MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 pelacur paling gangster..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
noob
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 135
Mata Ganjaran : 2180
Reputasi : 2
Join date : 2011-05-11
Location : Bukit Jalil

PostSubject: pelacur paling gangster..   Sun Oct 16, 2011 7:09 pm

Tersebut sebuah kisah..tentang pelacur yang sungguh hebat..permainannya dikagumi oleh ramai pihak..dan dia pernah meniduri ramai lelaki..tidak kira apa bangsa mahupun nama..akibat pelacur tersebut seringkali melakukan seks..alat kemaluannya telah lobos dan membesar..tidak ketat seperti gadis2 lain..

jadi pada suatu hari..datang seorang pelanggan..oleh kerana lubang kemaluannya sudah menjadi amat lebar..pelanggan itu dapat memasukkan tangannya sehingga ke siku keluar dan masuk..dia menyorong lengannya keluar dan masuk beberapa kali..terdetik di dalam hati pelanggan itu.."wah..besar sangat ni.."

pada hari yg lain..datang seorang pelanggan yang lain..oleh kerana lubang kemaluannya sudah menjadi amat lebar..pelanggan itu dapat memasukkan kepalanya sehingga ke leher keluar dan masuk..dia menyorong kepalanya keluar dan masuk beberapa kali..terdetik di dalam hati pelanggan itu.."wah..besar sangat ni.."

pada hari yang lain pula..datang lagi pelanggan lain..tetapi kali ini dy menggunakan basikal sebagai objeknya..dia menyorong basikalnya keluar dan masuk..akan tetapi air pelacur itu telah mnyebabkan handle basikal itu menjadi licin..akibat kehilangan grip pada handle basikal itu..basikal itu kemudiannya terlepas dari pegangan lalu basikal itu termasuk di dalam kemaluan pelacur tersebut..oleh kerana ketiadaan transport lain untuk dinaikinya pulang ke rumah..pelanggan itu terpaksa mencari semula basikal itu..lalu pelanggan itu dgn beraninya telah masuk ke dalam kemaluan pelacur itu..setelah berjalan kaki beberapa lama di dalam lubang tersebut..pelanggan itu masih belum lagi terjumpa basikalnya..akan tetapi pelanggan tersebut tejumpa seorang orang tua yg kelihatan sedang bertapa..orang tua itu menegurnya dgn suara yg agak kasar..

Orang Tua: Apa hajat anak ke mari??
Pelanggan: Tidak pakcik..saya sedang mencari2 basikal saya yg termasuk dalam lubang ini..tetapi masih lagi belum menjumpainya.
Orang Tua: Sudah berapa lama kamu mencari basikalmu??
Pelanggan: Sudah berjam-jam pakcik..letih dibuatnya..pakcik ada ternampak??
Orang Tua: OH..sungguh malang bagi kamu..pakcik xnampak pun ada basikal yg masuk..tapi kamu beruntung sebab baru menghabiskan masa berjam-jam untuk cari basikal kamu..pakcik ni..dah bertahun-tahun jalan..XJUMPA-JUMPA LAGI LORI PAKCIK YANG TERMASUK DALAM KAWASAN INI..
Pelanggan: Bertahun-tahun??lamanya!!kenapa pakcik xbalik je??rasa dalam bertahun-tahun pakcik cari lori pakcik..pakcik dah boleh dapat lori baru la klu pakcik berkerja d luar..
Orang Tua: Macam mana nak keluar??pakcik dah sesat ni..JALAN KELUAR PUN PAKCIK XJUMPA!!
Back to top Go down
strawhatcrew
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 899
Mata Ganjaran : 2895
Reputasi : 6
Join date : 2011-07-19
Location : in your room

PostSubject: Re: pelacur paling gangster..   Sun Oct 16, 2011 9:22 pm

apa kejadah nya.. mcm sial je cite ni heheahaha

_________________
Back to top Go down
http://www.justusboys.com/forum/
joy
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 242
Mata Ganjaran : 2817
Reputasi : 10
Join date : 2011-05-01
Age : 30

PostSubject: Re: pelacur paling gangster..   Mon Oct 17, 2011 5:19 am

macam paus pinocio daa

_________________
Sleep Sleep Sleep Sleep
Back to top Go down
noob
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 135
Mata Ganjaran : 2180
Reputasi : 2
Join date : 2011-05-11
Location : Bukit Jalil

PostSubject: Re: pelacur paling gangster..   Mon Oct 17, 2011 10:32 am

ahaha..cerita ni bodo gila..xya baca pun xpa..keke..
Back to top Go down
TheWakaka
SDT Junior
SDT Junior


Posts : 41
Mata Ganjaran : 1880
Reputasi : 1
Join date : 2011-11-29

PostSubject: Re: pelacur paling gangster..   Fri Dec 23, 2011 7:24 pm

macam harem punya citeee .
mula2 dah syok jeeeee .
last2 sekali mcm tuttttttt jeeee .
tapi okay jugee . nasib baik adik x naik .
kalau tak . punah laa semua awek2 niee .

Melawat Thailand ! Marulaa...
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: pelacur paling gangster..   Wed Dec 28, 2011 8:13 am

ha..ha...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: pelacur paling gangster..   Today at 5:12 am

Back to top Go down
 
pelacur paling gangster..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» MAKKAH Kota Paling Aman
» PELACUR SANGAT ISTIMEWA DI DALAM ALKITAB
» Para Pendeta Pemilik Harta Kekayaan Hingga Triliunan
» cara sadis israel memperlakukan tawanannya
» Apa Yang Dilakukan Kristen Ketika Umatnya Mengumbar Aurat?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: Lawak/Aneh/Seram Dll-
Jump to: