MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Kisah Siti..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
noob
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 135
Mata Ganjaran : 2172
Reputasi : 2
Join date : 2011-05-11
Location : Bukit Jalil

PostSubject: Kisah Siti..   Fri Oct 28, 2011 11:10 pm

Drama Malam Pertama



Sepasang pengantin, Ali dan Siti, akan melalui malam pertamanya. Setelah

acara buka hadiah selesai, sepasang pengantin ini masuk bilik. Di bilik

ada lagi hadiah dari kawan kawan mereka. Satu persatu kotak hadiah di

buka,

mendadak Siti tertawa happy. Apa pasal? Rupanya ada sepasang kasut untuk

dia... dia nak cuba pakai, ternyata kasut tu sempit. dia terus memaksa,

namun sia-sia. Ali yang melihat terus bertanya:



Ali : "Kenapa, terlalu sempit?"



Siti : "Iya bang, sakit ni..."



Ali : "Saya masukkan perlahan-lahan ya?"

Siti : "Baik bang, tapi jangan kuat kuat ya?"



Suaminya membantu memakaikan kasut sempit itu di kaki isterinya dengan

sedikit memaksa.



Siti : "Bang, sakit bang... anunya terlalu sempit..."

Ali : "Tahan sikit, saya cuba lagi ya?"



Tanpa mereka sedari, orang tua mempelai perempuan, Mak Minah, pasang

telinga di balik pintu kamar pengantin... rupanya ibu mempelai perempuan

dah fikir lain... dia tidak tahan mendengar anak perempuanya yang

mengalami kesulitan malam pertama, jadi sebagai ibu terpaksalah dia bagi sokongan

dari balik pintu.



Mak Minah: "Kenapa nak, susah masuknya?"


Siti : "Iya maaak..."


Ali : "Kecik sangat barangnya..."


Mak Minah : "Coba sapu dengan air liur..."

Ali : "Ok saya coba mak."

Sitii : "Cepatlah bang, sapu dengan air liur..."


Dengan tergesa-gesa pengantin lelaki menyapu seluruh permukaan kaki isterinya dengan air liur.



Ali: " Cuba masuk lagi ya sayang???"

Siti : "Iya bang..."


Setelah dimasukkan kaki yang disapu liur tadi ternyata dengan mudah masuk.

Ali : "Nah... masuk pun???"


Sitii : "Iya... tapi..."

Ali: "Kenapa, masih sakit ke?"


Siti : "Iya, tapi taklah sakit macam tadi."


Mak Minah: " Kan dah boleh masuk kan ? Sekarang tinggal kena goyang je."

Sambil tersenyum dan dalam hatinya berkata budak budak sekarang benda benda macam tu pun tak tahu ?
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah Siti..   Fri Oct 28, 2011 11:31 pm

aiyahhh, ini macam mak/mak mentua pun aderr kerr Wink
Back to top Go down
amir
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 234
Mata Ganjaran : 2231
Reputasi : 1
Join date : 2011-10-07
Location : in the West Garden

PostSubject: Re: Kisah Siti..   Sat Oct 29, 2011 12:29 am

hehehe
Smile Smile Smile

_________________
Fight Like A Tiger, Win Like A Champion ®

I need a girl with beautiful face & brain- not only a beautiful breast
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Kisah Siti..   Today at 2:53 am

Back to top Go down
 
Kisah Siti..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Kisah mistis jenazah Uje sangat mirip kisah syahidnya jenasah Amrozi cs.
» Kisah Nabi Dalam Alkitab (Fitnah Atau Bukan??)
» Kisah Dr OZ dan Asal Mula Yahudi
» Menolak Kisah Pernikahan Dini Aisyah ra, berdasarkan Shahih Bukhari dan Temuan Sejarawan
» kisah murid-murid nabi isa mendakwahkan agama tauhid

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: Lawak/Aneh/Seram Dll-
Jump to: