MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 3 Lawak siut

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
azmy75
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 316
Mata Ganjaran : 2550
Reputasi : 7
Join date : 2011-07-01
Location : Kajang, Bangi,

PostSubject: 3 Lawak siut   Tue Jul 05, 2011 8:54 am

Berdirinya saya di sini ialah untuk menyampaikan 3 buah lawak *****. Semoga boleh menghilangkan stress!

Lawak ***** 1

Di dalam satu bilik darjah, semua pelajar tidak dibenarkan untuk
bercakap. Tetapi ada seorang budak yang bernama Manap bergegar-gegar
sehingga mengganggu pengajaran yang disampaikan oleh si cikgu.

Cikgu: Manap, kenapa awak bergegar-gegar? Awak tak sihat ke?
Manap: Maaf cikgu. Saya terpilih opsyen 'vibrate'. Saya tukar kepada silent ya.


Lawak ***** 2

Satu perbualan telah berlaku antara seorang warga Malaysia dengan warga Indonesia.

Malaysia: Butuh kamu lah!
Indonesia: Kamu butuh aku untuk apa?
Malaysia: Supaya kamu jadi anak *******
Indonesia: Waduhh.. aku bukan berasal dari keluarga *******. Aku anak singkong.


Lawak ***** 3

Latip yang kurang pendengaran ingin meminta nasihat dari kawannya dengan
meminta skrip yang sesuai semasa melawat Pakciknya di hospital.
Kawannya pun memberikan skrip yang sesuai untuk di hafal oleh beliau.

Skrip asal..

Latip: Apa khabar pakcik?
Pakcik: Sudah semakin sembuh. Dua tiga hari lagi baiklah ni.
Latip: Syukur alhamdulillah.. semoga dipercepatkan hajatnya. Bagaimana makanan di sini?
Pakcik: Boleh tahan juga. Berselera Pakcik makan.
Latip: Bagusss.. Makanan begitu memang sesuai untuk Pakcik. Enak sekali! Bagaimana layanan yang Pakcik terima di sini?
Pakcik: Sungguh berpuas hati. Kerana pakcik dilayan seperti VIP.
Latip: Hebat sekali! Pakcik sungguh beruntung kerana memang pakcik begitu orangnya kalau di luar.

Tiba di hospital..

Latip: Apa khabar pakcik?
Pakcik: Aku terasa seperti mau mati. Lebih baik mati dari sakit seperti ini!
Latip: Syukur alhamdulillah.. semoga dipercepatkan hajatnya. Bagaimana makanan di sini?
Pakcik: Makanan yang aku dapat macam makanan kuda!
Latip: Bagusss.. Makanan begitu memang sesuai untuk Pakcik. Enak sekali! Bagaimana layanan yang Pakcik terima di sini?
Pakcik: Aku dilayan seperti bangkai bernyawa!
Latip: Hebat sekali! Pakcik sungguh beruntung kerana memang pakcik begitu orangnya kalau di luar.

Pakcik terus meninggal selepas bual bicara ini.
















Back to top Go down
ieeexplore
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 448
Mata Ganjaran : 3075
Reputasi : 4
Join date : 2011-05-24
Location : Seri Kembangan

PostSubject: Re: 3 Lawak siut   Tue Jul 05, 2011 8:58 am

trsengeh wa bca lwk nie tgahri2 buta nie

_________________
Lihat dunia dari mata burung, Atau dari dalam tempurung, Yang mana satu engkau pilih?
Dalam kalut ada peraturan, Peraturan mencipta kekalutan, Di mana pula kau berdiri?
Di sini
Back to top Go down
lentokucing
SDT Newbies
SDT Newbies


Posts : 34
Mata Ganjaran : 1995
Reputasi : 1
Join date : 2011-07-28
Age : 34
Location : taiping

PostSubject: Re: 3 Lawak siut   Mon Aug 08, 2011 9:14 am

adoiii.ada jugak macam ni
Back to top Go down
cipanz
SDT Junior
SDT Junior


Posts : 71
Mata Ganjaran : 2100
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-03

PostSubject: Re: 3 Lawak siut   Mon Aug 08, 2011 9:41 am

saya pilih lawak pertama.. kekeke..!!
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 438
Mata Ganjaran : 2407
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

PostSubject: Re: 3 Lawak siut   Mon Aug 08, 2011 10:04 am

lawak pertama...... hahahahhahahahaha......

_________________









i BleEd iN tHe nAmE oF tHe oAth!!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: 3 Lawak siut   Mon Aug 08, 2011 10:07 am

haha..damn lawak2 ni semua..haha..hailang mengantuk aku..haha..saya pilih ketiga2 lawak ini untuk dinobatkan sebagai maharaja lawak tahun depan..haha..
Back to top Go down
strawhatcrew
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 899
Mata Ganjaran : 2895
Reputasi : 6
Join date : 2011-07-19
Location : in your room

PostSubject: Re: 3 Lawak siut   Mon Aug 08, 2011 2:58 pm

sian pakcik tu.. huhuhuh

_________________
Back to top Go down
http://www.justusboys.com/forum/
alexholland
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 172
Mata Ganjaran : 2145
Reputasi : 10
Join date : 2011-07-23

PostSubject: Re: 3 Lawak siut   Mon Aug 08, 2011 8:39 pm

haha.. tros meninggal pakcik tu.. bhaye klo kurang pendengaran ni..
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: 3 Lawak siut   Today at 5:13 am

Back to top Go down
 
3 Lawak siut
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Huru Hara Huria Kristen Batak Protestan (Gereja HKBP)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Group-
Jump to: