MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 masaalah anda dan bagaimana untuk menyelesaikannya

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: masaalah anda dan bagaimana untuk menyelesaikannya   Wed Jul 13, 2011 5:58 am




pendapat anda??? bagaimana menyelesaikannya?.... kita ni ego... malas bertanya atau malu bertanya atau merasa sudah hebat yang sebenarnya tak punn....
Back to top Go down
Jeng La
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 795
Mata Ganjaran : 153126
Reputasi : 6
Join date : 2011-05-07

PostSubject: Re: masaalah anda dan bagaimana untuk menyelesaikannya   Wed Jul 13, 2011 6:11 am

LU KUAT SEX MMG AR.. hahahahahaha... mane nak puas.. tp btl pempuan ni ckp.. kalau dah isteri kita kan.. buat smpai dia puas..
Back to top Go down
http://www.mysdt.tk
Guest
Guest



PostSubject: Re: masaalah anda dan bagaimana untuk menyelesaikannya   Wed Jul 13, 2011 6:17 am




maaf la ye... bukan promo... saja nak kongsi aje...
Back to top Go down
Jeng La
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 795
Mata Ganjaran : 153126
Reputasi : 6
Join date : 2011-05-07

PostSubject: Re: masaalah anda dan bagaimana untuk menyelesaikannya   Wed Jul 13, 2011 6:21 am

lawak giler.. wahahhahaahahhahahhhha
Back to top Go down
http://www.mysdt.tk
futurama
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 462
Mata Ganjaran : 3014
Reputasi : 5
Join date : 2011-05-04
Location : PJ

PostSubject: Re: masaalah anda dan bagaimana untuk menyelesaikannya   Wed Jul 13, 2011 6:30 am

Kalau tanya laki dia lak, mesti cakap dah dia xnak bbbj nak expect saya lak jilat2
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: masaalah anda dan bagaimana untuk menyelesaikannya   Wed Jul 13, 2011 6:47 am

wa ok.... je (ego) he he he.. tapi bagi puas mem dulu sepuas puasnya.. paling kurang pun 2 kali klimat dia.. wa tak tentu lagi... tak puas pun tak apa leh gi tempat lain... he he he nak tambah tu susah sikit laaaa
Back to top Go down
otokjem
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 2231
Mata Ganjaran : 265590
Reputasi : 26
Join date : 2011-04-30
Location : sri gombak

PostSubject: Re: masaalah anda dan bagaimana untuk menyelesaikannya   Wed Jul 13, 2011 4:55 pm

hehe mendalam betul.. mari la kita membetulkan rumah tangga masing2...

_________________
###############################################################
just because i'm flirt, doesn't mean i like u... stupid..

cheers cheers cheers
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: masaalah anda dan bagaimana untuk menyelesaikannya   Tue Oct 18, 2011 10:41 pm

woman need 40 min just for foreplay
man need 4 min only to cum
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: masaalah anda dan bagaimana untuk menyelesaikannya   Today at 10:17 pm

Back to top Go down
 
masaalah anda dan bagaimana untuk menyelesaikannya
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» bagaimana cara ibadah puasa dalam agama kristen?
» cara meringankan siksa kubur
» Pandangan Islam Mengenai Tasawuf
» hukum memakai barang bajakan
» bagaimanakah cara membentuk masyarakat madani?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner-
Jump to: