MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in
Share | 
 

 Pantai maksiat

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
WM
WebMaster
WebMaster


Posts: 729
Mata Ganjaran: 416362
Reputasi: 29
Join date: 2011-04-26

PostSubject: Pantai maksiat   Wed Jun 22, 2011 4:31 am

First topic message reminder :

PORT DICKSON: Biarpun berada di tempat tumpuan awam, segelintir pasangan remaja dikesan tidak segan silu melakukan adegan tidak senonoh di pantai berhampiran Batu 3, Bagan Pinang, di sini, sekali gus menimbulkan rasa tidak selesa pengunjung.

Malah, aktiviti berkelah di tepi pantai sepatutnya dijadikan medan mengeratkan hubungan kekeluargaan, namun pengunjung disajikan dengan adegan bercumbu pasangan kekasih. Bukan saja duduk berdua-duaan di kawasan terpencil dan gelap, namun pasangan terbabit berpelukan dan bercumbu.


Tinjauan Metroplus mendapati kebanyakan mereka bukan saja berkunjung dan melakukan aktiviti tidak bermoral terbabit pada waktu siang, sekali gus membawa pada waktu tengah malam sehingga awal pagi di persisiran pantai mahupun di dalam kereta.

Penduduk tempatan mendakwa, kebanyakan pasangan berusia 20-an termasuk pelajar kolej swasta dari daerah ini mahupun negeri lain selalu berkunjung ke situ antara jam 5 petang hingga ke awal pagi.


Pengunjung, Nourzita Hamidon, 34, berkata dia tidak selesa berkelah dengan keluarga apabila melihatkan aksi melampau segelintir pasangan yang dipertontonkan kepada kanak-kanak.


“Mereka bukan saja beraksi dengan liuk badan yang memalukan, malah turut berpakaian tidak sopan hingga memperlihatkan alur dada dan punggung ketika duduk bersama pasangan.


“Malah, anak-anak pernah bertanya mengenai cara pemakaian mereka yang terdedah dan kelakuan sumbang pasangan terbabit,” katanya.


Katanya, sejak kawasan jalan pantai itu dinaik taraf dengan kemudahan letak kereta, ia sering dipenuhi kenderaan yang berhenti khususnya malam minggu, sekali gus pengunjung lain merakamkan adegan manja pasangan kekasih di dalam kenderaan.

_________________




AMARAN!!! Pastikan nickname/username tidak lucah serta signature tidak mempunyai unsur2 sex serta avatar juga tidak menggunakan gambar2 yang menjolok mata.
Back to top Go down

AuthorMessage
jejaka_selangor
SDT Junior
SDT Junior


Posts: 55
Mata Ganjaran: 1269
Reputasi: 1
Join date: 2011-07-27

PostSubject: Re: Pantai maksiat   Fri Aug 05, 2011 4:50 pm

yg main dlm laut pon ade kot
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Pantai maksiat   Mon Aug 15, 2011 3:28 pm

biasela bro
Back to top Go down
asham77
SDT Junior
SDT Junior


Posts: 48
Mata Ganjaran: 1294
Reputasi: 1
Join date: 2011-06-25

PostSubject: Re: Pantai maksiat   Tue Aug 23, 2011 3:50 am

teringat kisah silam dulu2...beromen celah batu kt pantai teluk cempedak dengan ex awek. sempat la korek2...hehehe
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Pantai maksiat   Thu Sep 22, 2011 5:59 pm

Dekat penang ada satu nama dia pantai road~
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Pantai maksiat   Mon Oct 31, 2011 8:02 am




lu mau apa pun tarak org peduliii... loooo


Back to top Go down
abang_dahagasusu
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts: 354
Mata Ganjaran: 2190
Reputasi: 3
Join date: 2011-05-03

PostSubject: Re: Pantai maksiat   Mon Oct 31, 2011 8:28 am

zakijipang2 wrote:



lu mau apa pun tarak org peduliii... loooo





ni kat mana bro zaki perghhhhhh manyak syok oooooo
Back to top Go down
brandonbad
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts: 726
Mata Ganjaran: 2516
Reputasi: 1
Join date: 2011-05-07

PostSubject: Re: Pantai maksiat   Mon Oct 31, 2011 9:31 am

"Nak lagi best pantai kat batu layar,pengerang Johor..memang macam kt oversea..serius~"



Tang ni nk tau oversea dia tang mana hahaha byk mat salleh ka apa haaha
Back to top Go down
strawhatcrew
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts: 899
Mata Ganjaran: 2149
Reputasi: 6
Join date: 2011-07-19
Location: in your room

PostSubject: Re: Pantai maksiat   Mon Oct 31, 2011 2:37 pm

peh.. dasat.. abg brandon.. bwk la i kesana.. ehehe

_________________
Back to top Go down
http://www.justusboys.com/forum/
abang_dahagasusu
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts: 354
Mata Ganjaran: 2190
Reputasi: 3
Join date: 2011-05-03

PostSubject: Re: Pantai maksiat   Tue Nov 01, 2011 7:33 am

pulau perhentian geng's

macam2 ada
Back to top Go down
strawhatcrew
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts: 899
Mata Ganjaran: 2149
Reputasi: 6
Join date: 2011-07-19
Location: in your room

PostSubject: Re: Pantai maksiat   Tue Nov 01, 2011 8:53 am

best ek pulau perhentian.. akan di jadikan tmpt persinggahan ku nanti utk scuba diving.. tp org kata pulau tioman lagi meriah? hehe

_________________
Back to top Go down
http://www.justusboys.com/forum/
Guest
Guest



PostSubject: Re: Pantai maksiat   Tue Nov 01, 2011 5:06 pm




pernah sampai ke?? pantai batu layar sg rengit penggerang kota tinggi tu???





simpang sg rengit ke telok ruminia.....






batu layar resort




senja di batu layar
Back to top Go down
cougar11
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts: 1025
Mata Ganjaran: 213332
Reputasi: 16
Join date: 2011-05-05
Location: Langit Biru, Darat Hijau.

PostSubject: Re: Pantai maksiat   Wed Nov 23, 2011 6:09 pm

perhz....mng syok bro...tp jgn salah pg pantai...sprt pantai sepat di ktn..sbb sana ramai gay...hahah...nnt ada mngsa kn liwat..

_________________
SELAGI ADA BAYANG-BAYANG,SELAGI ITU ADANYA CAHAYA.......
.
Back to top Go down
joehigashi
SDT Newbies
SDT Newbies


Posts: 32
Mata Ganjaran: 809
Reputasi: 1
Join date: 2012-10-10

PostSubject: Re: Pantai maksiat   Wed Oct 10, 2012 2:16 pm

mcm mcmla
Back to top Go down
 

Pantai maksiat

View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

 Similar topics

-
» santik oo
» apa spesel sana KP?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT ::  :: -