MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2678
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 11:56 am

First topic message reminder :

Back to top Go down

AuthorMessage
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2678
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:18 pm

Terkangkang

Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry" Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki" Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

Orang Tua: ...pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?

Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang.
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2678
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:23 pm

Cemburu

Seorang isteri ingin menghubungi suaminya, tetapi telefonnya tidak berkredit lalu menyuruh anak lelakinya menyampaikan mesej penting kepada si suami yang sedang bekerja di site.

Selepes si anak membuat panggilan, si anak memberitahu ibunya seorang perempuan lain yang menjawab pesanan telefon. Walaupun sudah berkali-kali si anak menelefon, tetap perempuan itu juga yang menjawab.

Si isteri pun dengan marahnya menunggu kepulangan suami dari kerja di depan pintu rumah. Sesampainya suami, si isteri membelasah habis-habisan si suami kerana perlakuan curangnya.

Habis berkumpul jiran tetangga di depan rumah untuk melihat drama petang itu. Si isteri menyuruh anaknya memberitahu semua orang apa yang dikatakan oleh perempuan di talian tadi.

Si anak pun cakap "Harap maaf, nombor yang anda dail berada di luar kawasan liputan. Sila cuba sebentar lagi".
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2678
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:24 pm

BERPELUH BEB...


Pada cuti hari minggu yang lalu, aku menghadiri Satu Majlis akad nikah kawan pada kawan ku. Waktu tu aku bercuti dikampung dia. Jadi bila ada kenduri macam tu dia pun pergi dan ajak aku sekali. Aku pun ikut sama. Masa tu majlis akad nikah tu dijalankan diruang tamu. Ramai orang aku tengok, sambil duduk bersila mengelilingi tok kadi dan pengantin lelaki. Dahsyat, pengantin tu duduk atas bantal macam raja. Aku jarang tengok majlis macam nih. Jadi masa bersila tu, aku pun mengesot sikit2 untuk dengar apa yang tok kadi akan tanya. Rupanya macam2 jugak tok kadi tanya.

Tapi ada satu soalan yang menyebabkan aku malu besar.....Tok kadi tanya pasal satu hari berapa kali kene sembahyang, dengan lajunye mamat pengantin tu jawab "lima". Tok kadi tanya lagi, bagi contoh2 najis kecil, dia pun jawap kencing baby yang kecik2 lagi. Tok kadi pun angguk ler, jadi aku rasa jawapan tu ok la kut.

Tok kadi tanya lagi contoh najis besar, mamat tu mula dah panik, jeling kiri, jeling kanan, mula tengok siling, aku rasa macam nak tolong je mamat pengantin tu...bukannye susah, jawapannya anjing ngan babi je,..tapi mamat tu dah mula berpeluh jantan keluar kat dahi....tok kadi mula senyum...

Aku sebut dalam hati moga2 dia dengar 'anjing ngan babi la hoi', tapi rupanya aku cakap dalam hati dia tak dengar. Aku tak tahu apa yang jadi selepas itu, kerana majlis tu jadi kecoh kerana ramai orang yang berada disekeliling majlis tu sambil minum air sirap, tersembur keluar minuman tu terkena baju ramai orang, aku pun sama, masa tu aku tengah minum sirap tu, tiba2 aku semburkan balik, dah kene member kat tepi2, kecoh jadinya, aku pegang mata aku, penuh dengan air mata.

Yang aku ingat masa tok kadi tanya tentang contoh najis besar kat pengantin tu keadaan senyap sunyi....tapi bila pengantin tu jawap "Taik Gajah" suasana jadik hingar bingar dengan gelak ketawa orang yang dah tak boleh tahan, nak control macamana ...taik gajah... besar betul..nak2 bila gajah makan durian.
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2678
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:28 pm

Johan dilahirkan tanpa kedua telinganya, tetapi walaupun
cacat dia berjawatan tinggi di sebuah bank. Dia sangat marah kalu ada orang
yang mempersoalkan tentang telinga.
Satu hari dia mahu mengambil kerani baru dan tiga
orang disenaraipendek untuk sesi temuduga. Calon
pertama seorang lelaki yang mempunyai penampilan yang baik. Diakhir
temuduga, Johan bertanya satu soalan kepada lelaki itu.


"Awak nampak tak sesuatu yang ganjil pada saya?"
"Ya, tapi minta maaf kalau saya kata tuan tak ada
telinga, macam ayam" jawab lelaki itu dengan jujur. Merasa terhina dengan
jawapan itu, Johan mengusirnya
keluar dari pejabat. Calon kedua ialah seorang perempuan yang berpengalaman
bekerja di bank
hampir 5 tahun. Dia lebih baik dari calon pertama
tadi. Di akhir sesi temuduga, Johan bertanya soalan yang sama ditanya pada
calon pertama.
"Awak nampak tak sesuatu yang ganjil pada saya?"
"Ya ...saya heran bagaimana tuan boleh mendengar saya dengan baik, sedangkan
tuan duduk jauh dari saya." puji perempuan itu. Sebaik mendengar jawapan
dari perempuan itu, Johan berang dan menghalaunya keluar. Calon terakhir
adalah yang terbaik, walaupun masih muda dia
telah bekerja lebih 8 tahun di bank. Selain bijak dia juga tampan dan
bergaya. Seperti calon terdahulu Johan bertanya soalan serupa.
"Awak nampak tak sesuatu yang ganjil pada saya?"
"Ya. Awak pakai contact lens," jawab pemuda itu menahan perasannya dari
tergelak. Walaupun terkejut, Johan gembira dengan jawapan pemuda itu. Dia
hairan kerana pemuda itu sangat teliti dan dapat melihatnya memakai contact
lens walaupun mereka duduk agak jauh.
"Bagaimana awak tau" tanya Johan lagi. Pemuda itu tidak dapat lagi menahan
gelihatinya lalu ketawa besar hingga
jatuh terguling-guling sambil berkata," Dah tentu tuan tak boleh pakai
cermin mata sebab tuan tak ada telinga, nak sangkut kat mana". Huargh!
Huargh! Huargh! Huargh!"
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2678
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:29 pm

Janda Yang Dahaga
Disini saya ingin menceritakan sebuah kisah mengenai seorang janda yang baru sahaja kematian suami.... Hasnah seorang janda kaya yang baru sahaja kematian suaminya akibat kemalangan jalanraya. Beliau masih muda lagi dan mempunyai potongan badan yang cantik.

Sejak kematian suaminya, beliau sentiasa diusik oleh jejaka-jejaka kampung yang sudah lama memendam rasa kepadanya. Namun begitu, Hasnah tidak pernah melayan karenah pemuda-pemuda kampung tersebut, kerana hatinya masih lagi merindui arwah suaminya... Walaupun.... hatinya berasa sepi ketika waktu ini. Lebih-lebih lagi di waktu malam... Rasa sepi hatinya tiada siapa yang tahu...

Pada satu malam, kira-kira pukul 2 pagi.... beliau bangun dari katilnya... badannya terasa panas.... tekaknya terasa haus.... beliau terasa begitu dahaga sekali. Beliau bangun dan keluar dari bilik menuju ke dapur,... sampai saja didapur... beliau terus membuka peti ais dan mengambil sebotol air sejuk.... beliau tuang kedalam cawan dan meminumya... Setelah meminum air tersebut.. beliau kembali kedalam bilik dan tidur semula... Sekian... Terima Kasih Itulah kisah seorang janda yang dahaga...........
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2678
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:31 pm

citer dari kedai kopi...

zaman dulu2 kalu nk kawin org tua yg cari x supa zaman skrg.jadi ustaz n ustazah ni d pertemukan jodoh,org tua mereka yg carikan.sedangkan mereka x mengenali antara satu sama lain,hanyalah berserah nasib je.kalu elok org tua yg cari,eloklah bagi mereka.

malam pertama...jeng jeng.bila nk bersama,tentulah malu malu.almaklumlah ustaz kahwin ustazah.padam lampulah sampai gelap gulita jadinya.ustaz tidak berpuas hati tau2 je la,takut dpt isteri yg x cukup sifat ke,atau mcm2 yg bermain d fikiran.

lalu dengan pantas ustaz tadi meraba cari kepala isteri,dia pegang ada,k selamat.terus raba tangan,keduanya ada,k selamat.terus raba kebawah yg sulit tu ada,k selamat.terus raba plak kedua paha dan kaki ustazah,tengok2 yg ni x de.hah..berpeluh ustaz.ustaz dah terpikir dalam hati apakah si belah pehak perempuan ni nk pekena dia kot.

ustaz cakap sendirian,ni..x bleh jadi ni,apa hal.terus ustaz bangun dan pasang lampu,tengok tengok yg kaki si ustazah ni tadi dah redy angkat keatas.wah..lagi advan si ustazah ni.
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2678
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Jul 06, 2011 12:59 pm

[/quote]
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2678
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Thu Jul 07, 2011 4:31 am

Pada satu hari, seorang ayah baru saja lepas mandi dan semasa tengah
mengelap badannya, muncul anak perempuan dia yg berumur 7 tahun
anaknya itu bertanya.."apa benda kat celah kangkang ayah tu?"

ayahnya pun terasa lah malu, dan terus mengatakan.. "tak boleh
tahu..ini rahsia ayah tau"..
maka anaknya pun keluar dari bilik dan terus mendapatkan pengesahan
dari ibunya..

ibu, apa benda yg kat celah kangkang ayah tu?" tanya si anak pada ibu..

yang si ibu pun tersipu sipu dgn soalah anaknya itu lalu menjawab.."ishhkk. .
tu benda rahsia ayah..jgn tanya.."

selang beberapa hari, si anak pun dgn gembira menerangkan kepada
ibunya.."ibu. .saya dah tahu rahsia ayah tu...sebenarnya berus gigi, tau ibu.."
terang si anak..

si ibu pun tersenyum lah dgn penjelasan anaknya itu.."..ha.. ye la pandai
anak ibu ni..kenapa pulak benda tu berus gigi.."

si anak pun menjawab.."tadi pagi, saya nampak kak umy (tukang gaji indon)
masukkan benda ayah tu dalam mulut dia..keluar masuk keluar masuk sampai
berbuih buih keluar dari mulut dia.."
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2678
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Mon Jul 11, 2011 9:19 am

Apa benda paling pantas???

Seorang CEO sedang mencari seorang eksekutif baru dalam syarikatnya.. Daripada beribu permohonan yg diterima, hanya empat yg betul-betul menarik perhatiannya. Bagaimanapun beliau tidak dapat memilih keempat-empat orang calon tersebut, lantas memanggil kesemuanya untuk ditemuduga. (ini kerana beliau tidak sekaya donald trump untuk menganjurkan interview seperti program realiti The Apprentice..)
Setelah keempat-empat calon tersebut berada didepan beliau, CEO tadi pun berkata: "Saya ada satu soalan yang mungkin memberi jawapan yg berbeza, calon yg memberikan jawapan terbaik akan diterima untuk bekerja di sini. Soalannya adalah : Apakah perkara atau benda yg paling pantas sekali?" tanya CEO tersebut.
Calon eksekutif pertama berkata: "FIKIRAN, kerana kadang ia datang sendiri tanpa kita sedari!!" "Bagus itu satu jawapan yg baik," kata CEO tadi. "Kamu pula?" tanya CEO kepada calon kedua.
"KELIP MATA, kerana tanpa kita sedari, sebelum sempat kita buat apa pun, mata kita dah berkelip!" jawab calon kedua. "Ini satu jawapan yg angat baik, lagipun perumpamaan melayu pun ada menyebut DALAM SEKELIP MATA melambangkan kepantasan!" kata CEO itu. "Bagaimana kamu pula?" tanya CEO kepada calon ketiga. "Kalau kita tengok, lampu KLCC dihidupkan dengan pantas walaupun bangunan itu tinggi. Jadi saya rasa MENGHIDUPKAN LAMPU adalah yg paling pantas!" jawab calon ketiga. "Ini jawapan terhebat setakat ni. Bagaimana dengan kamu?" CEO terus mengajukan soalan kepada calon keempat tatkala beliau berasa yakin calon ketiga hampir pasti menjadi eksekutif baru di syarikatnya dengan jawapan yg sangat bagus sebentar tadi. "Setelah diteliti jawapan calon-calon sebelum saya ni tadi, saya rasa perkara yg paling pantas sekali adalah CIRIT BIRIT!!" jawab calon keempat dengan yakin sekali. "Haaaa???? CIRIT BIRIT??? kamu ni tak serius langsung, macam mana kamu boleh mintak kerja dengan syarikat saya ni??" balas CEO terkejut dengan jawapan calon keempat tadi. "Begini tuan, malam kelmarin saya terjaga ditengah malam dengan rasa sakit perut yang teramat sangat. Belum sempat saya FIKIR, KELIP MATA,atau MENGHIDUPKAN LAMPU, benda tu dah tersemburrrrr!!!!!"
Akhirnya...... calon keempat diterima menjadi eksekutif baru syarikat berkenaan tanpa sebarang bantahan!!
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2678
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Mon Jul 11, 2011 9:22 am

Terdapat tiga orang gila dalam satu institusi sakit jiwa. Mereka
terdiri dari Junior, Senior dan Veteran, disusun mengikut jangka masa
di institusi tersebut.
Suatu hari, doktor yang merawat mental mereka mahu menguji keadaan
mereka. Maka seorang demi seorang dipanggil.
Junior orang pertama dipanggil. Doktor itu memberi situasi.
"Kamu, kalau dihantar ke padang pasir, apa benda paling penting
dibawa bersama?"
Junior berfikir seketika. "Padang pasir panas..." Doktor
angguk. "Ada harapan nak dilepaskan ni..." hati doktor berdetik.
"Jadi saya nak bawa air. Haus kalau duduk sana."
Doktor tersebut sangat senang hati mendengar jawapan Junior.
Kemudian, dia memanggil Senior pula. Soalan sama ditanya oleh doktor
itu.
"Yang saya tau, padang pasir tu panas..." Senior berkata setelah
berfikir panjang.
"Ya!" Jawab doktor terbabit penuh semangat.
"Saya nak bawa kipas, mesti berpeluh betul duduk di sana!"
Doktor berkenaan puas hati dengan jawapan yang diberikan. Kemudian,
Veteran pula dipanggil.
"Awak dah lama benar di sini kan?"
"Ya, tuan doktor" jawab Veteran selamba.
Kemudian doktor itu ajukan soalan sama seperti dua rakan Veteran
sebelum ini.
"Oh, padang pasir, memang panas betul sana," Veteran tidak ambil
masa panjang berfikir, sambil menjawab dengan selamba sahaja.
"Ya!" doktor cukup senang hati, dalam fikirannya pasti Veteran sudah
sembuh, boleh dilepaskan pada bila-bila masa.
"Kalau begitu, saya rasa nak bawa pintu kereta..."
Tersentak seketika doktor mendengar jawapan Veteran.
"Kenapa pula nak bawa pintu kereta ke padang pasir?"
Veteran dengan penuh yakin menjawab, "Kerana, kalau panas sangat,
saya boleh buka tingkap kereta. Masuk angin sikit!"
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Mon Jul 11, 2011 10:55 am

lawak siot
Back to top Go down
kmcvgb
SDT Newbies
SDT Newbies


Posts : 16
Mata Ganjaran : 1992
Reputasi : -3
Join date : 2011-07-05

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Tue Aug 02, 2011 9:55 am

hahahaha.... nyanyi perlahan2 kat telinga nenek. tak dapat ku bayang kan. hahahaha
Back to top Go down
zack_KL
SDT Senior
SDT Senior


Posts : 98
Mata Ganjaran : 2082
Reputasi : 1
Join date : 2011-07-14
Location : Sg Besi

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Tue Aug 02, 2011 10:40 am

Laughing haha...
Back to top Go down
wm_pye
SDT Junior
SDT Junior


Posts : 46
Mata Ganjaran : 2559
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-08
Age : 38

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Tue Aug 02, 2011 12:20 pm

lawak... lawak... 110%...
Back to top Go down
alexholland
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 172
Mata Ganjaran : 2141
Reputasi : 10
Join date : 2011-07-23

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Tue Aug 02, 2011 12:44 pm

hahaha.. terbaik bro, bole wat penghilang rase lapar nie..
Back to top Go down
sparkcastelo
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 280
Mata Ganjaran : 2791
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-08
Location : utara mai...

PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Aug 03, 2011 12:03 pm

aduyai.... lawak lawak... rase nak b'guling2 nie... hahahaha...

_________________
lol!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Aug 03, 2011 1:18 pm

Spoiler:
 
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Aug 03, 2011 1:24 pm

Seorang bos masuk ke pejabat dalam keadaan sakit kepala. Seorang pekerja memerhati keadaannya, lalu bertanya, "Kenapa bos? Nampak macam sakit sahaja?" "Yalah Semaun, kepala aku ni sakit sangat!" kata bos. "Dua hari lepas saya pun sakit kepala juga bos. Tapi bila balik, isteri saya bawa ke katil, peluk dan mencium saya. Lepas itu kami bercumbuan. Habis saja kami bercumbu, sakit kepala terus hilang. Saya rasa bos pun patut buat macam tu juga," terang Semaun.

"Betul ke? Kalau macam tu, mari kita jumpa isteri engkau sekarang!!!"
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Aug 03, 2011 1:36 pm

Spoiler:
 

Burung Murai
Share
1979

Anak : Burung aper?
Bapak : Burung Murai
Anak : Burung aper?
Bapak : Burung Murai
Anak : Burung aper?
Bapak : Burung Murai
Anak : Burung aper?

PELEMPANGGGGGGGGGGGGGGGG!!!! (Sibapak tampor)

Anak : HuaaaaaaHuaaaaaaaHuaaaaaaa!! (meleleh air mata)
Bapak : Besok kalu Tuhan kasi betul-betul telinga kau tuli baru kau tahu! Udah!!! Jgn permainkan orang tua-tua... tak baik!!!!

......................................................

2007

Bapak : Burung aper?
Anak : Burung Murai
Bapak : Aa aa yer burung Murai
Anak : Eh!!Kenaper abah tak ulang-ulang tanyer? Masih power telinga abah ni yer.
Bapak : Yer! Masa dulu kalu arwah datuk kamu panggil abah suruh ke kedai ke aper, sekali panggil jer abah dah menyahut. Abah tak berani nak buat pura-pura pekak macam ngko selalu buat masa kecik-kecik. Barangkali itulah yang jadi barakahnyer, jadi telinga abah ni Allah Taala kasi clear sampai sekarang!


Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Wed Aug 03, 2011 1:47 pm

Spoiler:
 
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Thu Jan 19, 2012 10:26 am

yang ni lawak!



bengkok wrote:
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!   Today at 1:32 pm

Back to top Go down
 
Suami terkejut - Payu Dara Isteri di ramas orang!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Diskusi 4 orang saksi Zina
» orang yang merugi di akhirat
» Hantu dan Roh/Arwah orang yang sudah meninggal
» 5 orang yang pertama masuk islam
» Inilah ciri-ciri orang yang beriman kepada Yesus

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Group-
Jump to: