MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 ‘Saya reda jika papa kahwini Fiza’ - Erin Malek

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
WM
WebMaster
WebMaster


Posts : 729
Mata Ganjaran : 417109
Reputasi : 31
Join date : 2011-04-26

PostSubject: ‘Saya reda jika papa kahwini Fiza’ - Erin Malek   Sun Jun 19, 2011 9:53 pm



ERIN Malek pernah diheret dalam kancah kontroversi apabila bapanya, Abdul Malek Marwi seorang jurukamera dikatakan menjalin hubungan intim dengan bekas anggota Elite yang juga dramatis, Fiza. Fiza ketika itu masih bergelar isteri dan gara-gara `kecurangannya', Fiza kini sudah pun diceraikan suaminya.

Tambah Erin, selepas kontroversi berkenaan, ibu bapanya mula naik turun Mahkamah Syariah sejak Disember lalu dan kini mahkamah mengesahkan perceraian kedua-dua orang tuanya. Akuinya lagi, sejak perceraian itu, dia bersama adik-adik, Fieqa, 16, dan Qiela, 11, kini menetap bersama ibu mereka, Harryzah Hassan atau Liza.

"Gosip cinta antara Fiza dan papa (Malek) adalah punca rumah tangga mama dan papa gagal diselamatkan. Nak marah pun tak guna, benda dah jadi, tak ada apa yang perlu dikesalkan, saya reda. Bagi saya, daripada mama `share' papa dengan orang lain (Fiza), biarlah dia solo," kata Erin sebelum ini.

Justeru, apakah kesudahan ‘percintaan gelap’ antara Malek dan Fiza, Erin tanpa berselindung memaklumkan bapanya masih menjalin perhubungan intim dengan Fiza sekalipun pernah tersiar di media massa sebelum ini Fiza dicanang akan berkahwin dengan pemuda lain, bukannya jurukamera itu.

“Papa masih dengan Fiza, saya hormati keputusannya. Saya malas nak fikir panjang-panjang. Apa saja keputusan papa terhadap Fiza, saya reda,” katanya tenang.

_________________




AMARAN!!! Pastikan nickname/username tidak lucah serta signature tidak mempunyai unsur2 sex serta avatar juga tidak menggunakan gambar2 yang menjolok mata.
Back to top Go down
jongkak
SDT Junior
SDT Junior


Posts : 68
Mata Ganjaran : 2623
Reputasi : 3
Join date : 2011-05-05
Age : 31

PostSubject: Re: ‘Saya reda jika papa kahwini Fiza’ - Erin Malek   Tue Jul 05, 2011 6:52 pm

penah jumpa minah ni kat sunway...kerek sgt....ingat ada org nak sgt amik otograf dia.........gua x heran pun ngn dia....tp seksi gak masa tu...owww

_________________
sabah bah............ lol!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: ‘Saya reda jika papa kahwini Fiza’ - Erin Malek   Wed Jul 06, 2011 11:46 am

mmm..cantiknya...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: ‘Saya reda jika papa kahwini Fiza’ - Erin Malek   Today at 5:38 pm

Back to top Go down
 
‘Saya reda jika papa kahwini Fiza’ - Erin Malek
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» jika istri minta cerai
» The Forte Story
» Hello, newbie from the Gold Coast
» Tidak Bisa disebut Bohong, jika dalam Keadaan Terpaksa
» Kenapa saya (seorang Kristen) suka topik mualaf

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: Gossip Artis Malaysia-
Jump to: