MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 FREEMASON & ILLUMINATI

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
shaguar50
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 393
Mata Ganjaran : 102916
Reputasi : 4
Join date : 2011-05-11
Location : USJ

PostSubject: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 15, 2011 11:07 am

First topic message reminder :

ok atas permintaan OJ & rico aku bukak topic ni, tempat perbincangan mengenai dua pergerakan Yahudi Dunnama utk memonopoli dunia mengikut telunjuk diorang tanpa menampakkan siapa dalang sebenarnya......yakni puak YAHUDI sendiri

semalam aku baru beli buku bertajuk RAHSIA SIMBOL YAHUDI oleh ibnuyaacob penyusun dia. buku dia ni adapt dari blog DAJJAL:THE KING OF THE WORLD CONSPIRACY

ni wikipedia pasal freemason
http://ms.wikipedia.org/wiki/Freemason

ni lak wikipedia pasal illuminati
http://en.wikipedia.org/wiki/Illuminati

kalau sape2 nak tambah dipersilakan

_________________
Back to top Go down

AuthorMessage
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Thu Jul 21, 2011 1:47 pm

Dalam The Arrivals, diorang tak cerita pun pasal rupa fizikal Dajjal nie.

So wa bukak sikit pasal malaun nie.

Secara fizikalnya, Dajjal ini juga manusia. Dan rupa parasnya menyamai Nabi Isa a.s...yg bezanya ialah dia cuma ada satu mata yg berfungsi selain dia punya kesaktian tertentu.

Maka sebab wajahnya yg saling tak tumpah mcm Nabi Isa a.s, maka pada awal kedatangan dia, ramai la pengikut Kristian yg percaya dia nielah The Christ (Penyelamat) yg ditunggu2.

Maka sebab itulah, nabi kita Muhammad s.a.w berkata zaman ini (kedatangan Dajjal) adalah zaman fitnah yg paling dahsyat. Ramai betul org (termasuk yg beriman) terpedaya dgn Dajjal ini sehingga ramai yg murtad.

Kena lak pada masa tu, Allah s.w.t dah cabut nyawa ramai alim ulamak (tanda2 kiamat), maka tinggallah manusia dalam kecelaruan, melainkan segelintir umat yg betul2 kukuh imannya.

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
ZiO_dInGiN
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 329
Mata Ganjaran : 2862
Reputasi : 0
Join date : 2011-05-13
Age : 38
Location : bandar baru klang

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Thu Jul 21, 2011 5:48 pm

dulu ada seorang yg dikatakan bersikap spt hampir dengan dajjal ..yg kat india tue..tapi skrg dia dah mati.....dikatakan juga dia pun punya keistimewaan tersendiri dan punyai pengikut sendiri...
Back to top Go down
shaguar50
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 393
Mata Ganjaran : 102916
Reputasi : 4
Join date : 2011-05-11
Location : USJ

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Thu Jul 21, 2011 6:50 pm

itu kes si SAI BABA tu kan.....jauh bezanye dgn sifat dajjal huhuuhu

_________________
Back to top Go down
ZiO_dInGiN
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 329
Mata Ganjaran : 2862
Reputasi : 0
Join date : 2011-05-13
Age : 38
Location : bandar baru klang

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Thu Jul 21, 2011 7:18 pm

hahahahah yup aku lupa nama dia hehehe...
mmg jauh tp penampilan awalnya yg hampir serupa fizikal ngan ciri al dajjal buat org terutama muslim beri perhatian kat dia pada masa tue ..hehee
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 438
Mata Ganjaran : 2405
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 22, 2011 3:13 am

ZiO_dInGiN wrote:
kReNmAuT wrote:
"It was time, he reasoned, to let the whole world know he walked with Satan, and he used Ma Bell's red lipstick to draw a pentagram (a five-pointed star in a circle) on the back of her left thigh and on the white wall over her head. A pentagram was the universally accepted symbol of Satan. He then drew a pentagram on Nettie Lang's bedroom wall. Since then, he want to show to the world the different between Freemason and The Luciferian that he believe on." (a quote from "The Night Stalker" by Phil Carlo.)


antara peristiwa yg membabitkan satanist hardcore....

cam berebut kasih sayang dr iblis..setan dan al dajjal la plak diaorg nie...




mmg pun bro.... golongan ni berebut2 nk tomjolkan sape lagi setan....sape lagi sesat.... xtau la apa yg diorg pikir....
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 438
Mata Ganjaran : 2405
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 22, 2011 3:16 am

scarface wrote:
Bab yg paling mendebarkan dalam kisah NWO ini tentulah ttg Imam Mahdi itu sendiri...

Kalau lu tgk The Arrivals, ada la sikit diorang sentuh siapa Imam Mahdi dan dtg dr keturunan mana...

Yg jelas dia adalah drp keturunan paling baik di muka bumi...daripada darah daging Nabi Muhammad s.a.w sendiri, pendek kata dia adalah ahlul bait.

Daripada sumber2 alim ulamak (gua ada gak ikut sikit pengajian tertutup) yg muktabar, mereka ada membisikkan bahawa Imam Mahdi sudah wujud di zaman ini. Cuma dia masih dalam usia remaja, dan dia pun tidak tahu dia bakal menjadi khalifah kita yg akan memimpin peperangan menentang Dajjal.

Alim ulamak yg ada karomah dapat mengecam dia berdasarkan tanda2 tertentu (line nie mmg hanya alim ulamak je tahu...ilmu mcm kita nie tak sampai maqam tu). Mereka yg tahu ini merahsiakan siapa dia dan di mana dia sekarang demi melindungi dia drp intipan musuh2 Islam.

Kelak dia mencapai umur tertentu, dan Allah s.w.t mentauliahkan dia menjadi pemimpin (kata omputeh to fullfill his destiny), he will become full circle. Di waktu ini dia menyedari siapa dia dan apa yg mesti dia buat utk memenuhi tugas berat yg diberi kepadanya.

Di pihak musuh2 Islam pula, mereka sekarang tgh giat mencari remaja ini. Harus diingat, mereka juga ada hint2 utk mengenalpasti ciri2 Imam Mahdi. Dan sekiranya mereka berjaya menemuinya, mereka percaya mereka boleh merubah takdir tentera Dajjal kelak (tapi kita tahu Allah s.w.t akan melindungi remaja ini).

Bila kita amat-amati cerita nie mcm cerita The Terminator lak. Arnold Susahdieja dtg dari masa depan utk membunuh O'connors sewaktu mak dia masih kandungkan dia lagi.

Tapi bak kata omputeh, sometimes reality is more bizzare than fictions.


dan dari apa yg wa tau dajjal pun mmg dah lama ada...cuma tggu masa utk dilepaskan je.... ada sumber2 mengatakan dajjal dikurung di segitiga bermuda..... dajjal ni dikatakan wujud sebelum zaman Rasulullah lg... tp ketika dan saat Rasullullah lahir ke dunia....dajjal diikat dan dikurung.....


Last edited by kReNmAuT on Fri Jul 22, 2011 4:52 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Pierre
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 602
Mata Ganjaran : 3123
Reputasi : 12
Join date : 2011-06-24
Age : 30
Location : Cheras

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 22, 2011 4:01 am

yup.... sy pernah baca 1 buku rsnye title dia kerajaan dajjal:segitiga bermuda, tp dh lama dah...dajjal mmg wujud lama sblm nabi muhammad (s.a.w.) lahir. even ms time nabi musa (a.s)...dajjal yg merperdajallakan umat nabi utk menyembah lembu emas....ms tu dajjal dipanggil sebagai samiri....thats y USA kita panggil sebagai negara uncle sam (short form dr samiri)...

_________________
farao Making beast with two backs farao
Back to top Go down
brandonbad
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 726
Mata Ganjaran : 3260
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-07

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 22, 2011 4:38 am

bab imam mahdi aku tu mmg pling best la bro! sbb dia adalah gabungan darah para nabi kita.. warisan darah dr Nabi Muhammad s.a.w dan Nabi ISa a.s mmg the best .

Bro tnya sikit, imam mahadi ni nnt kita para umat yg angkat die ke? bukan dia ngaku diri kan?
Back to top Go down
ZiO_dInGiN
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 329
Mata Ganjaran : 2862
Reputasi : 0
Join date : 2011-05-13
Age : 38
Location : bandar baru klang

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 22, 2011 5:06 am

3 hari berturut dah aku layan arrival sampai kul 3 pagi hahahaha...
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 438
Mata Ganjaran : 2405
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 22, 2011 5:10 am

brandonbad wrote:
bab imam mahdi aku tu mmg pling best la bro! sbb dia adalah gabungan darah para nabi kita.. warisan darah dr Nabi Muhammad s.a.w dan Nabi ISa a.s mmg the best .

Bro tnya sikit, imam mahadi ni nnt kita para umat yg angkat die ke? bukan dia ngaku diri kan?



Kemunculan Imam Mahdi bukan kerana kemahuan Imam Mahdi itu sendiri melainkan kerana takdir Allah yang pasti berlaku. Bahkan Imam Mahdi sendiri tidak menyedari bahawa dirinya adalah Imam Mahdi melainkan setelah Allah s.w.t. meng islahkannya dalam suatu malam, seperti yang dikatakan dalam sebuah hadis berikut :

Telah bersabda Rasulullah s.a.w, "Al-Mahdi berasal dari umatku, yang akan diislahkan oleh Allah dalam satu malam." (HR. Ahmad dan Ibnu Majah).



harap menjawab soalan lu bro....

_________________









i BleEd iN tHe nAmE oF tHe oAth!!


Last edited by kReNmAuT on Fri Jul 22, 2011 5:11 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 22, 2011 5:10 am

soalan yg bagus bro...

Imam Mahdi itu bukanlah nama surat beranak sebenar. Imam Mahdi tu gelaran yg diberi sama seperti gelaran Amirul Mukminin utk Abu Bakar as -Siddiq.

Mahdi itu bermakna yg mendapat petunjuk. Imam pula bermakna khalifah. So, Imam Mahdi bermakna khalifah yg mendapat petunjuk.

Ini juga bermakna siapa pun Imam Mahdi ini, beliau ada nama sebenar yg lain. Ini yg memeningkan musuh2 Islam utk mencari dia. Mereka tahu dia akan dtg drp nasab keturunan Nabi MUhammad s.a.w. Tp problemnya....daripada keturunan isteri nabi yg mana?

Kan nabi kita punya ramai isteri (nie antara hikmah tersembunyi kenapa Allah s.w.t bg nabi kita keistimewaan beristeri lebih drp 4)....daripada isteri yg mana satu? Dalam generasi hari ini, dah beranak pinak keturunan nabi dari cucu, cicit, piut....mmg pening weh nak tahu mana satu.

Sebab tu nabi kita berpesan agar kita sentiasa menghampiri ahlul bait dan memuliakan mereka.

Macam wa kata dahulu, Imam Mahdi ini bukanlah mengangkat dirinya sebagai Imam Mahdi, melainkan ulamak2 yg berilmu tinggi dpt mengecam dia kemudian mengangkat dia menjadi Imam Mahdi utk memimpin bala tentera Islam mengalahkan Dajjal nanti...

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 438
Mata Ganjaran : 2405
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 22, 2011 5:14 am

Nama Imam Mahdi sebenarnya seperti yang disebutkan di dalam hadis, ia bernama Muhammad (seperti nama Nabi Muhammad S.A.W, nama bapanya pun sama seperti nama bapa RASULULLAH S.A.W, iaitu Abdullah. Nama Imam Mahdi sama dengan RASULULLAH S.A.W. iaitu Muhammad bin Abdullah.

_________________









i BleEd iN tHe nAmE oF tHe oAth!!
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 438
Mata Ganjaran : 2405
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 22, 2011 5:22 am

Tidak ada seorang pun di muka bumi ini yang mengetahui tentang Imam Mahdi dan ciri-cirinya, kecuali Rasulullah s.a.w. kerana Rasulullah dibimbing oleh wahyu. Oleh sebab itu bagi kita, sebaik-baiknya tempat untuk merujuk tentang perkara ini adalah apa yang baginda Rasulullah katakan dalam hadis-hadisnya...

_________________









i BleEd iN tHe nAmE oF tHe oAth!!
Back to top Go down
alan0rc
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 485
Mata Ganjaran : 3006
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-29

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 22, 2011 5:24 am

wow, aku takut la time2 kemunculan dajjal,
aku aku ade terbaca aritkel kata dajjal datang dlam 2020
tapi tak pasti, tapi time tuh aku baru cukup umur untuk capai impian ku
aishhh man ~ rasa macam hampeh plak if benda tuh terjadi la

_________________
Masih Mentah lagi nih,
harap bro2/otai2 semua tunjuk ajar
ilmu masih cetek, hehehe Razz
Back to top Go down
ZiO_dInGiN
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 329
Mata Ganjaran : 2862
Reputasi : 0
Join date : 2011-05-13
Age : 38
Location : bandar baru klang

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 22, 2011 5:31 am

bgus tul topic nie ...dah jadi 9 top most view......
apapun makin byk aku tau ...terutama pasal kedatangan imam mahdi..
dan kedatangannya..cuma adakah imam mahdi juga akan turun di tanah arab spt nabi isa a.s..
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 438
Mata Ganjaran : 2405
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 22, 2011 5:36 am

Difahami bahawa perlantikan Imam Mahdi(Khalifah terakhir umat Islam) akan berlaku dihadapan Baitullah. Ini kerana ada hadis jelas menerangkan peristiwa yang akan berlaku.


harap menjawab soalan bro yg zio kemukakan....

_________________









i BleEd iN tHe nAmE oF tHe oAth!!
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 438
Mata Ganjaran : 2405
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 22, 2011 5:48 am

Perlulah diketahui bahawa Illuminati cuba untuk mengurangkan populasi penduduk dunia dengan sasaran agar hanya tinggal 4 billion manusia menjelang tahun 2050. Maka mereka akan cuba apa saja cara untuk mencapai matlamat mereka itu.

Umat islam sekarang banyak kena penyakit kerana dari waktu kita lahir lagi sudah diajar dengan DADAH dan bahan kimia iaitu SUNTIKAN VAKSIN. Orang-orang zaman dahulu tak ada masalah pun tidak diSUNTIK Vaksin, tetapi zaman sekarang kecil-kecil lagi sudah di ajar dengan ubat dadah dan kimia.


Ini semua agenda Illuminati untuk merosakkan manusia-manusia selain dari pihak mereka. Begitu juga dengan pengambilan pil-pil dan ubat-ubatan moden. Tidak perlu beri contoh lain, ubat antibiotik pun banyak KEBURUKAN nya. Contohnya jika demam kita makan antibiotik, maka ubat itu bukan sahaja membunuh kuman yang tidak elok, tetapi MEMBUNUH kuman-kuman yang menjaga / mengimunisasi tubuh kita.


Memang biasanya cepat sembuh jika menelan antibiotik, tetapi penyakit tidak sempat keluar dari tubuh kita, menyebabkan ianya TERPERAP di dalam badan. Kotoran-kotoran yang terperap itu lah yang menyebabkan berlaku ketumbuhan dalam badan dan dapat memunculkan berbagai penyakit lain pula kemudian harinya. Maka jika demam, tidak perlulah kita hendak CEPAT SEMBUH, kerana demam ialah proses MEMBUANG TOKSIK / RACUN dari dalam badan. Kerana itu lah keadaan badan kita menjadi tidak seimbang ketika demam.


Dan begitulah dengan pil-pil dan ubat-ubatan moden yang mengandungi DADAH dan BAHAN KIMIA itu, semuanya AGENDA Illuminati. Pihak mereka sendiri tidak makan ubat-ubat ini melainkan makan makanan yang SEGAR dan organik sahaja.




hohoho..... pening2...

_________________









i BleEd iN tHe nAmE oF tHe oAth!!
Back to top Go down
ZiO_dInGiN
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 329
Mata Ganjaran : 2862
Reputasi : 0
Join date : 2011-05-13
Age : 38
Location : bandar baru klang

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 22, 2011 6:07 am

kReNmAuT wrote:
Difahami bahawa perlantikan Imam Mahdi(Khalifah terakhir umat Islam) akan berlaku dihadapan Baitullah. Ini kerana ada hadis jelas menerangkan peristiwa yang akan berlaku.


harap menjawab soalan bro yg zio kemukakan....

thanks bro......
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 22, 2011 6:34 am

kReNmAuT wrote:
Tidak ada seorang pun di muka bumi ini yang mengetahui tentang Imam Mahdi dan ciri-cirinya, kecuali Rasulullah s.a.w. kerana Rasulullah dibimbing oleh wahyu. Oleh sebab itu bagi kita, sebaik-baiknya tempat untuk merujuk tentang perkara ini adalah apa yang baginda Rasulullah katakan dalam hadis-hadisnya...

Betul bro...
Kita yg tahap ilmu kurang nie mmg tak dpt tau ciri2 tu

Namun, gua nak cerita pasal peringkat awal sebelum Nabi Muhammad s.a.w diangkat menjadi rasul...

Masa tu kaum Yahudi (menerusi Kitab Taurat) dan Nasrani (menerusi Kitab Injil) masing2 mengetahui ciri2 kenabian Rasul akhir zaman.

Masa Abu Talib dan nabi (masa kanak-kanak) dtg mahu berdagang ke Taif, seorang paderi Nasrani melihat nabi. Paderi ini dapat merasa bhw kanak-kanak ini adalah Rasul akhir zaman (selepas melihat tanda2 kenabian selain bertanya beberapa soalan kpd Abu Talib)...serta merta paderi itu minta Abu Talib segera sembunyikan nabi kerana ada ancaman drp puak Yahudi utk membunuhnya.

Begitu jugalah pasal Imam Mahdi ini. Ada ulamak2 yg diberi kelebihan oelh Allah s.w.t utk mengenalpasti beliau menerusi pengalaman rohaniah ulamak itu sendiri. Sudah tentulah Allah s.w.t punya perancangan sendiri mengapa ada ulamak2 tertentu yg didedahkan dgn rahsia besar ini.

Begitu jugalah dgn rahsia malam lailatul qadar yg Rasulullah juga memberitahu bahawa ia muncul pada 10 malam akhir yg ganjil di bulan Ramadhan. Namun menerusi pengalaman rohaniah para ulamak (yg dipilih Allah s.w.t), mereka tahu malam yg mana sebenarnya ialah Lailatul Qadar (tetapi memilih utk merahsiakannya demi kebaikan semua umat Islam).

Inilah kelebihan ulamak (yg Allah pilih). Atas sebab itulah ada hadis nabi yg menyebut bahawa para ulamak adalah pewaris nabi.

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 438
Mata Ganjaran : 2405
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 22, 2011 12:32 pm

btol 2....

tp mcm yg pnh di post sebelum ni.... kandungan kita injil asal mmg telah diputar belitkan sehingga menjadi apa yg ada pd hari ni... pihak yg terlibat x mahu menerima Rasul yg terakhir adalah Nabi Muhammad....

tp ada jgk wa terbaca bhw kitab injil yg asal masih ada 5 lagi pd zaman sekarang.... ada sape2 tau kebenaran info ni....?

_________________









i BleEd iN tHe nAmE oF tHe oAth!!
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Sat Jul 23, 2011 5:48 am

Klu gua borak sini susah gak korang nak caya gua....sbb gua pun kaki cheong. Hahaha

So, gua jemput you alls dtg sendiri pengajian yg wa cakap tu. Kat masjid Al-Falah USJ 9...

Esok ada sessi open utk public dtg. Syeikh yg mengajar nie umur dlm 60an mcm tu. Ulamak nie ada hubungan keilmuan dgn Imam Al-Ghazali (Hujjatul Islam). Lu tanya la apa2 kat syeikh nie...jawapan dia pasti mengejutkan you alls sbb dia akan jawab bukan setakat benda yg tersurat...tetapi yg tersirat serta yg ghaib sekali.

Klu gua lu tak caya, gua tak kisah. Tapi klu ulamak pun lu tak caya, gua 'cium' lu. Hahahaha

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
alan0rc
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 485
Mata Ganjaran : 3006
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-29

PostSubject: LOST BOOK OF THE BIBBLE   Sat Jul 23, 2011 2:53 pm

kReNmAuT wrote:
btol 2....

tp mcm yg pnh di post sebelum ni.... kandungan kita injil asal mmg telah diputar belitkan sehingga menjadi apa yg ada pd hari ni... pihak yg terlibat x mahu menerima Rasul yg terakhir adalah Nabi Muhammad....

tp ada jgk wa terbaca bhw kitab injil yg asal masih ada 5 lagi pd zaman sekarang.... ada sape2 tau kebenaran info ni....?

bro gua rasa ade ni




http://www.filestube.com/1026481185609ce303e9/go.html [ LOST BOOK OF THE BIBBLE ]

download sekrang, if not nanti delete plak.

_________________
Masih Mentah lagi nih,
harap bro2/otai2 semua tunjuk ajar
ilmu masih cetek, hehehe Razz
Back to top Go down
ZiO_dInGiN
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 329
Mata Ganjaran : 2862
Reputasi : 0
Join date : 2011-05-13
Age : 38
Location : bandar baru klang

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Sat Jul 23, 2011 3:27 pm

alan0rc wrote:
kReNmAuT wrote:
btol 2....

tp mcm yg pnh di post sebelum ni.... kandungan kita injil asal mmg telah diputar belitkan sehingga menjadi apa yg ada pd hari ni... pihak yg terlibat x mahu menerima Rasul yg terakhir adalah Nabi Muhammad....

tp ada jgk wa terbaca bhw kitab injil yg asal masih ada 5 lagi pd zaman sekarang.... ada sape2 tau kebenaran info ni....?
----kitab yg diaorg putarbelitkan skrg dipanggil bible...

bro gua rasa ade ni




http://www.filestube.com/1026481185609ce303e9/go.html [ LOST BOOK OF THE BIBBLE ]

download sekrang, if not nanti delete plak.

x sempat bro.....dah x dpt tgk dah...
Back to top Go down
alan0rc
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 485
Mata Ganjaran : 3006
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-29

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Sat Jul 23, 2011 4:23 pm

aku dapat je bro Smile

if not search google la

_________________
Masih Mentah lagi nih,
harap bro2/otai2 semua tunjuk ajar
ilmu masih cetek, hehehe Razz
Back to top Go down
ZiO_dInGiN
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 329
Mata Ganjaran : 2862
Reputasi : 0
Join date : 2011-05-13
Age : 38
Location : bandar baru klang

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Sat Jul 23, 2011 4:42 pm

entahlaaa aku try pun dia leh keluar unable to konek.......

hampes tol ...xpela layan arrival lagi le..
x abis lagi nie...hehee
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Today at 8:20 pm

Back to top Go down
 
FREEMASON & ILLUMINATI
View previous topic View next topic Back to top 
Page 6 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Next
 Similar topics
-
» SIGN OF THE PENTAGRAM: PROPHETIC ALERT SYRIA, ILLUMINATI, WAR
» ILLUMINATI SATANIC PROPAGANDA IS JUST BEGINNING: ALIEN PICTURE OF JESUS BY SEA OF GALILEE
» ILLUMINATI & NEW WORLD ORDER: STAR TREK, AMERICA, SYRIA, RUSSIA AND THE RACE TO ARMAGEDDON
» THE SECRET ILLUMINATI POWER REVEALED
» ILLUMINATI, THE NEW WORLD ORDER, 666...

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Current Issue-
Jump to: