MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Pertarungan Aneh, Guna Lampu Neon

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Pertarungan Aneh, Guna Lampu Neon   Fri Jan 06, 2012 3:47 am

Pertandingan
ini diadakan di Jepun. Memang tak pernah dibuat orang bertarung pakai
benda yang bahaya macam ni. Seperti yang kita sedia maklum, Jepun
memang selalu anjurkan perlawanan-perlawanan pelik macam ni. Tapi yang
anehnya, negara diorang maju, tapi selalu kita dengar benda-benda pelik
kat sana.
Tengok
gambar-gambar di bawah, kesian betol, sampai berdarah-darah tu..berapa
lah agaknya hadiah yang dapat sampai sanggup masuk perlawanan camni.







Sumber: Klik Di Sini
Back to top Go down
 
Pertarungan Aneh, Guna Lampu Neon
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Pemberkatan Aneh di Gereja
» Lizard dream
» He says he's going to marry me someday!!!!
» No economy 7?
» BM II Green Light

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Current Issue-
Jump to: