MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Fesyen Seksi Yang Telampau

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Fesyen Seksi Yang Telampau   Thu Jan 05, 2012 10:10 am

Kalau nak berfesyen pun biarlah bertempat, dan tengoklah dengan
kesesuaian. Kalau seksi macam gambar kat bawah ni dah tentu ramai orang
yang nak muntah. Perut lebih terjojol dari bahagian yang sepatutnya.

Kalau nak berfesyen pun biarlah bertempat, dan tengoklah dengan
kesesuaian. Kalau seksi macam gambar kat bawah ni dah tentu ramai orang
yang nak muntah. Perut lebih terjojol dari bahagian yang sepatutnya. malaysiasensasi.net






Back to top Go down
fakhtim
SDT Junior
SDT Junior


Posts : 44
Mata Ganjaran : 1647
Reputasi : 1
Join date : 2012-07-16

PostSubject: Re: Fesyen Seksi Yang Telampau   Thu Aug 02, 2012 10:23 am

hahahahahahaha...my taste ni..hahhaa
Back to top Go down
Pierre
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 602
Mata Ganjaran : 3117
Reputasi : 12
Join date : 2011-06-24
Age : 29
Location : Cheras

PostSubject: Re: Fesyen Seksi Yang Telampau   Thu Aug 02, 2012 3:41 pm

Sapa ni? Kt malaysia ke?

_________________
farao Making beast with two backs farao
Back to top Go down
Alon
SDT Senior
SDT Senior


Posts : 108
Mata Ganjaran : 2611
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-30
Age : 44

PostSubject: Re: Fesyen Seksi Yang Telampau   Thu Aug 02, 2012 5:27 pm

Mcm sakit mental je minah ni..
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Fesyen Seksi Yang Telampau   Today at 4:40 pm

Back to top Go down
 
Fesyen Seksi Yang Telampau
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Yin-Yang meridians & the hand!
» orang yang merugi di akhirat
» Hantu dan Roh/Arwah orang yang sudah meninggal
» 5 orang yang pertama masuk islam
» Inilah ciri-ciri orang yang beriman kepada Yesus

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Current Issue-
Jump to: