MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Makna tersirat kata2 wanita

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Makna tersirat kata2 wanita    Mon Sep 26, 2011 5:48 am

1)Kalau pompuan kata : oklah wak,kita sembang lain kali yek.
Maknanya : dah le tu...maleh dah nak sembang ngan ko..boring!

2)Kalau pompuan kata : tak pe,saya tak kisah..
Maknanya : sape kata aku tak kisah?

3)Kalau pompuan kata : kita kawan aje lah ekk..saya memang suka kat awak tapi
saya suka sebagai kawan je
Maknanya : aku memang tak nak kat ko..kalo cakap kang penyek plak muka tu..

4)Kalau pompuan kata : eh....u call ekk?i tak de receive call dari u pun...
Maknanya : memang no ko naik tapi saja aku malas nak jawap

5)Kalau pompuan kata : lain kali je la kita keluar,i bz la sekarang ni...nanti
i free i call u ,kay?
Maknanya : aku tak nak keluar ngan ko,tak reti2 bahasa lagi ke?

6)Kalau pompuan kata : i sebenarnya tak la memilih sangat.
Maknanya :sape kata aku tak memilih....please. .kalo nak makan pun harap aku
belanja,boleh blah la...

7)Kalau pompuan kata :i tak kisah penampilan u macamana pun
Maknanya : ya Rabbi!selekehnya pak we aku...

8)Kalau pompuan kata : lain kali kita keluar lagi ekk?i kena balik balik cepat
la...ada hal...
Maknanya : inilah first and last aku keluar ngan ko...

9)Kalau pompuan kata :saya suka lelaki yg mcm ni...mcm tu..bla...bla. ..bla...
Maknanya : excuse me!ciri2 tu tak de kat ko..so..paham2 sendiri la

10)Kalau pompuan kata : u keje kat mana?as what?
Maknanya :kalo setakat keje ntah hapa2 tak payah le ngorat aku...
Back to top Go down
D_L
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 145
Mata Ganjaran : 2689
Reputasi : 4
Join date : 2011-05-05
Location : setiawangsa, bangi, shah alam

PostSubject: Re: Makna tersirat kata2 wanita    Mon Sep 26, 2011 6:14 am

couldn't agree more..hehehe
Back to top Go down
wunan
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 122
Mata Ganjaran : 2038
Reputasi : 2
Join date : 2011-08-26
Location : ipoh

PostSubject: Re: Makna tersirat kata2 wanita    Mon Sep 26, 2011 6:56 am

ada yg setuju n ada yg x setuju.. tak semua pompuan mempunyai pengertian yg sama..
Back to top Go down
TheWakaka
SDT Junior
SDT Junior


Posts : 41
Mata Ganjaran : 1872
Reputasi : 1
Join date : 2011-11-29

PostSubject: Re: Makna tersirat kata2 wanita    Fri Dec 23, 2011 7:43 pm

ada sebahagian boleh time .
ada sebahagian x blh time .
hehehehe .
nice dialog . boleh jadi penulis skrip niee .

Melawat Thailand ! Marulaaaa...
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Makna tersirat kata2 wanita    Wed Dec 28, 2011 8:17 am

mm..mcm byk yg betul jer..
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Makna tersirat kata2 wanita    Today at 2:52 am

Back to top Go down
 
Makna tersirat kata2 wanita
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» makna ketaatan bagi muslimah
» bolehkah wanita menolak lamaran laki-laki?
» memahami makna mukjizat
» Asal Kata Allah,arti dan makna
» wanita pergi haji

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: Lawak/Aneh/Seram Dll-
Jump to: