MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Penangan Malam Jumaat

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
azmy75
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 316
Mata Ganjaran : 2549
Reputasi : 7
Join date : 2011-07-01
Location : Kajang, Bangi,

PostSubject: Penangan Malam Jumaat   Tue Jul 05, 2011 9:47 am

Malam itu malam Jumaat. Kassim ingin beristirahat awal bersama
isterinya, dia fikir dia akan dapat banyak ganjaran jika berbuat begini.
Ganjaran paling nyata ialah hakikat dia kini sudah mempunyai lapan
orang anak: empat daripada mereka masih kecil lagi. Yang bongsu masih
lagi menyusu



“Malam ini kita tidur awal. Malam jumaat” kata Kasim pada Ani, isterinnya yang sedang menyusu anak bongsu mereka



” Tak boleh bang. Sebab anak anak kita masih belum tidur, nanti saya tidur kan mereka dulu”

” Baiklah awak uruskan mereka. Abang akan ke bilik sebelah membaca
Al-quran” balas Kassim, sambil ke bilik air mengambil wudhuk, setelah
mendapat kan songkok. Kitab al-quran dan meminum seteguk air sejuk
Kassim bersedia untuk memulakan kerja ibadahnya?



“BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM”



” Bang Anak dah tidur” Terkejut Kassim mendengar suara Ani yang membawa
khabar baik kepadannya dalam jangkamasa yang begitu singkat



” SODAQALLAHULAZEEM “

Tu lah dahsyat nya malam Jumaat……
Back to top Go down
otokjem
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 2231
Mata Ganjaran : 265591
Reputasi : 26
Join date : 2011-04-30
Location : sri gombak

PostSubject: Re: Penangan Malam Jumaat   Tue Jul 05, 2011 9:50 am

hahaha siot..

_________________
###############################################################
just because i'm flirt, doesn't mean i like u... stupid..

cheers cheers cheers
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52732
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: Penangan Malam Jumaat   Tue Jul 05, 2011 10:21 am

Hahahahaha....

Kelakar betul nie....anak dah lapan tu...masih lagi nak

Kena buat family planning sikit kalau ye pun

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Penangan Malam Jumaat   Today at 5:40 pm

Back to top Go down
 
Penangan Malam Jumaat
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Perbedaan Sunni dengan Syiah - 2
» Benarkah YESUS seperti YUNUS? 3 hari 3 malam di dalam "rahim bumi"?
» amalan penghapus dosa
» kulit hitam, siapa takut
» Cerita makam di Kampung Pulo, tempat warga ziarah di malam Jumat

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Group-
Jump to: