MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Gabra punya pasal....

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Jeng La
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 795
Mata Ganjaran : 153124
Reputasi : 6
Join date : 2011-05-07

PostSubject: Gabra punya pasal....   Mon Aug 22, 2011 1:20 pm


Al kisah ada la satu famili…yang penghuni ayah dan mak mertua, anak dan menantu serta sorang cucu.satu hari, tengah sedang menantu lelakinya tgk tv, ayah nyer lalu depan dia. tiba2 ayah mertuanyer rebah depan dia sambil pegang dada.. kelam kabut dia ..pastu bini , mak mertua dia pun datang terkam..semua terkejut.. semua dah gabra..sambil pegang2 dada…
ayah mertua dia pengsan.. tak sedar diri..pastu macam sedar tak sedar..
menantu tadi gabra..mak mentua dia suruh dia ajar mengucap kat bapak dia tu sebab dia yang ribakan. dia gabra jugak…pastu bini dia pun suruh sambil tolak2 bahu… mak dia suruh lagi…
dah le gabra sgt, dia pun buat.. dia letak kat telinga ayah mertua dia dan dia pun cakap…
“MA ROBBUKA….” “”
terkejut bini dan mak mertua dia..
tiba2 ayah mertua dia sedar dan terus sound.. “OII..AKU TAK MATI LAGI CIS…’”" sambil ayah mertua dia tu urut2 dada dia.. sengeh aje la si menantu “Sekurangnya pak mentua dah bangun”..katanya dalam hati.
sepatutnya dia ajar mengucap, gabra punya pasal..dia dah jadi malaikat..
Back to top Go down
http://www.mysdt.tk
shaguar50
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 393
Mata Ganjaran : 102914
Reputasi : 4
Join date : 2011-05-11
Location : USJ

PostSubject: Re: Gabra punya pasal....   Tue Aug 23, 2011 6:49 am

khakahakakakaka gelak besor aku baca ni siot, ada ke patut ma robbuka kekekeke. kalo aku pengsan pon mau melompat bila dengor ayat ni kuikuikui

_________________
Back to top Go down
ViperNinja
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 162
Mata Ganjaran : 2670
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-14
Age : 36
Location : Ampang~Cheras~Seremban~Utara

PostSubject: Re: Gabra punya pasal....   Tue Aug 23, 2011 7:05 am

arghhhh memg sengal la menantu nih...hahahahaha terbaekkk lawak nih....gabra punya pasal ter take over tugas malaikat plk...xpala at least membantu jgk pd keadaan coz berjaya menyedarkan mertuanya tuh...hahahahaha

_________________
Quote :
Biar Pengalaman Yang menceritakan Segalanya....




var bdv_ref_pid=415217;var bdv_ref_type='i';var bdv_ref_option='p';var bdv_ref_eb='0';var bdv_ref_gif_id='ref_120x60_green_pbl';var bdv_ref_width=120;var bdv_ref_height=60;

make money
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Gabra punya pasal....   Today at 1:33 pm

Back to top Go down
 
Gabra punya pasal....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Line from Upper Mars to Apollo
» Inilah ciri-ciri orang yang beriman kepada Yesus
» bagi yang memiliki pasangan suami/istri mualaf
» menikah tapi belum bekerja
» apakah Allah punya kaki dan tangan sama seperti manusia?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: Lawak/Aneh/Seram Dll-
Jump to: