MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 11:56 am

Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 11:57 am

semua lawak jenaka adalah copy and paste, sekiranya anda telah terbaca, itu hanya kebetulan.

Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 11:57 am

Alergik

--------------------------------------------------------------------------------

Nama saya Ana, umur saya baru 15 tahun. Saya gagal dalam PMR,
saya terus bekerja untuk meringankan beban orang tua. Saya
telah terbaca sebuah iklan yang terpapar di kedai 7-Eleven.
Jawatan kosong sebagai Operator Kilang Penyapu di Sg Besi
dengan gaji yang lumayan.

Hampir 6 bulan saya bekerja disana, walaupun saya dibawah
umur tetapi saya diterima bekerja untuk jawatan sementara.
Dan sepanjang saya bekerja disana saya tidak mempunyai
apa-apa masalah, walaupun umur saya muda, tetapi perwatakan
saya seperti anak dara yang meningkat remaja dan saya
disenangi oleh semua pekerja di sana lebih-lebih lagi
pekerja lelaki kerana masing-masing cuba memikat saya,
maklumlah ayam muda....lalat pun tak berani hinggap!!!!!

Dan saya senang berkomunikasi dengan rakan-rakan sejawat.
Saya juga selalu ambil "overtime", maklum saje lah.....claim
yang lumayan. Saya tidak pernah kenal erti penat........ Dan
dalam masa yang begitu singkat saya telah dapat menyimpan
wang dan berbelanja dengan sewenang-wenangnya.

Nak jadikan cerita......, pada suatu pagi semasa bangun
dari tidur, saya terus ke bilik mandi. Semasa saya hendak
mandi saya telah lucutkan towel di badan saya. Alangkah
terperanjatnya saya kerana saya lihat ada beberapa helai
bulu yang kelihatan seperti bulu penyapu tumbuh di kemaluan
saya. Tanpa berfikir panjang saya teruskan juga mandi, dan
terus bersiap untuk ke Kilang Penyapu.

Sepanjang perjalanan saya ke tempat kerja, saya terfikir
mungkin saya sudah tidak sesuai lagi bekerja di sana(mungkin
alergik penyapu).

Sesampai sahaja di Kilang Penyapu, saya terus bergegas
jumpa Supervisor di bilik khas. Saya pun memberitahu hasrat
saya untuk berhenti kerja pada hujung bulan nanti.
Supervisor itu gugup sebentar kerana tidak menyangka
keputusan saya itu. Mana taknya saya tahu dia ada hati
dengan saya........saya pun memberi alasan tidak dapat
bekerja disitu lagi kerana alergik dengan penyapu.

Lantas disuruhnya saya tunjukkan tempat yang alergik itu.
Saya pun apa lagi...tanpa segan-segan silu lagi terus
menunjukkan bahagian sulit saya yang alergik itu. Tetapi
Supervisor saya tidak menampakkan reaksi terkejut...malah dia
sendiri telah memberitahu saya dia pun alergik malah lebih
teruk dari saya. Saya pun minta dia tunjukkan tempat yang
alergik itu. Alangkah terperanjatnya saya, apabila dia
membuka seluarnya saya ternampak bukan lagi bulu penyapu
yang tumbuh malah ada batang penyapu sekali. Saya pun terus
meminta berhenti 24 hours dan terus keluar dengan seribu
tanda tanya????????
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 11:57 am

Antara CIA, FBI & PDRM

CIA, FBI dan PDRM masing2 nak membuktikan bahawa merekalah
yg paling terrer bab2 jenayah ni. Jadi, si President pun buatlaa satu ujian
utk mereka. Dia melepaskan seekor arnab ke dlm hutan dan menyuruh mereka
mencarinya.

CIA masuk ke hutan. Mereka menempatkan binatang2 sebagai
informer ke seluruh pelusuk hutan. Mereka juga menyoal-siasat segala pokok2 dan
batu2 yg ada di dlm hutan. Selepas penyiasatan yg memakan masa selama 3
bulan, mereka membuat kesimpulan yg arnab itu tidak wujud.

Sampai giliran FBI pulak. Selepas 2 minggu ketiadaan
sebarang petunjuk, mereka membakar hutan itu lalu membunuh segala hidupan di
dlmnya, termasuklah arnab tadi. Mereka membuat kesimpulan yg sudah
nasib si arnab tadi utk mati di dlm hutan itu.

PDRM pulak yg masuk. Mereka keluar 2 jam selepas itu dgn
seekor beruang yg dah lembek sbb kena pukul. Beruang itu menjerit, 'OK,
OK... aku arnab... aku arnab!!'
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 11:59 am

cuba lagi

--------------------------------------------------------------------------------

Sang ayah dan ibu sangat marah dan menyesal bila mengetahui anak perempuan
mereka hamil."Siapa si bedebah tu," jerit sang ayah, sedang si ibu
menangis. "Suruh dia datang sini!"

Si anak pun telepon le mamat yang bertanggung jawab. Setengah jam kemudian
sebuah kereta Ferrari merah berhenti di depan rumah. Seorang lelaki separuh
baya keluar dari kereta, memberi salam lalu masuk kerumah.

Lelaki itu berdepan dengan mak dan ayah perempuan yang telah dihamilinya.
Dia berkata, "Saya lelaki yang telah menghamili anak anda. Tapi terus
terang saya katakan saya tidak dapat menikahi anak anda kerana isteri saya
tak membenarkan. Bagaimanapun, saya tetap bertanggung jawab atas perbuatan
saya. Sekiranya anak anda melahirkan seorang bayi perempuan saya akan
wasiatkan untuknya dua buah supermarket, sebuah rumah banglo dan wang tunai
RM5 juta. Sekiranya dia melahirkan anak lelaki saya akan wasiatkan untuk!
nya dua buah kilang, dua buah supermarket, dua buah rumah banglo dan wang
tunai RM10 juta. Tapi sekiranya anak anda keguguran apakah yang harus saya
lakukan?"

Sang ayah berfikir. Siibu berhenti menangis. Akhirnya sambil menepuk bahu
lelaki itu sang ayah berkata, "Kalau camtu hang cuba le lagi."
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:00 pm

Ketukan Power

Ada la sepasang suami isteri hidup di sebuah pekan..

Nk dijadikan cerita, si suami selalu pukul isteri dia..pukul guna tangan, kaki, sepak, terajang, penampar, sumer skali lar..

bini amat lah x tahan dek selalu sgt kene pukul...jd, dia pn pergila mintak cerai fasakh kat mahkamah..dapat la dia cerai...

lepas je bberapa bulan, dia pn nk cari laki baru...

cari kat internet plak 2...zaman kan dah moden...

dia tulis la ciri-ciri yg dia nk.. first, dia nk suami yg baik2 je...x pukul gn tgn, kaki, penampar, sepak n terajang...

kedua plak, dia nk yg kuat SEKS je..

nk dijadikan kisah, dtg la seorang lelaki, xde tangan, xde kaki....

KETUK la pintu umah perempuan 2...

"Tok, tok, tok"....

perempuan 2 pn buka la pintu,

perempuan : ya, encik ada apa dtg jumpa sy?

laki : Saya nak jadi calon suami awak"...

psal x nk hampakan laki ni... dia jawab la "Ok"

perempuan : "Awak ada memenuhi ciri-ciri yg sy tulis dlm internet 2 ke?"

dgn sedih, laki 2 jawab : saya xde tgn, xde kaki, mcm mn sy nk pukul awk.."

perempuan : ok.., awk ni kuat SEKS?

laki 2 pn tunduk.....,

dengan perasaan malu, laki jawab : cuba awak pkir, sy KETUK pintu umah awk guna ape.....
Back to top Go down
Alon
SDT Senior
SDT Senior


Posts : 108
Mata Ganjaran : 2611
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-30
Age : 44

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:02 pm

Hahaha..kelako... Very Happy Very Happy
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:02 pm

Pesakit Mental

Seorang pesakit mental cuba membunuh dirinya dengan terjun ke dalam sebuah sungai tetapi berjaya diselamatkan oleh seorang pesakit mental yang lain pula. Tidak lama kemudian pesakit yang menyelamatkan temannya itu dipanggil oleh doktor yang merawat mereka.

Doktor: Hari ini saya ada dua berita baik utk awk.satu berita baik,dan 1 lgi berita buruk.

Pesakit mental: Apa dia doktor?

Doktor: Pertama sekali,tahniah kerana awak dah menunjukkan tanda-tanda hampir sembuh dpd penyakit awak kerana awak telah meyelamatkan seorang pesakit yg cuba membunuh diri semalam. Berita buruk pula, pesakit yg awak selamatkan itu didapati telah menggantung dirinya selepas awak selamatkan semalam. Malang sungguh.

Pesakit mental: Oh! begitu rupanya. Sebenarnya saya yang menggantungnya supaya dia kering dgn cepat..hee..

Doktor: #@**_!!*&^_#!@#$%^&*()
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:02 pm

Bercumbu...


Milah, yang telah lama tinggal di kota pulang ke kampung dan bertemu pujaan hatinya, Mamat yang bekerja sebagai petani.

Suatu senja, ketika sedang berjalan-jalan dan menikmati pemandangan desa, mereka melihat 2 ekor kerbau saling menggesek-gesekkan hidung dan.....

Kerana lama memendam rindu, Mamat berkata dengan nada memancing, " Rasanya saya juga teringin melakukannya," sambil memandang Minah dengan mesra.

"Silakan," balas Milah " kan kerbau-kerbau tu milikmu."
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:03 pm

Orang Asli 1


Seorang askar pernah bercerita semasa beliau berada di dalam hutan meronda beliau telah terserempak dengan seorang orang asli sedang memancing ikan.(Kita perlu tahu orang asli ni jenis lurus bendul dan tak cakap bohong)

Maka askar tersebut kononnya cuba nak bermesralah dengan orang asli tersebut lalu beliau pun bertanya dengan penuh mesra " Banyak dapat ikan??"Maka bertolehlah orang asli itu dalam keadaan terperanjat sambil menjawab " Mane shaye tauuu tanyalah ikan....shaye bukan ikan........!!!"
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:03 pm

selangkah ke alam misteri

Maka tersebutlah kisah perihal 3 ekor pontianak.
Memasing nak nunjuk siapa yang paling terer. Mereka pun mengadakan sebuah pertandingan
tunjuk sapa paling power.


Pontianak yang paling muda diberi kesempatan untuk memulakan pertandingan. Lalu dia pun terbang secepat kilat, tak sampai 2 minit dah balik. Mukanya penuh dengan lumuran darah, dan
menyeramkan.Terus dia berkata : "korang nampak kampung kat seberang bukit itu ?"
Yang dua ekor pontianak tu ngangguk, "Iya, nampak."
Satu kampung tu itu...habiissss aku kerjakan!!!!"
Angin jugak dua ekor pontianak tu dengar keangkuhan pontianak muda.

Kini giliran pontianak yg setengah abad tu pulak
Dia pun pergi sekelebat jugak, tak sampai 1 minit dah balik, mukanya juga penuh dengan cucuran darah.

"Nkorang nampak Bandar tu ?", katanya dengan muker yg kerek
"Iya, nampak", yang dua ngangguk juga.
"Satu bandar itu juga habiiissssss!!!", kata pontianak yg setengah abad sambil ketawa seram," ha ha ha hah".
Pontianak yang satunya lagi tambah panas, dia pun nak show off jugak. Dia pun tunjukk skill terbang cam kilat. Amat lah terperanjat nya dua
sahabatnya, sebab tak sampai setengah minit dia dah balik, dengan penuh cucuran darah di mukanya...Lalu pontianak yg 2 ekor tu berkata, "gilaa ahh dia ni tak sempat aku nak duduk dia dah balik, memang dia paling power".

Sambil mengosok gosok idong nya pontianak tu pun
berkata , "Nkorang nampak tembok batu tu ?"
"Nampak ! Nampak!", kata yang 2 ekor tu...
"Err aku tadi tak nampak".
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:06 pm

Cerita ini adalah rekaan semata mata tiada kena mengena dengan yg hidup atau yg telah mati.segala nama dan tempat yg ada mungkin terdapat persamaan dan hanyalah kebetulan..sekian...

Satu hari AJoi pi lepak kat kampung org asli di kelawang..
sedang lepak2 sambil menghirup udara segar dan melayan dunhill bersama tok batin, tok batin pun bersuara...

Tok Batin: nhakk ajoi..jom thok bhawa kamu pi dusun kat atas nun mhau thak??

Ajoi: Mau saja tok,asal boleh layan makan ok jer..

Tok Batin: Khamu tinghallkan sajha motor beshar kamu dirumah athok..nanti kamhu boncheng jer athok ok?

Ajoi: boleh tok jom gerak..SL lebih pun tak guna kan ha..ha..ha..

lalu tok batin pun bawa la ajoi ke dusunnya..tapi ajoi rasa pelik la pasal dari mula bonceng tok batin samapi la ke dusun tok batin dok stay kat gear satu jer samapai la ke dusun.meraung raung enjin suzuki best tok batin tu...tak tahan sgt..elok2 turun jer ajoi pun tanya kat tok batin..

Ajoi : tok pasal per tok guna gear satu jer bwa dari kg tadi?rosak la gear nanti tok..?

lalu ngan selambanya tok batin jawab....

Tok Batin: Alaa,kalau rushak pun gearnya masih ada 3 laghi..kan buleh guna lagi kan...tok guna satu2 la..save sikhit..!!
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:07 pm

Pembohong

Samad adalah seorang profesor terulung, dia berhasil mencipta robot yang boleh mengesan pembohongan, dia membuat robot itu sehinggakan ketika mendengar pembohongan, robot tersebut akan terus menampar si pembohong itu...

Samad dengan bangganya membawa robot itu ke ruang tamu dan menunggu anak lelakinya pulang. Tapi anaknya tidak kunjung pulang. Sehingga pagi barulah anaknya pulang.

"Kamu dari mana?" tanya Samad.
"Ada pelajaran tambahan ayah", jawab anaknya.
*PANG!* Robot tersebut menampar anaknya.

"Nak, ini adalah robot ciptaan ayah, dia akan menampar sesiapa yang berbohong! Sekarang katakan dengan jujur, kenapa kamu pulang lewat??!
"Maaf ayah... saya baru habis memonton movie di rumah kawan...".
"Cerita apa?
"Cerita Papadom ayah".
*PANG!*
"Katakan dengan jujur cerita apa?!"
"Maaf ayah... saya tengok cerita lucah".

Mendengarkan itu marahlah Samad.
"Kamu nie... kecil-kecil dah nakal... kamu nak jadi apa bila besar nanti?! Malukan ayah saja perbuatan kamu nie. Masa ayah kecil dulu , ayah tak pernah pun buat macam nie.

*PANG!* Samad ditampar oleh robotnya.
Suasana hening untuk beberapa ketika...

Isteri Samad kemudian masuk ke ruang tamu dan langsung berkata... "Huh, sama saja kelakuannya, ke mana akan tumpahnya kuah kalau tak ke nasi? Bagaimana pun sememangnya dia anak awak..."

*PANG!*
Robot menampar isteri Samad sebelum isterinya sempat menyelesaikan kata-katanya...
dan semua terdiam.
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:08 pm

Nenek oh nenek

Abu (nama samaran) bagitau tunang dier Siti (juga nama samaran) teringin nak
jumpa nenek Siti. Satu hari, Siti berkesempatan memperkenalkan Sam kepada neneknya.
Sambil duduk menunggu, Abu mengunyah kacang hazelnut sampai abis semangkuk.
Nenek Siti keluar lalu Abu bersalam dengan sopan santunnya sambil berkata, "Maaflah nek,
abis semangkuk hazelnut tu saya makan tadi." Dengan selamba ala salesman budak-budak
pakai tie jual calculator, nenek Siti berkata, "Takpe, Siti memang suka sangat bawakan nenek
coklat kacang hazelnut ni. Gigi nenek takde dah, jadi nenek isap je la coklatnya. Kacangnya nenek
tinggalkan kat mangkuk tu."
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:08 pm

Malu Sesangat

Seorang wanita muda telah ter'bersalin' di dalam sebuah lif. Dier pun malu macam nak giler dan tak mahu kuar dari lif itu. Pihak pengurusan bangunan pun memanggil polis, bomba dan psychologist untuk pujuk dier keluar. Psychologist tu pun cakap ler, "Cik... keluar lah... aper nak dimalukan... perkara biase jer nih." Wanita muda yang terbersalin itu pun menjawab, "Tak mau, tak mau, saya malu." Psychologist itu menambah, "Alah cik... tahun lepas saya ader 1 kes lagi teruk... pompuan tu beranak dalam longkang!!" Mendengarkan kata-kata Psychologist tu jer, wanita muda tu terus meraung bagai nak giler lalu berkata, "Yang tu pun saya gak, uhwaaa..!!!"
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:09 pm

Dot Pi Dot Mai

Salman (bukan nama betoi) pulang dari kerja satu petang dan terdengar suara isterinya dalam
bilik mengerang. Dia berlari naik ke bilik dan melihat isterinya terlantar di katil berpeluh tanpa pakaian.
"pasaipa ni sayang?" tanya Salman. "I diserang sakit jantung", jawab isterinya. Salman berlari ke bawah
untuk menalipon doktor tapi belum sempat dia talipon, anaknya yang berumur 5 tahun berlari datang dan
berkata,
"Papa, acik Lan ada bawah katil ayah tak pakai suar."

Salman mula naik angin dan naik semula ke biliknya. Memang betul Mazlan (bukan nama sebenar)
jiran mereka ada di bawah katil tanpa pakaian. Salman menarik Mazlan keluar dan berkata,
"Lahanat hang Lan, bini aku kena sakit jantung. hang pulak nak menakutkan anak aku ye?"
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:09 pm

Tiga kali je...

Pada satu malam, ada pasangan yg agak berumur sedang makan malam dengan romantiknya bagi menyambut ulangtahun perkahwinan mereka yg ke 50 tahun.

Suaminya, seorang Tan Sri dan bekas ahli politik mula bercerita tentang nostalgia mereka suami isteri, sekian lama hidup bersama, suka duka, susah dan senang. Si suami memang menyanjung isterinnya, bernama Maria.

"Maria, selama kita kahwin ni, suka duka kita lalui, susah senang kita tempuh, abang amat menyanyang Maria, tapi ada satu perkara yg asyik bermain-main di benak abang ni dan abang selalu bertanya-tanya. Berterus-teranglah dgn abang pada malam ni, pernah tak Maria curang dgn abang selama ni?"

Maria agak terkedu sekejap dan merenung panjang muka suaminya itu, lalu berkata dengan penuh kekesalan, "Ya abang, Maria mengaku pernah curang dgn abang, tapi hanya 3 kali sahaja selama ni"

"3 kali?" Tan Sri tu agak terkejut, tapi tak la marah, dah tua dah dan memang berniat utk memaafkan isterinya,"Bagaimana boleh terjadi 3 kali tu Maria?"

Perlahan jer la isteri dia mula membuka lebaran cerita lama, "Abang ingatkan masa kita mula-mula kawin, terus beli rumah dan selang beberapa tahun, kita susah sangat masa tu hingga rumah kita hampir nak dirampas oleh bank"

"Ya, abang ingat peristiwa tu" jawab si suami. Si isteri menyambung cerita, "Abang pasti ingat yg pada satu petang tu Maria pergi jumpa pegawai bank tu dan esoknya, bank tu tak jadi rampas rumah kita, malah bagi tambahan pinjaman utk abang mulakan perniagaan.."

"Emmmm.. sukar buat abang menerima kenyataan ini, tapi abang maafkan maria kerana apa yg maria buat tu untuk masa depan kita jugak", kata si suami, " Kali ke 2 pulak?"

"Abang ingat tak, abang hampir menemui maut sebab ketumbuhan dalam otak pembedahan?" si isteri menyambung cerita "Ya, abang ingat" jawab si suami. "Kalau macam tu, abang pasti ingat yg Maria ada pergi jumpa doctor pakar tu dan esoknya, dia setuju buat pembedahan utk abang tanpa bayaran apa-apa pun.."

"Oh maria, walau perit hati ini mendengarkan, tapi abang tetap maafkan maria sebab apa yg maria buat tu untuk masa depan kita jugak dan kerana sayangkan abang jugak.. yang kali ke 3 macam mana pulak? ", kata si Tan Sri. Si isteri menundukkan mukanya dan menjawab penuh lemah, "Abang, ingat tak masa abang bertanding merebut kerusi bahagian dan abang perlukan 248 undi lagi...."

Tan Sri pengsan kat situ jugak..
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:10 pm

Bertuah punyer Boboi!

Ada seorang budak kecik, Boboi namanya umur dlm 4 thn. Dia nih memang gemar sangat kencing.
Mungkin pundi kencing dia longgar agaknya. Kadang-kadang tu pergi fun-fair ke, supermarket ke,
mana-manalah tempat yang ramai orang, kalau dia nak kencing ajer..sesuka hati dia jerit kat mak dia...
"mak..boboi nak kencing!!!".

Maka mak dia pon mencari jalan penyelesaian utk Boboi sebab mak nya malu dengan perangai Boboi nih
menjerit kat tempat yang ramai orang. Maka mak nyer pon kata kat Boboi,
"Boboi..lain kali kalau Boboi nak kencing, Boboi cakap nak nyanyi,ok?". Boboi pon mengangguk tanda paham.

Nak dijadikan cerita, satu hari mak Boboi ada outstation, jadi Boboi di hantar bermalam dengan neneknya.
Masa tuh dah agak malam, nenek pun dah terbaring penat setelah seharian melayan karenah Boboi.
Budak boboi nih bukan tau orang tua tuh penat ke idak. Dia pun menjerit kat neneknya...
"Nenek...Boboi nak nyanyi!!".

Neneknya membalas "Dah malam nih,esok lah nyanyi, nanti orang rumah sebelah marah pulak boboi bising!",
terang nenek. Si boboi terus mendesak juga. Akhirnya neneknya pasrah...
"Um..yerlah..boboi.boboi nyanyi perlahan-lahan kat telinga nenek ye....."
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:10 pm

Al-Kisah Si Koboi

Al-Kisah...

Seorang Koboi Pulang Dari Sebuah Kota Dengan Menunggang Kudanya Melewati Gurun. Dia Dikejutkan Oleh Seekor Ular Yang Menghalangi Jalannya, Lalu Si Koboi Turun Dengan Pisau Ditangannya, Ketika Ditangkap Ular Itu Untuk Dibunuh Si Ular Berkata :

Si Ular : "Jangan Bunuh Saya, Saya Adalah Seorang Pari-Pari".

Si Koboi Terkejut, Dan Masih Ragu, Lalu Bertanya :

Si Koboi : "Jika Kamu Pari-Pari Apa Yang Saya Minta Akan Dikabulkan ?". Tanya Si Koboi.
Si Ular : "Jika Kamu Tidak Percaya Lepaskan Dulu Saya, Dan Apa Permintaan Kamu Wahai Koboi?". Kata Si Ular Itu.

Lalu Si Koboi Melepaskan Si Ular Itu, Lalu Dia Berkata :

Si Koboi : "Saya Mempunyai 3 (Tiga) Permintaan, Iaitu Yang Pertama, Saya Mahu Wajah Saya Hensem Macam Lionardo Dikopiko, Yang Kedua badan Saya Setegap Arnold, Yang Ketiga "Anu" Saya Sebesar "anu" Kuda Yang Saya Tunggangi Itu". Sambil Menunjukkan Jari Ke Kudanya.

Si Ular Berkata Dengan Tenang :

"Sonang Bai Tuuuu, Esok Kamu Boleh Lihat Dicermin Apa Yang Terjadi, Sudah Ya, Saya Pergi Tata Titi Tutu". Kata Si Ular Sambil Pergi Masuk Semak-Samun Dan Menghilang.

Lalu Si Koboi Itu Naik Kudanya Meneruskan Perjalanan Menuju Rumahnya. Memang Hari Sudah Lewat Dan Sesampai Di Rumah Si Koboy Berdiri Di Depan Cermin Dan Berkata :

"Besok Kalau Tidak Ada Perubahan Siaplahh!, Aku Potong Kepalamu Wahai Ularr!". Sambil Berjalan Dia Masuk Ke
Bilik Dan "Z z Z z " Ketiduran.

Keesokan Harinya Si Koboi Bangun Pagi-Pagi Dan Terus Menuju Cermin, Dan Apa Yang Terjadi, Si Koboi Tergezut Gorilla Dan Gembiraaa, Dilihatnya Wajahnya Mirip Lionardo Dikopiko Dengan Senyum Bangga, Lalu Dia Membuka Baju Melihat Badannya Sudah Berubah Dengan Otot Yang Menonjol, Dia Memperagakannya Gaya-Gaya Bodybuilder, Kemudian Dia Membuka Seluarnya Dan Dia Terkejut Triple King-Kong Sekali, Dan Berteriak :

"Tidak-Tidak. Ini Tidak Mungkin, TIDAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!".

Ternyata Dia Lupa, Dan Baru Ingat Bahawa Kuda Yang Ditungganginya Semalam Itu Adalah Kuda Betina...!!.
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:11 pm

Pada Suatu Hari, Usop Jendul Nak Belikan Hadiah Harijadi Untuk Kekasih Barunya, Mek Ayu. So Si Usop Ni Pun Ajaklah Adik Perempuan Sepupunya Untuk Temankan Dia Shopping Kat SOGO. Oleh Kerana Mereka Baru Dua Bulan Berkawan, Jadi Si Usop Jendul Membuat Keputusan Untuk Membelikan Mek Ayu Satu Topi Kain Fesyen Baru Saje, Supaya Taklah Nampak Dia Beriya-Iya Sangat. Adik Sepupu Usop Pulak Pegi Beli Satu Seluar Dalam Hitam Berbunga-Bunga Baru Sebab Ada Sale Hari Itu. Masa Membayar, Dengan Tak Sengaja Cashier Dah Tertukar Kotak Topi Kain Hitam Tu Dengan Seluar Dalam Hitam Adik Sepupu Usop!

Selepas Membayar Usop Jendul Pun Terus Pergi Kaunter Hadiah Dan Suruh Diorang Bungkus Tanpa Check Dulu. Kemudian Dia Balik Ke Rumah Dan Tulis Surat Untuk Mek Ayu Serta Mengeposkannya Bersama Hadiah Yang Dah Tersilap Tu.

Surat Yang Dia Tulis Tu Berbunyi Cam Nie :

Istimewa Untuk Kekasihku Mek Ayu,

Usop Pilih Hadiah Nie Kerana Ayu Tak Pernah Pakai Bila Kita Keluar Jalan-Jalan Dan Selalu Mengadu Sebab Panas. Kalau Bukan Sebab Adik Sepupu Usop, Usop Dah Nak Beli Yang Lagi Jarang Supaya Kalau Berpeluh Tak Lembab Sangat. Tapi Usop Tengok Adik Sepupu Usop Pakai Yang Ada Bunga Tu Nampak Cantik Pulak. Usop Pilih Warna Hitam Tu Supaya Tak Nampak Kotor. Promoter Yang Jual Tu Tunjuk Dia Punya Dah Seminggu Tak Basuh. Nampak Elok Aje! Usop Suruh Dia Try Ayu Punya Sebab Saiz Promoter Tu Lebih Kurang Ayu Je. Memang Cantik Dan Menarik! Harapnya Ayu Suka Sebab Usop Rasa Memang Sesuai Dengan Ayu. Tak Sabar Rasanya Nak Tengok Ayu Pakai Depan Usop. Usop Harap Ayu Akan Pakai Untuk Usop Hujung Minggu Nie.

Salam Sayang Untuk Kekasihku, Mek Ayu...

P/S : Kalau Ayu Nak Pakai, Usop Nampak Stail Terbaru Ialah Dengan Melipat Bahagian Depan Dan Menampakkan Sedikit Rambut.

Yang Menyayangimu,

Usop Jendul
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:13 pm

Viagra
seorang wanita dalam usia awal 40an datang berjumpa doktor dengan wajah yang muram durja seraya berkata, 'suami saya begitu dingin sejak akhir-akhir ini.., saya perlukan pertolongan dari tuan'.

'kenapa puan tidak mencuba viagra ?, ia suatu penemuan hebat di abad ini!' ujar doktor tersebut.

'oh, please.. dia tak suka dengan ubatan dan pil rangsangan, dah puas saya memujuknya!'

'begini puan, puan boleh cuba tanpa disedarinya.. masukkan dalam minumannya.. dia takkan tahu sebab pil ini tiada perasa..' nasihat doktor itu lagi.

'ok,..saya akan cuba..' kata wanita tersebut sambil berlalu.

keesokan harinya datang lagi wanita tersebut dengan muka yang merah padam berjumpa doktor tersebut sambil berkata 'sungguh memalukan!..sungguh memalukan!'.

sambil terkejut doktor itu berkata '..kenapa, tak berkesankah?'

'oh tidak tuan doktor, kesannya amat semerta.. sambil minum petang semalam, saya ikut nasihat doktor.. setelah menghabiskan minuman, mukanya bertukar menjadi merah, terus menghumbankan semua isi meja ke lantai, merentap skirt saya dan mem..bla..bla..bla.. di atas meja makan itu juga !. ianya berlangsung hampir satu jam dan ini permainan yang paling hebat pernah saya rasa sejak 20 tahun lalu ..!'.

'habis.. apa masalahnya?' tanya doktor kehairanan.

'yelah.. mana saya nak letak muka dengan ibu, ayah, mertua, anak-anak dan pembantu rumah saya !!! kami sedang minum petang bersama-sama !!.
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:15 pm

Bapak dan Anak

Seorang bapak memanggil anak gadisnya masuk kedalam bilik. Dialog dia lebih kurang macam ni la...
Bapak : Bedah, mai sini sat. Bapak nak tunjuk sesuatu ni.
Bedah : Ya bapak, ada apa?
Bapak : Mai masuk dalam bilik pastu tolong tutup semua tirai tingkap.
Bedah : Apa???!!! (isk? bapak aku ni? lain macam jerr)
Bapak : Dengar tak bapak kata.....
Bedah : Ya bapak, Bedah dengar... cuma Bedah tak percaya apa yang bapak kata ni.
Bapak : Betulll. Bapak suruh hang masuk dalam bilik pastu tutup semua tingkap. Bedah pun dalam ragu-ragu tu, dia ikut jugak la apa yang bapak dia suruh. Sambil tu dok pikir gak laa... apa la bapak dia nak buat, dah la kat rumah.
Bapak : Okeh... mai duduk sebelah bapak. Heh? heh...
Bedah : Eh!!! bapak, Bedah kena keluar dari bilik ni. Sat lagi mak balik...abis aaaa.
Bapak : Tak payah risau... mai duduk sini cepat!!!! Jangan bagi bapak berkasar. Bedah pun terpaksa la duduk jugak... hati dia takleh cakap laa... berdebar giler ahhh. Dalam kepala dok terbayang jadi apa la nanti kat dia.
Bapak : Cantikkk!!! Yiihaaa. Astalavista bebeh. Okeh, mai masuk dalam selimut bapak plak.
Bedah : Apa???!!!
Bapak : Masuk la cepat!!! Dok cakap banyak pulak. Bapak ikat mulut tu karang aaa.
Bedah : Bapak...Bedah takut laaa. (nak nangis)
Bapak : Bedah, tengok ni
Bedah tak sanggup nak tengok... dia pejamkan mata. Dia tahu, bapak dia dok buang tebiat. Bapak dia dah gila. Kiranya, bapak dia tunjuk tu konon-konon nak intro dulu ler tu. Tapi dalam hati, Bedah teringin gak la nak tengok. Dia pun bukak la mata sikit.
Bapak : Cantik tak jam G-Shock baru bapak ni. Dia ader cahaya bila gelap. Mahal nih!!! Dah, pegi keluar.
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:15 pm

3 orang kawan, Raja,Raju,Rajo...
tinggal di sebuah flet 60 tingkat..
pada suatu hari,
lif rosak... maka kena la pakai tangga..
Raja mencadangkan mereka bertiga menceritakan kisah yang sedih..
untuk menghilangkan penat..
Raja Start dulu..
"ketika aku didalam kandungan lagi.. bapa ku telah pergi meniggalkan ku..
buat selame lamenye.."
sedar2 mereke dah berade di tingkat 30..
Raju lak sambung..
"mak aku mati ketika melahir kan aku.. aku berase bersalah.."
mereke skrang berada di tingkat 50..
Rajo lak sambung..
"Tu tak bape sedih.. yang paling sedihnye.. cerite aku ni...
sebenarnye......
kunci rumah...
tertinggal kat dalam kerete.."
mereke skrang berade di tingkat 60...
Tanpe berfikir panjang..
Raja dan Raju trus mencampak Rajo ke luar flet..
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:17 pm

burung kakak tua kaki skodeng


Ada seekor burung kakak tua yang sangat cerdik dan mempunyai pandangan mata
yang sangat tajam sehingga boleh menembusi apa-apa halangan yang menutup matanya (Transparent le tu... )

Setiap pagi burung ini akan bertenggek di dalam sangkarnya yang tergantung di tingkap. Rumah tuan punye burung ni terletak di antara sekolah rendah dan kuaters guru

Setiap pagi ada 3 orang cikgi melintas di hadapan rumah tuan punye burung ni dari sekolah ke kuaters guru, oleh itu hari-hari lah burung ni perhati 3 orang cikgi yang bertutup litup tuh ke hulu ke hilir... ke hulu, ke hilir... ..

Setiap hari burung ni tengok cikgi-cikgi tu atas bawah, atas bawah.. Bila dia boring dia menyanyi -nyanyi... . tak pun, dia akan baca skrip cerita sembilu 2... lama-lama makin boring pulak... so dia ternampak le si cikgi-cikgi tu berderet jalan slow-slow nak pergi ke sekolah

Burung ni pun kuyu-kuyukan mata dia... then tonyoh tonyoh sikit mata dia... dah tu dia kibas-kibas kan kepak dia... pas tu dia jerit kuat-kuat... .

"BELANG!! PUTIH!! BIRU!!!"

Cikgi-cikgi tadi sama-sama menoleh ke arah burung tu dan pandang ke depan semula. Mereka jalan cepat-cepat... Sampai di sekolah mereka cuma saling pandang memandang... ..

Keesokan harinya cikgi-cikgi tu pun macam biasa lalu depan burung tu lagi. Bila balik ke rumah kuaters guru, burung tu buat dek je... bila cikgi ni nak ke sekolah, burung tu jerit lagi... ... .

"PUTIH!!! BUNGA-BUNGA!!! PINK!!!"

Cikgi-cikgi tu terkejut... dan berjalan cepat-cepat lagi..sampai di sekolah depa pun tanya sesama depa... ..cikgi pertama bercakap "camna burung kakak tua tu tau warna sepender yang kita pakai?"
Cikgi kedua menjawab "Tak tau pulak ... . ahli
sihir ke apa ntah... .." .

Cikgi ketiga mencelah "Alah ..kebetulan je agaknyer... .. tak pe, kita tengok besok pulak camana... "

Keesokan hari nya macam biasa... pagi-pagi cikgi-cikgi tu lalu depan rumah burung tu... . burung tengah bersenam memusing-musingkan kepaknya 360 darjah... ... .."Iyah! iyah! lapan lapan lagi... satu... dua... " dan seterusnya.

Bila cikgi ni nak ke sekolah, lalu lagi depan burung... . Burung pun tengok... . dia jerit lagi..

KELABU!! HIJAU!! PURPLE!!"

Cikgi-cikgi berlari-lari anak tanpa menoleh ke kiri dan ke kanan. Setiba di sekolah guru mereka berbicara lagi... Cikgi pertama "Memang betul apa yang burung tu cakap... . heh, apa nak buat hah?". Cikgi kedua "Kita mesti buat something untuk uji burung tu... ".Cikgi ketiga... ."Aku tau... apa kata esok kita semua
pakai color hitam". "Okey... Set!!!!!" balas depa... ..

Keesokan harinya... ... sama juga... . bila< ke sekolah, burung tu jerit lagi...

HITAM!!HITAM!!!HITAM!!!!"

Cikgi-cikgi tu berlari anak lagi... .di sekolah mereka berbincang... . cikgi pertama "Nampak nya burung tu mempunyai pandangan mata yang transparent... "
Cikgi kedua "Atau pun dia cuma boleh kenal warna... .". Cikgi ketiga... "Betul tu, mungkin dia dah di latih untuk meneka warna, tapi tidak dilatih untuk meneka bentuk. Kengkawan, apa kata esok kita jangan pakai sepender langsung."

"Orait!! Set!!" depa jawab.

Keesokan hari nya, lagi sekali macam biasa Di waktu pagi burung buat dek je... . bila cikgi-cikgi tu nak ke sekolah, burung tu tengok... . ditenungnye lama-lama... cikgi-cikgi tu mula tersenyum dan jalan slow-slow... ... sambil toleh-toleh kat burung tu... burung tu tengok lagi... . dia naik-naikkan matamacam Ziana Zain gitu... .dah tu pusing belakang... dia tengok lagi dengan cara menonggeng... ..dah tu dia pandang ke depan balik... . dia garu-garu kepala... dah tu usap-usap
dagu... ..dia cekak pinggang... .. dah tu burung tu
pegang dagu lagi... pastu dia senyum... ..dia jerit lagi kuat kali ni...

"LURUS!!! LURUS!! KERINTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Cikgu-cikgu ni terus lari sampai tak cukup tanah gamak nyer... ..
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2674
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:17 pm

Perompak Bas Kilang

Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu..mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..

Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut..nak mintak tumpang..jadi bas tu pun berhenti la... Tetiba..lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut..

Sorang perompak berkata..
" Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang korang ada..!!Cepat..!!"

Sorang pekerja kilang tu membalas..
" ..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau gi keja..duit pun sikit je.."

Perompak berfikir seketika..
"Ha..gini la..sebab korang takder brang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahhaa.."

Pekerja kilang yang muda berkata..
" Alalaa...takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ker.."

Tetiba..makcik tu berdiri..
" Weh..ko nie..tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la..
termasuk la aku sekali"
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Today at 4:41 pm

Back to top Go down
 
Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Diskusi 4 orang saksi Zina
» orang yang merugi di akhirat
» Hantu dan Roh/Arwah orang yang sudah meninggal
» 5 orang yang pertama masuk islam
» Inilah ciri-ciri orang yang beriman kepada Yesus

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Group-
Jump to: