MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 FREEMASON & ILLUMINATI

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
shaguar50
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 393
Mata Ganjaran : 102916
Reputasi : 4
Join date : 2011-05-11
Location : USJ

PostSubject: FREEMASON & ILLUMINATI   Fri Jul 15, 2011 11:07 am

First topic message reminder :

ok atas permintaan OJ & rico aku bukak topic ni, tempat perbincangan mengenai dua pergerakan Yahudi Dunnama utk memonopoli dunia mengikut telunjuk diorang tanpa menampakkan siapa dalang sebenarnya......yakni puak YAHUDI sendiri

semalam aku baru beli buku bertajuk RAHSIA SIMBOL YAHUDI oleh ibnuyaacob penyusun dia. buku dia ni adapt dari blog DAJJAL:THE KING OF THE WORLD CONSPIRACY

ni wikipedia pasal freemason
http://ms.wikipedia.org/wiki/Freemason

ni lak wikipedia pasal illuminati
http://en.wikipedia.org/wiki/Illuminati

kalau sape2 nak tambah dipersilakan

_________________
Back to top Go down

AuthorMessage
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Mon Jul 18, 2011 6:25 pm

Ramai lagi sebenarnya artis2 Barat yg menjual roh mereka kepada Iblis utk glamour dan cepat naik...

Lazimnya artis2 Illuminati nie ada pattern tersendiri..

1. Suara mmg out (silap2 miming je pandai)
2. Penampilan seksi melampau2
3. Lagu2 dibawanya ciptaan orang (bukan tulis sendiri)
4. Lagu2 dibawa ada unsur2 tahyul, satanic dan seks
5. Semasa membuat persembahan, sering muncul dgn gaya ghairah

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Mon Jul 18, 2011 6:34 pm

Huhuhu...gua lak yg banyak interframe dlm thread nie...harap bro shaguar50 a.k.a tuan tanah tak hangin dgn wa sbb mcm nak hijack lak thread nie..

Hahhaa...sori yer bro. Wa bukan apa...excited betul tajuk nie sbb wa mmg dah lama kaji benda nie bro....very2 interesting topic to talk about kata omputeh.

Ada la sikit perkongsian wa bwk hasil drp bacaan dan kajian gua. Dan ada antaranya amat memeranjatkan....so stay tuned bros...

Very Happy

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 438
Mata Ganjaran : 2405
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Mon Jul 18, 2011 6:39 pm

scarface wrote:
4. Lagu2 dibawa ada unsur2 tahyul, satanic dan seks


yg ni kalo bleh wa nk penjelasan detail ckit bleh bro...? bkn apa... sepengetahuan gua la kan...FM ni walaupun BUKAN SECARA TOTAL... christianity pun benci diorg ni... walaupun FM ni ada ritual yg ntah hapa ke bendanya, utk mnyatakan diorg ni dlm kategori satanisme....wa rs mcm xtepat kot....

satanisme punya pegangan diorg tersndiri.... paling popular yg slalu diorg war2 kan... anti christ...sedangkan ahli FM bkn begitu....

tlg btolkan kalo info wa salah...

_________________









i BleEd iN tHe nAmE oF tHe oAth!!
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 438
Mata Ganjaran : 2405
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Mon Jul 18, 2011 6:48 pm

satu lagi... Kabbala yg bro scarface tulis 2... mnyembah lucifer....

apa yg wa tau la kan.... individu yg mnyembah lucifer... mmg xkan berpegang pd mn2 agama dh.... itu mmg pasti... tp kalo kita tgk ahli FM...diorg mcm ada pegangan agama masing2.... xpernah lagi wa baca mn2 leader satanisme ni mengagungkan FM ni...kutuk kaw2 ada la.... info ckit bro...

_________________









i BleEd iN tHe nAmE oF tHe oAth!!
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Mon Jul 18, 2011 6:49 pm

kReNmAuT wrote:
scarface wrote:
4. Lagu2 dibawa ada unsur2 tahyul, satanic dan seks


yg ni kalo bleh wa nk penjelasan detail ckit bleh bro...? bkn apa... sepengetahuan gua la kan...FM ni walaupun BUKAN SECARA TOTAL... christianity pun benci diorg ni... walaupun FM ni ada ritual yg ntah hapa ke bendanya, utk mnyatakan diorg ni dlm kategori satanisme....wa rs mcm xtepat kot....

satanisme punya pegangan diorg tersndiri.... paling popular yg slalu diorg war2 kan... anti christ...sedangkan ahli FM bkn begitu....

tlg btolkan kalo info wa salah...

Bro...tu adalah ciri artis Illuminati.
Harus diingat bro...Illuminati ni adalah grup elit dlm FM. So ahli FM TIDAK SEMESTINYA ahli Illuminati. Benda nie lu kena jelas bro.

Yg jelas ahli Illuminati mmg sembah Iblis.
Beza antara syaitan dgn Iblis mmg jelas bro.
Iblis nie hanya ada satu je....sebab dia nie taiko tai.
Syaitan pula adalah anak keturunan Iblis yg lahir hasil benih Iblis dgn jin.
So ini kena jelas bro. Ramai dukun2 di Nusantara berkomunikasi dgn jin dan syaitan.
Iblis tak main line2 bomoh dan dukun nie bro sbb dia lagi taiko tai...
So Iblis main line dusun taiko gak la...siapa langgar dusun kroni Iblis nie..Iblis 'cium' dia...

Hahahha

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
The Dark Knight
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 775
Mata Ganjaran : 52966
Reputasi : 12
Join date : 2011-05-22
Age : 33
Location : Celah Boobs

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Mon Jul 18, 2011 7:00 pm

scarface wrote:
kReNmAuT wrote:
scarface wrote:
4. Lagu2 dibawa ada unsur2 tahyul, satanic dan seks


yg ni kalo bleh wa nk penjelasan detail ckit bleh bro...? bkn apa... sepengetahuan gua la kan...FM ni walaupun BUKAN SECARA TOTAL... christianity pun benci diorg ni... walaupun FM ni ada ritual yg ntah hapa ke bendanya, utk mnyatakan diorg ni dlm kategori satanisme....wa rs mcm xtepat kot....

satanisme punya pegangan diorg tersndiri.... paling popular yg slalu diorg war2 kan... anti christ...sedangkan ahli FM bkn begitu....

tlg btolkan kalo info wa salah...

Bro...tu adalah ciri artis Illuminati.
Harus diingat bro...Illuminati ni adalah grup elit dlm FM. So ahli FM TIDAK SEMESTINYA ahli Illuminati. Benda nie lu kena jelas bro.

Yg jelas ahli Illuminati mmg sembah Iblis.
Beza antara syaitan dgn Iblis mmg jelas bro.
Iblis nie hanya ada satu je....sebab dia nie taiko tai.
Syaitan pula adalah anak keturunan Iblis yg lahir hasil benih Iblis dgn jin.
So ini kena jelas bro. Ramai dukun2 di Nusantara berkomunikasi dgn jin dan syaitan.
Iblis tak main line2 bomoh dan dukun nie bro sbb dia lagi taiko tai...
So Iblis main line dusun taiko gak la...siapa langgar dusun kroni Iblis nie..Iblis 'cium' dia...

Hahahha

nmpknyer da jauh kajian bro scarface ni...hiihihihihi...gud2....thanks 4 sharing us with this kind of knowledge...Smile

_________________


Last edited by johnmatana on Mon Jul 18, 2011 7:01 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : correction)
Back to top Go down
Peronda Ceng
SDT Junior
SDT Junior


Posts : 47
Mata Ganjaran : 2553
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-12
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Mon Jul 18, 2011 7:03 pm

Skang nih plak Abe Jib kita gi mengadap salah sorang 33rd degree Iluminati iaitu Pope Benedict XVI kt Rome...(klau ikutkan senarai ahli2 dlm The Arrivals..)
Hopefully tkda apa2 yg tersirat di sebalik pertemuan nih..
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Mon Jul 18, 2011 7:03 pm

Ramai yg menyertai Freemason bukanlah dari kaum Yahudi pun. Namun disebabkan golongan berpengaruh di dunia adalah drp kaum Yahudi, maka Freemason dikuasai kaum itu.

Dalam grup Illuminati, orang2 yg dipilih menyertai grup ini masuk melalui 2 cara:

1. Sukarela
Lazimnya artis2 yg mahu cepat naik, mereka akan diterima masuk setelah bersumpah setia utk berkhidmat di bawah telunjuk Iblis

2. Jemputan
Iblis akan menjemput orang2 tertentu yg berpengaruh utk join Illuminati sekiranya Iblis melihat bahawa peranan orang itu mampu menjayakan misi2 khusus yg dia rancang teliti. So, orang itu akan dijemput masuk menerusi ahli2 yg Iblis suruh.

Satu perkara yg harus kita faham. Apabila sahaja sesiapa yg masuk dalam 'kongsi gelap' Iblis ini...there is no way out. Lu sudah tak boleh nak resign. Lu kena jadi anjing Lucifer sehingga lu mati.

Sebab itulah...ramai artis Illuminati membunuh diri kerana ingin lepaskan diri drp cengkaman Illuminati.

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 438
Mata Ganjaran : 2405
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Mon Jul 18, 2011 7:16 pm

scarface wrote:
kReNmAuT wrote:
scarface wrote:
4. Lagu2 dibawa ada unsur2 tahyul, satanic dan seks


yg ni kalo bleh wa nk penjelasan detail ckit bleh bro...? bkn apa... sepengetahuan gua la kan...FM ni walaupun BUKAN SECARA TOTAL... christianity pun benci diorg ni... walaupun FM ni ada ritual yg ntah hapa ke bendanya, utk mnyatakan diorg ni dlm kategori satanisme....wa rs mcm xtepat kot....

satanisme punya pegangan diorg tersndiri.... paling popular yg slalu diorg war2 kan... anti christ...sedangkan ahli FM bkn begitu....

tlg btolkan kalo info wa salah...

Bro...tu adalah ciri artis Illuminati.









Harus diingat bro...Illuminati ni adalah grup elit dlm FM. So ahli FM TIDAK SEMESTINYA ahli Illuminati. Benda nie lu kena jelas bro.

Yg jelas ahli Illuminati mmg sembah Iblis.
Beza antara syaitan dgn Iblis mmg jelas bro.
Iblis nie hanya ada satu je....sebab dia nie taiko tai.
Syaitan pula adalah anak keturunan Iblis yg lahir hasil benih Iblis dgn jin.
So ini kena jelas bro. Ramai dukun2 di Nusantara berkomunikasi dgn jin dan syaitan.
Iblis tak main line2 bomoh dan dukun nie bro sbb dia lagi taiko tai...
So Iblis main line dusun taiko gak la...siapa langgar dusun kroni Iblis nie..Iblis 'cium' dia...

Hahahha




hahaha..... wa paham bro.... ye la kan...nk kan kepastian secara tepat 2 mmg susah.... cuma la kan...dari segi info yg lu bg ni.... pd wa mcm ni....

geng2 satanisme ni mcm prebet la.... syaitan 2 kira inspektor.... contoh je ni...

geng2 illuminati kira ASP dh sebab diorg ni berpaksikan pd iblis AZAZIL...azazil ni kira mcm ketua pengarah dh....

secara logiknya bro.... kalo mcm ni diorg pnya kedudukan...geng2 satanisme xkan bleh sewenang2nya langgar itu illuminati....darjat tggi lg woo... tp yg wa tau geng satanisme ni kalo serang illuminati ni...mmg kaw2 pnya.... wlaupun satu hala...tp bleh nmpak ketidakserasian diorg..... ke geng2 illuminati ni satu golongan elit yg terbuang dlm dunia iblis....?
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 438
Mata Ganjaran : 2405
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Mon Jul 18, 2011 7:20 pm

scarface wrote:
Ramai yg menyertai Freemason bukanlah dari kaum Yahudi pun. Namun disebabkan golongan berpengaruh di dunia adalah drp kaum Yahudi, maka Freemason dikuasai kaum itu.

Dalam grup Illuminati, orang2 yg dipilih menyertai grup ini masuk melalui 2 cara:

1. Sukarela
Lazimnya artis2 yg mahu cepat naik, mereka akan diterima masuk setelah bersumpah setia utk berkhidmat di bawah telunjuk Iblis

2. Jemputan
Iblis akan menjemput orang2 tertentu yg berpengaruh utk join Illuminati sekiranya Iblis melihat bahawa peranan orang itu mampu menjayakan misi2 khusus yg dia rancang teliti. So, orang itu akan dijemput masuk menerusi ahli2 yg Iblis suruh.

Satu perkara yg harus kita faham. Apabila sahaja sesiapa yg masuk dalam 'kongsi gelap' Iblis ini...there is no way out. Lu sudah tak boleh nak resign. Lu kena jadi anjing Lucifer sehingga lu mati.

Sebab itulah...ramai artis Illuminati membunuh diri kerana ingin lepaskan diri drp cengkaman Illuminati.




geng2 iiluminati ni ada agama khusus 2 x bro..?
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Mon Jul 18, 2011 7:30 pm

secara logiknya bro.... kalo mcm ni diorg pnya
kedudukan...geng2 satanisme xkan bleh sewenang2nya langgar itu
illuminati....darjat tggi lg woo... tp yg wa tau geng satanisme ni kalo
serang illuminati ni...mmg kaw2 pnya.... wlaupun satu hala...tp bleh
nmpak ketidakserasian diorg..... ke geng2 illuminati ni satu golongan
elit yg terbuang dlm dunia iblis....?

Lebih kurang la bro...hahhaa
cuma macam nie lah....cuba letak diri bro di tempat Iblis (contoh nie bro)
Ok...skrg lu sudah jd Iblis
So sbg Iblis mesti lu tidak pernah lupa lu punya janji kpd Allah masa Allah halau lu dari Syurga dahulu...

Apa dia janji tu? Iblis berjanji akan menyesatkan seramai mungkin anak Adam agar sama2 masuk neraka bersama2 Iblis...dan utk melaksanakan janji itu, Iblis minta kpd Allah agar dipanjangkan umur sehingga hari Kiamat. Allah tunaikan permintaan itu, dan Iblis pun dicampak ke Bumi...

SO, skrg lu sbg Iblis dah tahu apa visi jangka panjang lu - bwk seramai mungkin manusia masuk neraka.

So mcm mana lu nak buat tu? Takkan la lu nak pegi ke setiap manusia yg nak tgh nazak goda kaw-kaw masa tu agar mati dalam kafir???

Penat la wei kalau mcm tu. Lagi satu, kuantiti yg nak disesatkan tu pun sikit. Takkan larat la Iblis nak goda setiap orang dalam satu masa. Lgpun Iblis nie dah tua kerepot tp tak boleh mampus2 gak.

So apa cara paling berkesan utk sesatkan manusia beramai2 tanpa perlu nak goda mereka time nazak??

Caranya ialah menerusi penyampaian kesesatan yg direka begitu cantik sehingga manusia tidak tahu itu adalah sesuatu yg sesat. Utk laksanakan benda nie, Iblis kena la merekrut manusia juga utk membantu dia menyesatkan manusia.

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"


Last edited by scarface on Mon Jul 18, 2011 7:57 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 438
Mata Ganjaran : 2405
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Mon Jul 18, 2011 7:37 pm

ni pnya info btol bro... hehehehe...

cuma kalo ikut darjat diorg dlm dunia luciferian ni la... setahu wa geng2 illuminati ni xla hebat mn pun.... geng2 yg btol2 true luciferian dari apa yg wa tau....mmg hardcore.... ada satu angkatan syaitan yg boleh diperintahkan bila2 masa.... setelah perjanjian dibuat dgn iblis.....

tp yg pasti.... SEMUA SESAT!!!!
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Mon Jul 18, 2011 7:53 pm

Disebabkan umur Iblis yg panjang giler...lu byg la bro sejak zaman Nabi Adam sampai sekarang...

Maka ilmu pengetahuan Iblis ttg cara nak jahanamkan manusia mmg hebat. Kira dia dah lebih dr makan garam la psl nak tai chi anak Adam nie.

Wa percaya...Illuminati nie cuma salah satu drp planning2 kecil Iblis. Sudah tentu Iblis punya byk lagi 'dusun-dusun' lain yg dia bukak. Luciferian tu mmg adalah antara cabang2 dia...malah lebih byk lagi cabang2 lain.

Heavymetal deathmetal tu semua line2 dia gak tu....cuma dia sub con kat syaitan jer.....malas dia nak layan...hahahha...janji mereka sembah Iblis, kira jadik la tu

hahaha

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
The Dark Knight
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 775
Mata Ganjaran : 52966
Reputasi : 12
Join date : 2011-05-22
Age : 33
Location : Celah Boobs

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Mon Jul 18, 2011 8:30 pm


Satu klip video yang menarik utk ditonton....

_________________
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 438
Mata Ganjaran : 2405
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Mon Jul 18, 2011 9:56 pm

scarface wrote:
Disebabkan umur Iblis yg panjang giler...lu byg la bro sejak zaman Nabi Adam sampai sekarang...

Maka ilmu pengetahuan Iblis ttg cara nak jahanamkan manusia mmg hebat. Kira dia dah lebih dr makan garam la psl nak tai chi anak Adam nie.

Wa percaya...Illuminati nie cuma salah satu drp planning2 kecil Iblis. Sudah tentu Iblis punya byk lagi 'dusun-dusun' lain yg dia bukak. Luciferian tu mmg adalah antara cabang2 dia...malah lebih byk lagi cabang2 lain.

Heavymetal deathmetal tu semua line2 dia gak tu....cuma dia sub con kat syaitan jer.....malas dia nak layan...hahahha...janji mereka sembah Iblis, kira jadik la tu

hahaha


hahaha....kalo ikut pengetahuan gua pun.... geng2 metal mmg ada yg tergolong dlm satanisme ni.... secara lgsg @ x lgsg.... siap ada yg buat gospel sendiri lg tuh.....

sbb 2 wa ckp utk kaitkan golongan satanisme ngn illuminati ni... nmpak mcm kontra sgt la bro.... walaupun ada unsur2 yg sama..... tp mungkin attitude 2 berlainan....

sbb 2 wa ckp geng2 satanisme mmg f**k off hbis geng2 illuminati ni.... mungkin geng2 illuminati ni pd pndangan diorg x memperhambakan diri sepenuhnya mcm diorg kot.... xtau la 2.....

ke jalan SESAT yg sama tp berlainan pandangan.......
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 438
Mata Ganjaran : 2405
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Mon Jul 18, 2011 10:04 pm

satu lagi contoh yg paling ketara boleh wa bg.... lagu hotel california dr band eagle tuh....

lagu hotel california yg berkumandang kat mn2 je 2.... sebenarnya merujuk pd satu church satan..... bkn church Anton LaVey....wa ms zaman sekolah berbekalkan pengetahuan yg ckit2... telah menterbalikkan tali kaset lgu 2.....dgr secara terbalik..... mmg seketul2 kuar lirik yg lain dr yg biasa.....

satan i will kiss thy kness la..... give my soul to the satan la.... wa pun xigt dh....

_________________









i BleEd iN tHe nAmE oF tHe oAth!!
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Tue Jul 19, 2011 4:58 am

hahaha....

Antara trademark geng satanisme nie ialah walaupun mereka puja syaitan, tetapi sesama mereka pun tak sebulu sbb sifat hasad dengki mmg darah daging mereka.

Tapi bila Lucifer sudah turun tangan, dia punya senggaaatt...sendiri mau ingat la...cuak geng2 yg bercakaran nie bila Lucifer berdehem sikit...

Al-maklumlah...taiko tai....power mmg tak hinggat

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Tue Jul 19, 2011 5:00 am

berbalik kpd trivia yg wa post tu...

Dari manakah FM dpt dana yg trilion dollar US utk menampung kos membina NWO?

Dan di manakah Lucifer berada skrg?

Gua bg lu cari jawapan dia...klu fail baru tanya gua....hehehe

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
WM
WebMaster
WebMaster


Posts : 729
Mata Ganjaran : 417108
Reputasi : 31
Join date : 2011-04-26

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Tue Jul 19, 2011 5:35 am

gua mmg fail pasal nie
hope bro dpt terangkan dengan lebih lanjut
menyangap2 jugak tp kita kena alert dengan bende2 camnie

_________________




AMARAN!!! Pastikan nickname/username tidak lucah serta signature tidak mempunyai unsur2 sex serta avatar juga tidak menggunakan gambar2 yang menjolok mata.
Back to top Go down
alan0rc
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 485
Mata Ganjaran : 3006
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-29

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Tue Jul 19, 2011 5:51 am

wow, bahyanyer,
mengancam islam sangat2 Sad

_________________
Masih Mentah lagi nih,
harap bro2/otai2 semua tunjuk ajar
ilmu masih cetek, hehehe Razz
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Tue Jul 19, 2011 6:05 am

mcm nie lah...
Iblis tau akan datang Imam Mahdi dan Nabi Isa a.s....dan Iblis juga tahu akan kedatangan Dajjal atau Anti-Christ

So, Iblis melihat kedatangan Dajjal itu ada kebaikan bg dia (utk menyesatkan beramai-ramai manusia sebelum Kiamat tiba)..

So, Iblis ambil keputusan utk wat tag-team dgn Dajjal. His enemy's enemy is his friend..

So, sebab itulah dia merancang sejak zaman Nabi Musa lagi akan kewujudan NWO yg mana dia sesatkan geng FM dan Illuminati agar menyiapkan NWO dan singgahsana di Jerusalem utk Dajjal ambilalih dgn lancar kelak.

Iblis tahu akan datangnya peperangan akhir zaman yg paling besar menjelang kiamat. Perang itu adalah antara pengikut Dajjal dan umat Islam. So, dia menangguk di air yg keruh dgn memihak kepada Dajjal. Memang satu tag-team yg pada Iblis amat menguntungkan dia.

So, team Dajjal + Iblis akan berperang dgn team Imam Mahdi + Nabi Isa a.s. Tapi Iblis juga licik. Dia tahu Dajjal akan kalah....dan dia juga tahu yg Iblis takkan mati sehinggalah Malaikat Izrail sendiri yg mencabut nyawanya. So, masa tentera Dajjal akan kalah nanti, Iblis akan angkat kaki jugak drp tag-team itu...yg jadi mangsa ialah pengikut Dajjal yg confirm mati dalam kesesatan. Time tu berjuta-juta manusia akan mati dalam sesat.

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
brandonbad
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 726
Mata Ganjaran : 3260
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-07

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Tue Jul 19, 2011 6:10 am

trivia tu susah nk dirumuskan la bro. sbb secara tak langsung ekonomi dunia juga dikawal oleh mereka freemason ini. maka dgn itu dapat mereka mengumpul dana trillion itu.. mike bygkan leh kalo dah sanggup bom negara sendri untuk pemujaan yg pling dasyat waktu pentagon sume dirobohkan.. yg pasti yg tersurat adalah uk dan us. yg tersirat adalah israel, yg tersirat lg yg tu masih mnjadi tnda tnya.. mike tgk ler da vinci code, angel n demon, sedkit sbyk menambah ilmu ttg illuminati,

tpi bro citer pasal sulaiman palestine mmg aku pernah dgr la bro.. cuba cerita lg ckit bro...

tpi dlm arrival mmg ada mention pasal ritual diorng buat then JFK kena bunuhpun pasall nk reveal bnda ni..

aku byk research pasal dajal, dia ni tak mati lg n dah lama dia hidup, byk tempat dia kaji, bayangkan ilmu dia dr zaman nabi hingga sekarang.. sbb tu plan kebangkitan dia power..

tpi aku lg prefer nk kaji negara kita bcoz.. mcm national teasure...
mcm mana TAR deal time merdeka tu? ape perjanjian die? maksud dan lambang negara kita.. byk tersurat je bro kalo kita bljar sejarah haha

org intelligent negara kita pun aku rasa byk yg freemason..

tpi aku dgr cite.. negara kita ada ISA. aku dgr ada ISA yg tersirat punye. ape pndaapt bro2?
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Tue Jul 19, 2011 6:18 am

Negara yg paling banyak dilanda bencana alam yg bukan2 di dunia ini ialah di Amerika Syarikat sendiri.

Cuba lu semak jenis2 bencana alam yg pernah membadai USA....taufan besar, ribut monsun tropika, ribut petir besar, banjir besar-besar, kebakaran yg besar-besaran....byk melanda USA....kenapa?

Sebabnya ialah Allah s.w.t sesekali menghantar 'serangan' ke atas 'tentera-tentera' Iblis yg berupa syaitan dan jin kafir yg bersemayam di USA...

Tentera-tentera Allah s.w.t adalah berupa the force of nature. Ini telah berlaku sejak dari zaman dahulu lagi. Baca Surah Ar-Raad dalam Quran.

Muhamad Isa Dawud dalam bukunya menceritakan bahawa Dajjal akan muncul di segi tiga Bermuda. Cuba lu check kat mana SegiTiga ini...tentulah lu perasan area tu berada hampir dgn USA sendiri.

So, para pengamal paranormal termasuk kiyai-kiyai yang ada kelebihan telah mengagak bahawa Iblis skrg bersemayam di negara Uncle Sam itu. Lebih specifik lagi, dia duduk di Rumah Putih (tempat FreeMason yg paling keras).

Sebab itulah, bila ada cubaan bomoh atau dukun santet nak santau Presiden Bush ke, Presiden Clinton ker....jin yg dihantar mencicit lari sbb tak nak kesana....nak mampos ke....kuasa alam ghaib paling power (tapi Allah lagi Maha Berkuasa) ada duduk di sana. Terberak la jin nak tunjuk taring ke sana.

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
shaguar50
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 393
Mata Ganjaran : 102916
Reputasi : 4
Join date : 2011-05-11
Location : USJ

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Tue Jul 19, 2011 6:28 am

hahaha scarface...aku tak marah pon malah mengalu2 kan pandangan & komen tambahan lagi utk topik ni beb. aku sendiri minat utk mengetahui lebih mendalam pasal freemason & illuminati. bagi aku sape yang tau pasal 2 topik ni jom kita sama2 discuss dlm ni

Haikal Sulaiman tu, tujuan Israel laknat nak bangunkan semula pon ada bersebab jugak. pasal pucuk pimpinan diorang dari dulu tau tapak Masjidil Aqsa skrg ni tersimpan harta2 dari kerajaan Nabi Sulaiman dulu, Nabi Sulaiman bukan je memerintah manusia tapi binatang & jin. jadi jin2 ni salah satu tugas dia utk mengumpul harta2 kat setiap pelusuk bumi samada dlm laut/tanah suma dia bleh kaut. tujuan Nabi Sulaiman mengumpul harta ni semua utk mengembangkan ajaran Allah SWT, tapi israel laknat ni nak kaut harta2 tu suma supaya diorang tak perlu bergantung pada bantuan US lagi akan datang

yang mana bantuan dari US ni pon dilobi dek yahudi2 kat sana la. WHAT GOES AROUND COMES AROUND.

_________________
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Tue Jul 19, 2011 7:08 am

Pembinaan semula Haikal Sulaiman ini adalah merupakan milestone yg mustahak dalam perancangan teliti NWO.

Dgn terbinanya Haikal ini nanti, puzzle pelengkap ialah kedatangan Dajjal. Kedudukan Haikal Sulaiman ini amat istimewa kerana ia terletak pada grid titik pertemuan yg bersilang antara dimensi alam dunia dgn alam jin.

So, apabila Dajjal muncul kelak, dia akan menggunakan kesaktian dia utk membuka gerbang antara dua alam ini utk membuka jalan makhluk2 dari alam jin sana masuk ke alam kita ini. Tujuan dia ialah utk mendapatkan reinforcement dalam usaha berdepan tentera Imam Mahdi dan Nabi Isa a.s.

So, it will be a massive war. Namun harus diingat, tentera pimpinan Imam Mahdi dan Nabi Isa juga punya reinforcement berupa tentera2 daripada jin2 Islam yg tidak kurang hebatnya. Dan mereka bergabung bersama atas nama Allah s.w.t.

Apapun, gua harap gua dah mati sebelum perang ini tercetus. Tak sanggup wa berhadapan benda2 nie semua...

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: FREEMASON & ILLUMINATI   Today at 8:22 pm

Back to top Go down
 
FREEMASON & ILLUMINATI
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Next
 Similar topics
-
» SIGN OF THE PENTAGRAM: PROPHETIC ALERT SYRIA, ILLUMINATI, WAR
» ILLUMINATI SATANIC PROPAGANDA IS JUST BEGINNING: ALIEN PICTURE OF JESUS BY SEA OF GALILEE
» ILLUMINATI & NEW WORLD ORDER: STAR TREK, AMERICA, SYRIA, RUSSIA AND THE RACE TO ARMAGEDDON
» THE SECRET ILLUMINATI POWER REVEALED
» ILLUMINATI, THE NEW WORLD ORDER, 666...

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Current Issue-
Jump to: