MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Lelaki Gila Seks Tidak Wujud

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Lelaki Gila Seks Tidak Wujud    Wed Jul 20, 2011 4:35 am


Lelaki Gila Seks Tidak Wujud







Hai..

Lelaki gila seks? OMG! Minda Lelaki ingin memperbetulkan pandangan
masyarakat bahawa kaum LELAKI merupakan kaum gila seks. Kami tidak dapat
menerima kenyataan separuh gila manusia-manusia di luar sana. Mana
mungkin LELAKI gila seks.

Yang sebenarnya, LELAKI bukan gila seks tetapi gilakan anda yang seksi
sangat-sangat (Awas kepada wanita yang seksi). Kami ni balik kerja
penat-penat, lepak kedai mamak sambil pekena ayam tandori, boleh pulak
geng-geng wanita berjalan dengan pakaian ketat-ketat.


Itu yang mula LELAKI jadi tak keruan. Ayam tandori ke mana apa ke mana. Siapa yang salah sebenarnya ni? Hehe.

Time tu "kayu cota" mula la tak tahu duduk diam asyik nak berdiri je
kerjanya. Kalau ada yang pakai boxer, alamatnya terbonjol la jawabnya.
Hahahaha.

Tiada istilah gila seks sebenarnya. Tapi ada jugak lelaki yang suka
mencuri pakaian dalam wanita kan? Itu pun bukan gila seks, itu GILA NAK
MAMPOS! Gila seks yang sebenarnya adalah 24 jam nak "bermain". Ha, yang
ini baru la gila seks. (Tapi larat ke?)

Mungkin dia mencuri bagi kepada keluarga dia, Minda Lelaku beranggapan baik. Hehe.


Ha, yang ini tangkap gambar bawak masuk bilik air.

"Sabun di bilik mandi, sabun.....Sabun di bilik mandi, sabunnn"
Back to top Go down
Alon
SDT Senior
SDT Senior


Posts : 108
Mata Ganjaran : 2615
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-30
Age : 44

PostSubject: Re: Lelaki Gila Seks Tidak Wujud    Wed Jul 20, 2011 5:07 am

Hahahaha.. lol! dari mana bro dapat statement nih...sabun..sabun hehehee
Back to top Go down
 
Lelaki Gila Seks Tidak Wujud
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» BIDADARI & BIDADARA
» Gunung Kemukus Sragen , lokasi pesta seks sekaligus ritual cepat kaya
» 17 dalil bahwa tidak ada nabi baru setelah wafatnya Rasulullah
» adakah nabi yang berjenis kelamin perempuan?
» Meluruskan Pemahaman Wahdatul Wujud: Antara Kebenaran dan Kesesatan

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Group-
Jump to: