MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 edisi gara2 mau konek mencanak

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
budak_kl
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 272
Mata Ganjaran : 213356
Reputasi : 5
Join date : 2011-05-04

PostSubject: edisi gara2 mau konek mencanak   Sun Jan 08, 2012 6:04 pm

Lelaki maut dipercayai terlebih ambil ubat kuat
08/01/2012 3:34pm


JAKARTA — Seorang lelaki warganegara Malaysia ditemui mati di sebuah
bilik hotel di sini pagi Ahad dan polis percaya beliau mati akibat
terlebih mengambil ubat kuat (peransang seks).

Difahamkan mayat lelaki berusia 56 tahun itu dijumpai pada kira-kira pukul 5 pagi. Beliau berasal dari Selangor.

Polis tidak mengesyaki sebarang perbuatan khianat. Jenazahnya dihantar
ke rumah mayat Hospital Cipto Mangunkusumo (RSCM) untuk bedah siasat.

Polis telah memaklumkan kejadian itu kepada Kedutaan Besar Malaysia di sini. — BERNAMA
Back to top Go down
strawhatcrew
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 899
Mata Ganjaran : 2895
Reputasi : 6
Join date : 2011-07-19
Location : in your room

PostSubject: Re: edisi gara2 mau konek mencanak   Sun Jan 08, 2012 6:14 pm

adeh.. mati sbb sangap.. adoi.. ubat apa yg dia amek ni smpi overdos.. dah cam dadah ;lak

_________________
Back to top Go down
http://www.justusboys.com/forum/
budak_kl
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 272
Mata Ganjaran : 213356
Reputasi : 5
Join date : 2011-05-04

PostSubject: Re: edisi gara2 mau konek mencanak   Sun Jan 08, 2012 6:18 pm

strawhatcrew wrote:
adeh.. mati sbb sangap.. adoi.. ubat apa yg dia amek ni smpi overdos.. dah cam dadah ;lak


tatau lor,xdi nyatakan dgn details..rsnya ubat yg xder kelulusan kkm
Back to top Go down
enjit2semut
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 1223
Mata Ganjaran : 203507
Reputasi : 28
Join date : 2011-05-04
Location : usj subang jaya

PostSubject: Re: edisi gara2 mau konek mencanak   Sun Jan 08, 2012 7:06 pm

alamak..nie kes sedih pun ade,insaf kejap pun ade bro..tp ape2pun,wa nak nasihatkan if nak ambik ape2 jenis ubat pun,pastikan geng2 mendapat khidmat nasihat dr pegawai2 kesihatan yg bertauliah,yg betul2 pakar ttg ubat..untuk pengemar makjun or ubat kuat di kaki lima,wa nasihatkan berhati2..sebab kalau tgk gaya si penjual ubat mmg handal,tp biase la bisnes bro..so jgn ambil mudah ttg kesihatan kite dengan ubat2an yang kite tak tahu asal usulnye ok bro..wa walaupun seekor semut,tp ambil guna sehari se camca ajer..hehehe

_________________
TANPA KEBERANIAN MIMPI TAK KAN JADI KENYATAAN..TANPA FL,TIDUR ASYIK TERGANGGU..HEHEHEHE

Arrow
Back to top Go down
hasnol
SDT Junior
SDT Junior


Posts : 41
Mata Ganjaran : 1952
Reputasi : 1
Join date : 2011-09-21

PostSubject: Re: edisi gara2 mau konek mencanak   Mon Jan 09, 2012 11:20 am

Fobia woo sangap kat luar negara ni, kalau k.o. atas perut perempuan kat sana, masuk surat khabar muka depan tu..hu..hu.. Nasib baiklah ada SDT ni, pelopor sangap dalam negeri..syabas.. cheers
Back to top Go down
matsentul
SDT Newbies
SDT Newbies


Posts : 39
Mata Ganjaran : 2568
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-23

PostSubject: Re: edisi gara2 mau konek mencanak   Mon Jan 09, 2012 12:15 pm

mak aii..xbole naik sgt ke sampai overdos Shocked
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: edisi gara2 mau konek mencanak   Today at 11:03 am

Back to top Go down
 
edisi gara2 mau konek mencanak
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Paman Fox menjawab Isaku....sekuel edisi...
» Mau jadi pendeta, eh malah jadi Mualaf

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: Lawak/Aneh/Seram Dll-
Jump to: