MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 BUDAK BOTAK

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
otokjem
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 2231
Mata Ganjaran : 265588
Reputasi : 26
Join date : 2011-04-30
Location : sri gombak

PostSubject: BUDAK BOTAK   Mon Aug 22, 2011 6:46 am

Pada
suatu hari, ade tige orang anak kembar sedang berbual di dalam perut
mak mereka. Mereka sedang membincangkan tentang cita-cita mereka apabila
mereka keluar dari perut mak mereka.

Anak kedue dan ketige
bertanye dahulu kepade anak yg petame "Ko bile dah klua nanti nk jd
ape??" anak pertame pun menjawab "Aku nk jadi tukang paip" anak kedue
dan ketige kebingungan dn bertanye "kenape ko nk jadi tukang paip
pulak??" anak pertame pun menjawab " nk pasang paip dalam perut mak ni,
banyk sgt air la"

Selepas itu pula, anak pertame dan anak yg
ketige tanye pulak kpade anak yang kedue "ko plak nak jadi ape pulak??"
anak kedue pun menjawab "aku nk jd tukang elektrik sbb nk pasang lampu
dalam perut mak ni, gelap la"

Selapas itu pula, anak ketige pula
bercerita tentang cita-citanya.Die berkate "aku pulak nk jadi penyiasat"
anak yg pertame dan kedue berkate "apela ko ni, skit un tak nak tolong
mak naik taraf perut die. Cube la jadi macam kiteorang ni!!!". anak yg
ke tige un bersuare... " aku nk tolong mak la ni" dengan kebingungan
anak pertame dan kedue berkate" ko nk tolong mak siasat siape??" "tolong
mak siasat spe budak kepale botak yang selalu klua masuk, klua masuk
dalm ni pastu ludah pulak kat muke kita, biadab betol!!!!"

_________________
###############################################################
just because i'm flirt, doesn't mean i like u... stupid..

cheers cheers cheers
Back to top Go down
shaguar50
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 393
Mata Ganjaran : 102914
Reputasi : 4
Join date : 2011-05-11
Location : USJ

PostSubject: Re: BUDAK BOTAK   Mon Aug 22, 2011 7:09 am

hahaha i like......ari tu dpt email sama gak camni

_________________
Back to top Go down
 
BUDAK BOTAK
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» menyetubuhi budak = halal
» Menjaga Kemaluan dari budak?
» @aajawas25 VS @emban : BOLEH Berhubungan badan dgn budak TANPA NIKAH
» Surgeons in Wollongong
» Hi from Wollongong

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: Lawak/Aneh/Seram Dll-
Jump to: