MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Zed Zaidi Rasa Pelik Tidur Dengan Isteri

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Zed Zaidi Rasa Pelik Tidur Dengan Isteri   Sun May 08, 2011 1:11 pm



Pelakon Zed Zaidi, 30, yang baru melangsungkan perkahwinan pada Jumaat lalu mengakui masih berasa kekok dengan status baru itu.

Jelas Zed, selepas tiga hari bergelar suami kepada Nelly Natalia Mustafa, ada beberapa perkara dalam kehidupan suami isteri yang sedang dipelajarinya.

"Ada banyak perkara baru dan pelik yang saya cuba membiasakan diri dan pelajari sebagai seorang suami.

"Kalau sebelum ini, saya sudah biasa tidur seorang dan hanya ada bantal peluk sebagai teman tidur. Kini, saya rasa pelik juga apabila tidur berdua tetapi saya berasa gembira dan bahagia.

"Selain itu, saya juga dapat melakukan solat berjemaah dan membuat kerja-kerja di rumah bersama seperti membantu isteri di dapur," katanya dengan nada teruja.

Pun begitu, Zed menambah, keterujaan isterinya menyediakan pelbagai jenis masakan menyebabkan dia berasa runsing kerana bimbang berat badannya meningkat.

"Isteri saya pandai memasak pelbagai jenis makanan dan ia membuka selera makan. Namun, saya risau juga kalau berat badan akan meningkat.

"Maklumlah, saya ini artis dan tentulah nampak tidak elok di depan televisyen kalau berlaku perubahan fizikal yang mendadak.

"Jadi, saya sudah berbincang dengan isteri agar memasak makanan yang bersesuaian," kata pelakon drama bersiri terbaru, Fatimah Juling ini.

Menjawab pertanyaan tentang perancangan bulan madu, Zed berkata: "Buat masa ini, memang belum ada perancangan untuk bulan madu. Minggu ini, saya sangat sibuk menguruskan persiapan akhir untuk majlis resepsi kami pada 7 Mei ini.

"Tengoklah nanti, apabila semuanya sudah selesai, baru kami akan fikirkan soal itu. Lagipun, saya ini jenis yang tidak suka merancang awal-awal, lebih seronok kalau terfikir di saat-saat akhir dan terus pergi saja."

Selepas berkahwin, Zed dan Nelly kini menetap di kediaman aktor itu di Damansara Perdana, di sini.

Pasangan yang berkenalan menerusi laman sosial Facebook itu bernikah pada 29 April lalu di Restoran Felda Villa, Jalan Semarak, Kuala Lumpur.

Majlis resepsi kedua mereka akan berlangsung pada 7 Mei ini di Dewan Perdana Felda, Kuala Lumpur dengan tema moden tradisional.

Pada majlis perkahwinan Jumaat lalu, pengantin perempuan menerima mas kahwin RM300 dan wang hantaran sebanyak RM20,000.

Back to top Go down
grillPerson
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 124
Mata Ganjaran : 2733
Reputasi : 5
Join date : 2011-05-01
Age : 37
Location : Tempat paling best

PostSubject: Re: Zed Zaidi Rasa Pelik Tidur Dengan Isteri   Tue May 10, 2011 4:37 pm

pelik yek... sebelum ni ada flavour lain kot... lol!

_________________
"I believe that sex is a beautiful thing between two people. Between five, it's fantastic."
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Zed Zaidi Rasa Pelik Tidur Dengan Isteri   Tue May 17, 2011 2:44 am

ke dlu hehe... uik x kan laa
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Zed Zaidi Rasa Pelik Tidur Dengan Isteri   Thu May 19, 2011 8:43 pm

salu tdo ngan laki skang ngan pompuan plak tu yg pelik ... haha....
Back to top Go down
einstein
SDT Junior
SDT Junior


Posts : 71
Mata Ganjaran : 2621
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-03
Location : Agensi Nuklear Malaysia

PostSubject: Re: Zed Zaidi Rasa Pelik Tidur Dengan Isteri   Fri May 27, 2011 12:15 pm

Berkat selamat. Jangan bawak bende lain tido sudah...

_________________
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe.
Back to top Go down
Sea Apache
SDT Junior
SDT Junior


Posts : 64
Mata Ganjaran : 2606
Reputasi : 0
Join date : 2011-05-07
Age : 35

PostSubject: Re: Zed Zaidi Rasa Pelik Tidur Dengan Isteri   Mon May 30, 2011 11:48 am

yerla sngat pelik
Back to top Go down
suamiscandall69
SDT Junior
SDT Junior


Posts : 47
Mata Ganjaran : 2553
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-14

PostSubject: Re: Zed Zaidi Rasa Pelik Tidur Dengan Isteri   Tue Jun 14, 2011 7:31 am

aku rasa mcm awek lain jer dia bawak masa aku menginap double 3 bulan lepas...mamat nie bawak audi...naik satu lif ngan aku...awek yg dia bawak tu mcm pendek je ...itam manis plak tu....scandall jugak ke?
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Zed Zaidi Rasa Pelik Tidur Dengan Isteri   Tue Jun 14, 2011 12:00 pm

what do u expect from artist??kapel ngn org laen..scandal org laen..kawen pon org laen..
Back to top Go down
nottypirates
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 877
Mata Ganjaran : 3529
Reputasi : 5
Join date : 2011-04-30
Location : Serdang

PostSubject: Re: Zed Zaidi Rasa Pelik Tidur Dengan Isteri   Tue Jun 14, 2011 12:24 pm

sblm ni tdo ngn org len..
ni tdo ngn org len..
plik la...ckp pelik..pdhal da biase one night stand...haha cheers

_________________
Karaoke...5 Star...Perempuan...barula SELESA...

cheers pirat cheers

Hepi-Hepi
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Zed Zaidi Rasa Pelik Tidur Dengan Isteri   Today at 11:01 am

Back to top Go down
 
Zed Zaidi Rasa Pelik Tidur Dengan Isteri
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Beda Hadits dengan Sunnah
» perjanjian manusia dengan tuhan sebelum dilahirkan
» Islam Kalah dengan Yahudi dan Nasrani!
» Perbedaan Sunni dengan Syiah - 2
» berkenalan dengan muslimah

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: Gossip Artis Malaysia-
Jump to: