MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Seks Untuk Lepaskan Tekanan Perasaan SPM

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
nottypirates
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 877
Mata Ganjaran : 3526
Reputasi : 5
Join date : 2011-04-30
Location : Serdang

PostSubject: Seks Untuk Lepaskan Tekanan Perasaan SPM   Tue Dec 13, 2011 2:09 pm

Menjalani peperiksaan besar seperti SPM memang memberi tekanan tetapi sepasang kekasih muda ini ada cara tersendiri untuk ‘melegakan’ tekanan itu.

Masing-masing dari Kuala Lumpur dan Negeri Sembilan memilih hotel bajet di Jalan Tun Ali, Melaka untuk ‘berasmaradana’, namun ‘tekanan’ mereka dijangka berterusan apabila kedua-duanya dicekup pencegah maksiat semalam.

Ketika diberkas, mereka berdua baru beberapa jam mendaftar masuk ke hotel tersebut.

Pasangan kekasih yang baru selesai menduduki peperiksaan SPM ini ditahan ketika pemeriksaan mendapati mereka berkurung di dalam satu bilik hotel.

Ia hasil operasi bersepadu disertai Jabatan Agama Islam Melaka (Jaim), Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB) dan Invest Melaka.

Nampaknya kalau semua calon SPM memilih ‘cara ini’ untuk melepaskan tekanan, habis lakulah semua bilik hotel kat Malaysia ni

Sayang sekali, apa yang mereka belajar selama 11 tahun iaitu dari Darjah Satu sampai Tingkatan Lima rupanya berkesudahan di hotel bajet saja.

Pasangan kekasih tadi mungkin merasakan dengan memadu kasih di dalam bilik hotel akan meredakan ‘tekanan’ masing-masing, tapi mereka tidak sedar bila ditangkap begini, yang paling menerima tekanan sudah tentulah emak dan bapa mereka!


_________________
Karaoke...5 Star...Perempuan...barula SELESA...

cheers pirat cheers

Hepi-Hepi
Back to top Go down
cougar11
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 1025
Mata Ganjaran : 214075
Reputasi : 16
Join date : 2011-05-05
Location : Langit Biru, Darat Hijau.

PostSubject: Re: Seks Untuk Lepaskan Tekanan Perasaan SPM   Tue Dec 13, 2011 3:03 pm

gebu siot peha dia...puas ati dpt roket ni..msti baru pecah tanah ni...

_________________
SELAGI ADA BAYANG-BAYANG,SELAGI ITU ADANYA CAHAYA.......
.
Back to top Go down
Centrino
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 216
Mata Ganjaran : 2198
Reputasi : 6
Join date : 2011-07-03

PostSubject: Re: Seks Untuk Lepaskan Tekanan Perasaan SPM   Tue Dec 13, 2011 3:12 pm

cougar11 wrote:
gebu siot peha dia...puas ati dpt roket ni..msti baru pecah tanah ni...
Gambar hiasan je tu bro. Tak kan la JAIM boleh sebarkan gambor separuh bogel mcm tu.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Seks Untuk Lepaskan Tekanan Perasaan SPM   Thu Dec 29, 2011 10:18 am

mau tergugat gak iman tuan haji tu lau tgk awek tu..
Back to top Go down
futurama
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 462
Mata Ganjaran : 3013
Reputasi : 5
Join date : 2011-05-04
Location : PJ

PostSubject: Re: Seks Untuk Lepaskan Tekanan Perasaan SPM   Thu Dec 29, 2011 1:57 pm

Kalau yang macam ni body, datang sini pun leh legakan tekanan jugak bila buat openday
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Seks Untuk Lepaskan Tekanan Perasaan SPM   Today at 8:57 am

Back to top Go down
 
Seks Untuk Lepaskan Tekanan Perasaan SPM
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Gunung Kemukus Sragen , lokasi pesta seks sekaligus ritual cepat kaya
» Inilah Khasiat Ajaib Dari Alam Untuk Kita !!!
» Diskusi 4 orang saksi Zina
» Hantu dan Roh/Arwah orang yang sudah meninggal
» cara meringankan siksa kubur

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Current Issue-
Jump to: