MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in
Share | 
 

 Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts: 152
Mata Ganjaran: 1816
Reputasi: 1
Join date: 2011-05-21

PostSubject: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 4:56 pm

Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts: 152
Mata Ganjaran: 1816
Reputasi: 1
Join date: 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 4:57 pm

semua lawak jenaka adalah copy and paste, sekiranya anda telah terbaca, itu hanya kebetulan.

Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts: 152
Mata Ganjaran: 1816
Reputasi: 1
Join date: 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 4:57 pm

Alergik

--------------------------------------------------------------------------------

Nama saya Ana, umur saya baru 15 tahun. Saya gagal dalam PMR,
saya terus bekerja untuk meringankan beban orang tua. Saya
telah terbaca sebuah iklan yang terpapar di kedai 7-Eleven.
Jawatan kosong sebagai Operator Kilang Penyapu di Sg Besi
dengan gaji yang lumayan.

Hampir 6 bulan saya bekerja disana, walaupun saya dibawah
umur tetapi saya diterima bekerja untuk jawatan sementara.
Dan sepanjang saya bekerja disana saya tidak mempunyai
apa-apa masalah, walaupun umur saya muda, tetapi perwatakan
saya seperti anak dara yang meningkat remaja dan saya
disenangi oleh semua pekerja di sana lebih-lebih lagi
pekerja lelaki kerana masing-masing cuba memikat saya,
maklumlah ayam muda....lalat pun tak berani hinggap!!!!!

Dan saya senang berkomunikasi dengan rakan-rakan sejawat.
Saya juga selalu ambil "overtime", maklum saje lah.....claim
yang lumayan. Saya tidak pernah kenal erti penat........ Dan
dalam masa yang begitu singkat saya telah dapat menyimpan
wang dan berbelanja dengan sewenang-wenangnya.

Nak jadikan cerita......, pada suatu pagi semasa bangun
dari tidur, saya terus ke bilik mandi. Semasa saya hendak
mandi saya telah lucutkan towel di badan saya. Alangkah
terperanjatnya saya kerana saya lihat ada beberapa helai
bulu yang kelihatan seperti bulu penyapu tumbuh di kemaluan
saya. Tanpa berfikir panjang saya teruskan juga mandi, dan
terus bersiap untuk ke Kilang Penyapu.

Sepanjang perjalanan saya ke tempat kerja, saya terfikir
mungkin saya sudah tidak sesuai lagi bekerja di sana(mungkin
alergik penyapu).

Sesampai sahaja di Kilang Penyapu, saya terus bergegas
jumpa Supervisor di bilik khas. Saya pun memberitahu hasrat
saya untuk berhenti kerja pada hujung bulan nanti.
Supervisor itu gugup sebentar kerana tidak menyangka
keputusan saya itu. Mana taknya saya tahu dia ada hati
dengan saya........saya pun memberi alasan tidak dapat
bekerja disitu lagi kerana alergik dengan penyapu.

Lantas disuruhnya saya tunjukkan tempat yang alergik itu.
Saya pun apa lagi...tanpa segan-segan silu lagi terus
menunjukkan bahagian sulit saya yang alergik itu. Tetapi
Supervisor saya tidak menampakkan reaksi terkejut...malah dia
sendiri telah memberitahu saya dia pun alergik malah lebih
teruk dari saya. Saya pun minta dia tunjukkan tempat yang
alergik itu. Alangkah terperanjatnya saya, apabila dia
membuka seluarnya saya ternampak bukan lagi bulu penyapu
yang tumbuh malah ada batang penyapu sekali. Saya pun terus
meminta berhenti 24 hours dan terus keluar dengan seribu
tanda tanya????????
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts: 152
Mata Ganjaran: 1816
Reputasi: 1
Join date: 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 4:57 pm

Antara CIA, FBI & PDRM

CIA, FBI dan PDRM masing2 nak membuktikan bahawa merekalah
yg paling terrer bab2 jenayah ni. Jadi, si President pun buatlaa satu ujian
utk mereka. Dia melepaskan seekor arnab ke dlm hutan dan menyuruh mereka
mencarinya.

CIA masuk ke hutan. Mereka menempatkan binatang2 sebagai
informer ke seluruh pelusuk hutan. Mereka juga menyoal-siasat segala pokok2 dan
batu2 yg ada di dlm hutan. Selepas penyiasatan yg memakan masa selama 3
bulan, mereka membuat kesimpulan yg arnab itu tidak wujud.

Sampai giliran FBI pulak. Selepas 2 minggu ketiadaan
sebarang petunjuk, mereka membakar hutan itu lalu membunuh segala hidupan di
dlmnya, termasuklah arnab tadi. Mereka membuat kesimpulan yg sudah
nasib si arnab tadi utk mati di dlm hutan itu.

PDRM pulak yg masuk. Mereka keluar 2 jam selepas itu dgn
seekor beruang yg dah lembek sbb kena pukul. Beruang itu menjerit, 'OK,
OK... aku arnab... aku arnab!!'
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts: 152
Mata Ganjaran: 1816
Reputasi: 1
Join date: 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 4:59 pm

cuba lagi

--------------------------------------------------------------------------------

Sang ayah dan ibu sangat marah dan menyesal bila mengetahui anak perempuan
mereka hamil."Siapa si bedebah tu," jerit sang ayah, sedang si ibu
menangis. "Suruh dia datang sini!"

Si anak pun telepon le mamat yang bertanggung jawab. Setengah jam kemudian
sebuah kereta Ferrari merah berhenti di depan rumah. Seorang lelaki separuh
baya keluar dari kereta, memberi salam lalu masuk kerumah.

Lelaki itu berdepan dengan mak dan ayah perempuan yang telah dihamilinya.
Dia berkata, "Saya lelaki yang telah menghamili anak anda. Tapi terus
terang saya katakan saya tidak dapat menikahi anak anda kerana isteri saya
tak membenarkan. Bagaimanapun, saya tetap bertanggung jawab atas perbuatan
saya. Sekiranya anak anda melahirkan seorang bayi perempuan saya akan
wasiatkan untuknya dua buah supermarket, sebuah rumah banglo dan wang tunai
RM5 juta. Sekiranya dia melahirkan anak lelaki saya akan wasiatkan untuk!
nya dua buah kilang, dua buah supermarket, dua buah rumah banglo dan wang
tunai RM10 juta. Tapi sekiranya anak anda keguguran apakah yang harus saya
lakukan?"

Sang ayah berfikir. Siibu berhenti menangis. Akhirnya sambil menepuk bahu
lelaki itu sang ayah berkata, "Kalau camtu hang cuba le lagi."
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts: 152
Mata Ganjaran: 1816
Reputasi: 1
Join date: 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 5:00 pm

Ketukan Power

Ada la sepasang suami isteri hidup di sebuah pekan..

Nk dijadikan cerita, si suami selalu pukul isteri dia..pukul guna tangan, kaki, sepak, terajang, penampar, sumer skali lar..

bini amat lah x tahan dek selalu sgt kene pukul...jd, dia pn pergila mintak cerai fasakh kat mahkamah..dapat la dia cerai...

lepas je bberapa bulan, dia pn nk cari laki baru...

cari kat internet plak 2...zaman kan dah moden...

dia tulis la ciri-ciri yg dia nk.. first, dia nk suami yg baik2 je...x pukul gn tgn, kaki, penampar, sepak n terajang...

kedua plak, dia nk yg kuat SEKS je..

nk dijadikan kisah, dtg la seorang lelaki, xde tangan, xde kaki....

KETUK la pintu umah perempuan 2...

"Tok, tok, tok"....

perempuan 2 pn buka la pintu,

perempuan : ya, encik ada apa dtg jumpa sy?

laki : Saya nak jadi calon suami awak"...

psal x nk hampakan laki ni... dia jawab la "Ok"

perempuan : "Awak ada memenuhi ciri-ciri yg sy tulis dlm internet 2 ke?"

dgn sedih, laki 2 jawab : saya xde tgn, xde kaki, mcm mn sy nk pukul awk.."

perempuan : ok.., awk ni kuat SEKS?

laki 2 pn tunduk.....,

dengan perasaan malu, laki jawab : cuba awak pkir, sy KETUK pintu umah awk guna ape.....
Back to top Go down
Alon
SDT Senior
SDT Senior


Posts: 108
Mata Ganjaran: 1753
Reputasi: 1
Join date: 2011-06-30
Age: 42

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 5:02 pm

Hahaha..kelako... Very Happy Very Happy
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts: 152
Mata Ganjaran: 1816
Reputasi: 1
Join date: 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 5:02 pm

Pesakit Mental

Seorang pesakit mental cuba membunuh dirinya dengan terjun ke dalam sebuah sungai tetapi berjaya diselamatkan oleh seorang pesakit mental yang lain pula. Tidak lama kemudian pesakit yang menyelamatkan temannya itu dipanggil oleh doktor yang merawat mereka.

Doktor: Hari ini saya ada dua berita baik utk awk.satu berita baik,dan 1 lgi berita buruk.

Pesakit mental: Apa dia doktor?

Doktor: Pertama sekali,tahniah kerana awak dah menunjukkan tanda-tanda hampir sembuh dpd penyakit awak kerana awak telah meyelamatkan seorang pesakit yg cuba membunuh diri semalam. Berita buruk pula, pesakit yg awak selamatkan itu didapati telah menggantung dirinya selepas awak selamatkan semalam. Malang sungguh.

Pesakit mental: Oh! begitu rupanya. Sebenarnya saya yang menggantungnya supaya dia kering dgn cepat..hee..

Doktor: #@**_!!*&^_#!@#$%^&*()
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts: 152
Mata Ganjaran: 1816
Reputasi: 1
Join date: 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 5:02 pm

Bercumbu...


Milah, yang telah lama tinggal di kota pulang ke kampung dan bertemu pujaan hatinya, Mamat yang bekerja sebagai petani.

Suatu senja, ketika sedang berjalan-jalan dan menikmati pemandangan desa, mereka melihat 2 ekor kerbau saling menggesek-gesekkan hidung dan.....

Kerana lama memendam rindu, Mamat berkata dengan nada memancing, " Rasanya saya juga teringin melakukannya," sambil memandang Minah dengan mesra.

"Silakan," balas Milah " kan kerbau-kerbau tu milikmu."
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts: 152
Mata Ganjaran: 1816
Reputasi: 1
Join date: 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 5:03 pm

Orang Asli 1


Seorang askar pernah bercerita semasa beliau berada di dalam hutan meronda beliau telah terserempak dengan seorang orang asli sedang memancing ikan.(Kita perlu tahu orang asli ni jenis lurus bendul dan tak cakap bohong)

Maka askar tersebut kononnya cuba nak bermesralah dengan orang asli tersebut lalu beliau pun bertanya dengan penuh mesra " Banyak dapat ikan??"Maka bertolehlah orang asli itu dalam keadaan terperanjat sambil menjawab " Mane shaye tauuu tanyalah ikan....shaye bukan ikan........!!!"
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts: 152
Mata Ganjaran: 1816
Reputasi: 1
Join date: 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 5:03 pm

selangkah ke alam misteri

Maka tersebutlah kisah perihal 3 ekor pontianak.
Memasing nak nunjuk siapa yang paling terer. Mereka pun mengadakan sebuah pertandingan
tunjuk sapa paling power.


Pontianak yang paling muda diberi kesempatan untuk memulakan pertandingan. Lalu dia pun terbang secepat kilat, tak sampai 2 minit dah balik. Mukanya penuh dengan lumuran darah, dan
menyeramkan.Terus dia berkata : "korang nampak kampung kat seberang bukit itu ?"
Yang dua ekor pontianak tu ngangguk, "Iya, nampak."
Satu kampung tu itu...habiissss aku kerjakan!!!!"
Angin jugak dua ekor pontianak tu dengar keangkuhan pontianak muda.

Kini giliran pontianak yg setengah abad tu pulak
Dia pun pergi sekelebat jugak, tak sampai 1 minit dah balik, mukanya juga penuh dengan cucuran darah.

"Nkorang nampak Bandar tu ?", katanya dengan muker yg kerek
"Iya, nampak", yang dua ngangguk juga.
"Satu bandar itu juga habiiissssss!!!", kata pontianak yg setengah abad sambil ketawa seram," ha ha ha hah".
Pontianak yang satunya lagi tambah panas, dia pun nak show off jugak. Dia pun tunjukk skill terbang cam kilat. Amat lah terperanjat nya dua
sahabatnya, sebab tak sampai setengah minit dia dah balik, dengan penuh cucuran darah di mukanya...Lalu pontianak yg 2 ekor tu berkata, "gilaa ahh dia ni tak sempat aku nak duduk dia dah balik, memang dia paling power".

Sambil mengosok gosok idong nya pontianak tu pun
berkata , "Nkorang nampak tembok batu tu ?"
"Nampak ! Nampak!", kata yang 2 ekor tu...
"Err aku tadi tak nampak".
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts: 152
Mata Ganjaran: 1816
Reputasi: 1
Join date: 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 5:06 pm

Cerita ini adalah rekaan semata mata tiada kena mengena dengan yg hidup atau yg telah mati.segala nama dan tempat yg ada mungkin terdapat persamaan dan hanyalah kebetulan..sekian...

Satu hari AJoi pi lepak kat kampung org asli di kelawang..
sedang lepak2 sambil menghirup udara segar dan melayan dunhill bersama tok batin, tok batin pun bersuara...

Tok Batin: nhakk ajoi..jom thok bhawa kamu pi dusun kat atas nun mhau thak??

Ajoi: Mau saja tok,asal boleh layan makan ok jer..

Tok Batin: Khamu tinghallkan sajha motor beshar kamu dirumah athok..nanti kamhu boncheng jer athok ok?

Ajoi: boleh tok jom gerak..SL lebih pun tak guna kan ha..ha..ha..

lalu tok batin pun bawa la ajoi ke dusunnya..tapi ajoi rasa pelik la pasal dari mula bonceng tok batin samapi la ke dusun tok batin dok stay kat gear satu jer samapai la ke dusun.meraung raung enjin suzuki best tok batin tu...tak tahan sgt..elok2 turun jer ajoi pun tanya kat tok batin..

Ajoi : tok pasal per tok guna gear satu jer bwa dari kg tadi?rosak la gear nanti tok..?

lalu ngan selambanya tok batin jawab....

Tok Batin: Alaa,kalau rushak pun gearnya masih ada 3 laghi..kan buleh guna lagi kan...tok guna satu2 la..save sikhit..!!
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts: 152
Mata Ganjaran: 1816
Reputasi: 1
Join date: 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 5:07 pm

Pembohong

Samad adalah seorang profesor terulung, dia berhasil mencipta robot yang boleh mengesan pembohongan, dia membuat robot itu sehinggakan ketika mendengar pembohongan, robot tersebut akan terus menampar si pembohong itu...

Samad dengan bangganya membawa robot itu ke ruang tamu dan menunggu anak lelakinya pulang. Tapi anaknya tidak kunjung pulang. Sehingga pagi barulah anaknya pulang.

"Kamu dari mana?" tanya Samad.
"Ada pelajaran tambahan ayah", jawab anaknya.
*PANG!* Robot tersebut menampar anaknya.

"Nak, ini adalah robot ciptaan ayah, dia akan menampar sesiapa yang berbohong! Sekarang katakan dengan jujur, kenapa kamu pulang lewat??!
"Maaf ayah... saya baru habis memonton movie di rumah kawan...".
"Cerita apa?
"Cerita Papadom ayah".
*PANG!*
"Katakan dengan jujur cerita apa?!"
"Maaf ayah... saya tengok cerita lucah".

Mendengarkan itu marahlah Samad.
"Kamu nie... kecil-kecil dah nakal... kamu nak jadi apa bila besar nanti?! Malukan ayah saja perbuatan kamu nie. Masa ayah kecil dulu , ayah tak pernah pun buat macam nie.

*PANG!* Samad ditampar oleh robotnya.
Suasana hening untuk beberapa ketika...

Isteri Samad kemudian masuk ke ruang tamu dan langsung berkata... "Huh, sama saja kelakuannya, ke mana akan tumpahnya kuah kalau tak ke nasi? Bagaimana pun sememangnya dia anak awak..."

*PANG!*
Robot menampar isteri Samad sebelum isterinya sempat menyelesaikan kata-katanya...
dan semua terdiam.
Back to top Go down
 

Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

 Similar topics

-
» Kisah suami isteri...
» Video Orang Bersetubuh
» kenapa wanita berkerjaya lambat menamatkan zaman dara??
» Liana setia tunggu suami
» Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT ::  :: -