MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Kisah Lepas Kahwin

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
azmy75
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 316
Mata Ganjaran : 2550
Reputasi : 7
Join date : 2011-07-01
Location : Kajang, Bangi,

PostSubject: Kisah Lepas Kahwin   Tue Jul 05, 2011 9:02 am

Tempoh pernikahan mempengaruhi kemesraan???

Sebelum Tido:

6 minggu: selamat tido sayaaang, mimpi
indah2 ya, mmmuach.
6 bulan: tolong matikan lampu tu, silau aah.
6 tahun : Sana sikit lah... tido kalau
tak mengepit tak bole
ker???!

Pakai Toilet:

6 minggu: tak apa, u masuk ler dulu, i
tak kisaaahhhh
6 bulan: masih lama lagi ke nih?
6 tahun: brug! brug! brug!(suara pintu
digegar), kalau nak
bertapa pi lah gunung ledang sana !!

Balas SMS:

6 minggu: iye sayang, jap lagi i sampai
rumah, sayang, i belikan
murtabak favourite u ye sayang..
6 bulan:trafik jam aah
6 tahun:k..

Dating process:

6 minggu: I love U, I love U, I love U.
6 bulan: Of course I love U.
6 tahun : Iyalah!! kalau i tak cintakan
u, buat apa i nikah ngan u??

Pulang Keje:

6 minggu: Sayaaang, i dah balik nih...
6 bulan : I'm BACK!!
6 tahun:Oi...tak dengar orang balik ker??

Hadiah (ulang tahun):

6 minggu :Sayang, i harap u suka cincin
yang i beli untuk u ni
6 bulan :I beli lukisan, nampak sesuai
dengan suasana ruang tamu, takpun kt
tangga pun ok
6 tahun : Nih duit, u beli sendiri lah
apa yg u nak, nanti kalau i belikan u
tak berkenan lak

Telefon:

6 minggu:Baby, ada yang ingin berbual
ngan u di telefon nih
6 bulan :Eh...your call...
6 tahun :WOOIII TELFON BUNYI TUUUHHH....
ANGKAT AAAAAHHH!!! takder dengar ker?

Masakan:

6 minggu:Wah, tak sangka i, pandai u
masak. rasa pun sedapppppp.. .!!!
6 bulan:Kita makan apa malam ini??
6 tahun:HAH!! lauk aper lak ari ni,
cam lauk kemarin jer!!

Memaafkan:

6 minggu:Sudahlah, tak apa, dah pecah
pun, nanti kita beli lagi yang lain,ye
6 bulan:Hati-hati! Nanti jatuh tuh.
6 tahun:Nak pecahkan lagi ler tu, tak
paham2 betul!!

Baju baru:

6 minggu:Aduh sayang, u seperti bidadari
dengan dress tu
6 bulan: Lah.. beli baju baru lagi?
6 tahunAH BERAPA RIBU HABIS BELI BAJU
TU, tula yang lama dah tak muat ler tu???

Merancangkan Holiday:

6 minggu: Macam mana kalau kita
jalan-jalan ke Amerika atau ke tempat yg
u nak, honey?
6 bulan:Kita ke Bukit Bintang aje ler
....senang sikit nak parking...
6 tahun:JALAN- JALAN?? DUDUK RUMAH AJE
TAK BOLEH KE? BUANG DUIT JER!

Tonton TV:

6 minggu:Baby, kita nak tengok cite apa
malam ini ?
6 bulan : Saya nak tengok bola live kol
9.00 karang
6 tahun: JANGAN TUKAR2 CHANNEL BOLE TAK!!
Back to top Go down
 
Kisah Lepas Kahwin
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Kisah mistis jenazah Uje sangat mirip kisah syahidnya jenasah Amrozi cs.
» Kisah Nabi Dalam Alkitab (Fitnah Atau Bukan??)
» Kisah Dr OZ dan Asal Mula Yahudi
» Menolak Kisah Pernikahan Dini Aisyah ra, berdasarkan Shahih Bukhari dan Temuan Sejarawan
» kisah murid-murid nabi isa mendakwahkan agama tauhid

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Group-
Jump to: