MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Awang hitam yang tak reti makan saman

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Awang hitam yang tak reti makan saman   Mon May 16, 2011 2:06 pm

KUALA LUMPUR: Bukan saja biadab, empat Awang Hitam yang mengganggu
isteri orang turut mengugut mahu membelasah suami mangsa yang datang
bertanyakan suspek mengenai tindakan warga asing berkenaan yang
bertindak luar batasan.

Kejadian bermula kira-kira jam 7 malam semalam apabila suri rumah
membawa anak-anaknya bermain di taman permainan di Jalan 3/7, Taman
Wangsa Permai, Kepong diganggu empat warga asing terbabit yang cuba
menggoda mangsa selain mengeluarkan kata-kata lucah.
Wanita terbabit yang ketakutan pulang bersama anak-anaknya sebelum menceritakan kejadian kepada suaminya.




Harian Metro difahamkan, suami mangsa yang tidak tahan dengan
tindakan empat suspek itu pergi ke taman permainan berkenaan untuk
berbincang dengan suspek yang cuba mengganggu isterinya.

Difahamkan, sebaik tiba di taman permainan itu, kumpulan warga asing
terbabit mengugut mangsa mahu membelasahnya menyebabkan penduduk di
kawasan terbabit yang sudah muak dengan kekecohan Awang Hitam yang
mendiami kawasan berkenaan keluar beramai-ramai.
Apabila
melihat kehadiran penduduk setempat yang ramai, kumpulan warga asing
terbabit semakin kurang ajar dengan mencabar penduduk bertumbuk dengan
mereka.









Difahamkan, penduduk yang marah menghalau kumpulan berkenaan
beredar dari kawasan itu, bagaimanapun semua suspek enggan menyebabkan
berlaku pergelutan antara mereka.
Akibat pergelutan itu,
kira-kira 30 penduduk yang berang dengan tindakan biadap warga asing
berkenaan membelasah suspek hingga lembik.

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Mon May 16, 2011 2:08 pm

30 lawan 4 tu bro....puas hati fight mcm tu

Polis mari pun tak reti nak buat apa...HAHAHAHA

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Mon May 16, 2011 6:14 pm

dah mmg patut kne blasah pun diorang tu..polis pun biarkan aje..
Back to top Go down
grillPerson
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 124
Mata Ganjaran : 2731
Reputasi : 5
Join date : 2011-05-01
Age : 37
Location : Tempat paling best

PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Mon May 16, 2011 6:45 pm

memang patut diajar!!! Twisted Evil terlamapu kurang hajar!!! Evil or Very Mad

_________________
"I believe that sex is a beautiful thing between two people. Between five, it's fantastic."
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Tue May 17, 2011 2:40 am

klu aku bagi mati je buat2 x tau laa pas 2...... cakap kemalangan...
Back to top Go down
joy
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 242
Mata Ganjaran : 2815
Reputasi : 10
Join date : 2011-05-01
Age : 30

PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Tue May 17, 2011 8:33 pm

bes giler weh klu dapat join blasah ni, geram aku

_________________
Sleep Sleep Sleep Sleep
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Tue May 17, 2011 9:10 pm

awang hitam ne mmg kurang ajar n xmkn saman....elok la tu ada yg tolong ajarkan....
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Tue May 17, 2011 9:56 pm

kan kan dah kena belasah dtg jer kt negara kite buat kacau..hampeh betul pak gagak nie
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Wed May 18, 2011 2:41 am

Tapi jaga sket.. kalau kita dah pukul geng2 gagak nie, make sure diaorang tak tahu umah kita. sebab diaorang punya cable kuat2 jugak. siap ada pistol lagi tue. biasa la kalau dadah berguni bleh seludup inikan plak sepucuk dua pistol. kalau bleh bila dah pukul tue terus halau saja gagak tu.
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Wed May 18, 2011 6:26 am

Yer. Tapi kalau one-by-one dgn Pak Hitam nie seram gak weh.

Kita nak tumbuk tangan kita tak cukup panjang nk sampai. Kalau kita nie selincah Bruce Lee...takde masalah bhai.

Gua pernah tgk serbuan polis kat Taman Connaught. Pergghh...nak tangkap seorang Pak Hitam kena pakai 4 org polis bhai. Kuat giler mamat hitam nie bila melawan.

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
terry
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 178
Mata Ganjaran : 2733
Reputasi : 0
Join date : 2011-05-06
Location : kl

PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Wed May 18, 2011 12:55 pm

nak 1 by 1 mmg tak terlawan kot.. kurang2 kene ade beluti nieh..

depa nieh mmg jahat2 slalu kacau pompuan..
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Wed May 18, 2011 1:37 pm

Mmg bro. Confident level mereka nie tinggi sbb btg mrk mmg saiz raksasa.

Tu yg tak segan kacau awek melayu.

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
shaguar50
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 393
Mata Ganjaran : 102916
Reputasi : 4
Join date : 2011-05-11
Location : USJ

PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Thu May 19, 2011 7:07 am

ramai aku tgk gagak itam ni usung awek melayu kita kehulu kehilir, yang awek melayu ni pon satu hal gak gatal nak merasa pel*r size belalai anak gajah.......pastu kena tinggal bila perut dh membuyung

_________________
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Thu May 19, 2011 7:46 am

mmg elok pun kena balun.....kalu wa ade kat situ wa tumpang sekaki.....kalu sorang lawan sorang mmg tak telawan.......jawabnya kena main lastik jela.......awek melyu mmg x sedar diri walaupun tak semua......tapi kebanyakan awek M yg gilekan awang hitam ni ialah awek yg dah kene rejek. Ko orang sume la yg rejek.....
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Thu May 19, 2011 8:26 pm

haha... tapi bkan semua yg jenis cmtu .. ada yg ok ada yg lahanat cm tu ... tapi klo 1 0n 1 memang tak dapat la nak mng ... wat sakit bdn je ... bek lari je ... hahha.....
Back to top Go down
scarface
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 605
Mata Ganjaran : 52731
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Sat May 21, 2011 1:34 pm

bukan apa bro. Awek-awek tu nak dijadikan kaldai dadah sbb mereka terpesona dgn kilauan bling bling Pak Hitam yg bergaya pakai kereta mewah dan pakaian mahal.

_________________
"Hey! Kalau aku sembelih kau lapan belas, baru kau tahu tentang penyesalan, tau tak?"
Back to top Go down
ViperNinja
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 162
Mata Ganjaran : 2672
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-14
Age : 36
Location : Ampang~Cheras~Seremban~Utara

PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Tue Jun 14, 2011 8:28 pm

itulah masalah utama awek2 kita nih...takat bling2 tuh rasanya xde la heran sgt...mentaliti depa jek camtuh...cuba carik org2 tempatan...ramai gak yg bling2 takat nk 2 3 rat skli overnight aku sure mesti ramai warga2 sangap nih yg mampu...huhuhuhu

_________________
Quote :
Biar Pengalaman Yang menceritakan Segalanya....




var bdv_ref_pid=415217;var bdv_ref_type='i';var bdv_ref_option='p';var bdv_ref_eb='0';var bdv_ref_gif_id='ref_120x60_green_pbl';var bdv_ref_width=120;var bdv_ref_height=60;

make money
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Awang hitam yang tak reti makan saman   Today at 10:16 pm

Back to top Go down
 
Awang hitam yang tak reti makan saman
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Q18. 86 "MATAHARI TERBENAM DALAM LAUT BERLUMPUR HITAM"
» Saman Fawzi: Talabani possesses no "magic wand" to solve all political problems after returning 20.08.2012
» Yin-Yang meridians & the hand!
» orang yang merugi di akhirat
» Hantu dan Roh/Arwah orang yang sudah meninggal

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Current Issue-
Jump to: