MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 kenapa aku x boleh nk upload gambar?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
mr.haha
SDT Newbies
SDT Newbies


Posts : 37
Mata Ganjaran : 2062
Reputasi : 3
Join date : 2011-05-31

PostSubject: kenapa aku x boleh nk upload gambar?   Wed Feb 29, 2012 6:16 pm

mod tolong..
mmg x leh nk attach pic ke?
try dah..ni die bagi

Uploaded file is not valid: exceeded attachment maxsize (0 kB).

tolong rungkaikn masalh ni
Back to top Go down
hentamsajaler
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 138
Mata Ganjaran : 2695
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: kenapa aku x boleh nk upload gambar?   Mon May 21, 2012 8:36 pm

aku up kan blk..aku pon xdapat nak upload gambo jugek..huhuu..
MOD please help to investigate..TQVM

_________________

Quote :
The cure to fear is to take action . . .
Back to top Go down
kaizer417
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 872
Mata Ganjaran : 52962
Reputasi : 9
Join date : 2011-04-26
Age : 26
Location : ECR

PostSubject: Re: kenapa aku x boleh nk upload gambar?   Wed Jun 20, 2012 12:13 pm

utk share gambar.. gi kat web ni

[You must be registered and logged in to see this link.]

1) Chose File
2) Upload
3) Copy url dalam box "Hotlink for forums (1)"
4) Paste kat dalam posting

Remark : kalau bole letak spoiler kat gambar supaya tak berat sangat nak load

_________________
for a man - 'shoot a rabbit'
for a woman - 'pick a flower'
Back to top Go down
hentamsajaler
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 138
Mata Ganjaran : 2695
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: kenapa aku x boleh nk upload gambar?   Thu Jun 28, 2012 6:58 pm

Ok noted bro kaizer417..sank Q for the info Very Happy

_________________

Quote :
The cure to fear is to take action . . .
Back to top Go down
kaizer417
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 872
Mata Ganjaran : 52962
Reputasi : 9
Join date : 2011-04-26
Age : 26
Location : ECR

PostSubject: Re: kenapa aku x boleh nk upload gambar?   Thu Jun 28, 2012 9:20 pm

no problemo bro hentamsajaler hehe

_________________
for a man - 'shoot a rabbit'
for a woman - 'pick a flower'
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: kenapa aku x boleh nk upload gambar?   Today at 4:39 pm

Back to top Go down
 
kenapa aku x boleh nk upload gambar?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» pemaksaan agama adalah perbuatan setan
» Memajang Gambar atau Patung Mahkluk Bernyawa,,,,nggak boleh!!?
» Image upload test
» Iblis tercipta dari api, kenapa bisa tersiksa di neraka?
» kenapa yahudi begitu memusuhi islam?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: Muat turun percuma :: Request anything-
Jump to: