MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Jom urut kasi mantap!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Jom urut kasi mantap!   Wed Aug 10, 2011 3:13 pm

Ok geng ni aku nak tanya kot korang ada ke port-port nak mengurut nih.. Korang jangan salah anggap pulak bukan jenis urut yang keluar air tu tapi bahagian yang sama cuma jenis urut dia yang berbeza hahaha.. Razz

Aku tanya ni kot2 ada yang nak alter kasi power ke kasi panjang ke mana tahu ada hajat tapi tak tau nak cari port kat mana jadi kat sini aku bukak untuk kita kongsi-kongsi tempat2 yang macam tuh..

Selain dari hajat untuk ekjas kasi power bende ni bagi aku penting untuk kita jaga.. ye la semua tahukan bende nak pakai lama lagi pulak mana ia berkaitan dengan kesihatan.. mana tahu urat dah terbelit-belit ke angin dok bertakung lama dalam tu ke.. takkan nak tunggu sampai kene angin pasang?? ooo tak sangap sanggup teman...

so... sharing is caring dan aku mula kan dulu...

Tempat : kampung banjar. Gombak
upah : RM 70

untuk pengetahuan tempat ni dulu aku kerap jugak pergi nak cakap bagus tu kire ok la.. maksud aku urut dia ada rasa.. cuma masalahnyer skang ni kampung ni dah kene roboh n naik condo jadi aku sendiri tak jumpa dah dengan org ni..

Next Cool
Back to top Go down
 
Jom urut kasi mantap!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Current Issue-
Jump to: