MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
budaklah
SDT Newbies
SDT Newbies


Posts : 31
Mata Ganjaran : 2581
Reputasi : 0
Join date : 2011-05-08

PostSubject: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Fri Jun 24, 2011 7:03 am



PETALING JAYA: Pelakon jelita Rozita Che Wan mengakui berasa segan apabila terpaksa melakonkan babak romantik bersama Shahir (AF8) dalam telefilem Cer Citer Cinta.

Kata Rozita, dek kerana malu bergandingan bersama, kedua-dua mereka terpaksa mengulangi semula babak-babak romantik beberapa kali sepanjang penggambaran berlangsung pada awal Mei lalu di Perlis.

"Kami serasi digandingkan dalam telefilem ini. Cuma apabila tibanya babak-babak romantik, kami asyik nak tergelak saja.

"Bayangkan, salah satu babak ialah adegan berguling-guling dan kami terpaksa lakonkan banyak kali kerana tergelak sakan semasa penggambaran. Ye lah, rasa malu sangat berlakon begitu," selorohnya ketika dihubungi mStar Online, Rabu.

Tambah Rozita, walaupun Shahir nampak seperti seorang pemalu dan tidak banyak bercakap, dia sebenarnya mempunyai bakat lawak semula jadi dalam dirinya




"Shahir merupakan seorang lelaki yang kelakar sebenarnya. Sepanjang penggambaran berlangsung saya asyik ketawa tak henti-henti kerana lawaknya.

"Tambah pula telefilem ini genre komedi romantik, riuh jadinya set penggambaran kami. Cuma ada sebuah adegan yang memerlukan Shahir mengaji, membuatkan saya ternganga sekejap kerana kagum dengan suaranya," tutur Rozita

Telefilem Cer Citer Cinta terbitan Zeel Production itu turut dilakonkan oleh Tomok serta beberapa bekas pelajar AF9 dan akan ditayangkan pada Khamis (hari ini), pukul 9 malam, di Astro Ria.

Bagaimanapun, dia tidak menganggap kontroversi cinta yang berlaku terhadap dirinya serta Shahir baru-baru ini boleh menaikkan rating penonton telefilem berkenaan.

"Entahlah, kalau hal rating ni, susah kita nak mengagak. Cuma saya harap, para penonton akan terhibur menyaksikan telefilem ini," ujarnya.

Telefilem ini mengisahkan bagaimana seorang jurulatih sebuah kem bina semangat iaitu Cik Zaleha (lakonan Rozita Che Wan) yang terpaut hati dengan Ustaz Sarjan (Shahir).

Dalam masa yang sama juga ia turut memaparkan hubungan seorang budak kampung bernama Tomok (lakonan Tomok) dengan seorang gadis bandar.
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2678
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Fri Jun 24, 2011 7:08 am

malu? main wayang je tu... drama queen.

aku rasa dia dah berguling dgn shahir.. atas katil.
Back to top Go down
budaklah
SDT Newbies
SDT Newbies


Posts : 31
Mata Ganjaran : 2581
Reputasi : 0
Join date : 2011-05-08

PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Fri Jun 24, 2011 7:12 am

btg bengkok wrote:
malu? main wayang je tu... drama queen.

aku rasa dia dah berguling dgn shahir.. atas katil.
tu bukan guling bro..tu gomol hahahahaha
Back to top Go down
clitschko69
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 254
Mata Ganjaran : 2782
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-11

PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Fri Jun 24, 2011 7:18 am

guling2 tu bole stim ke?wakakaka

_________________

I LIKE !!!


( TOLONG PROMOTE JE...)
HERBA POWER LELAKI TAHAN LAMA & MANTAP
- KLIK!!

Back to top Go down
budaklah
SDT Newbies
SDT Newbies


Posts : 31
Mata Ganjaran : 2581
Reputasi : 0
Join date : 2011-05-08

PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Fri Jun 24, 2011 7:20 am

clitschko69 wrote:
guling2 tu bole stim ke?wakakaka
shahir tu blom kahwin, kena gesel sikit stim punya..hahaha
Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2678
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Fri Jun 24, 2011 7:30 am

budaklah wrote:
clitschko69 wrote:
guling2 tu bole stim ke?wakakaka
shahir tu blom kahwin, kena gesel sikit stim punya..hahaha

jgn kata stim, gesel sket terus basah... wakakakaka Laughing
Back to top Go down
nottypirates
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 877
Mata Ganjaran : 3525
Reputasi : 5
Join date : 2011-04-30
Location : Serdang

PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Fri Jun 24, 2011 7:33 am

btg bengkok wrote:
budaklah wrote:
clitschko69 wrote:
guling2 tu bole stim ke?wakakaka
shahir tu blom kahwin, kena gesel sikit stim punya..hahaha

jgn kata stim, gesel sket terus basah... wakakakaka Laughing


hahahaha...mau begolek wa bc...
klaka gler...
tgk pn da stim...gesel sket..trus bsh ler... What a Face
wa pn xthn klau ngn janda baek nie...
Back to top Go down
noob
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 135
Mata Ganjaran : 2176
Reputasi : 2
Join date : 2011-05-11
Location : Bukit Jalil

PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Fri Jun 24, 2011 8:35 am

rozita..pehh..xleh bla kalau borak pasal dia..xpadan dgn umur..tp nampak mcm bergetah lagi..gila dah ada anak pun stay lagi camtu..geram je tengok..ahaha..
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Fri Jun 24, 2011 8:10 pm

nottypirates wrote:
btg bengkok wrote:
budaklah wrote:
clitschko69 wrote:
guling2 tu bole stim ke?wakakaka
shahir tu blom kahwin, kena gesel sikit stim punya..hahaha

jgn kata stim, gesel sket terus basah... wakakakaka Laughing


hahahaha...mau begolek wa bc...
klaka gler...
tgk pn da stim...gesel sket..trus bsh ler... What a Face
wa pn xthn klau ngn janda baek nie...
haha...spe tak stim klu bergesel ngan janda tu?
mantop kot...
Back to top Go down
stereo_love
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 158
Mata Ganjaran : 2660
Reputasi : 5
Join date : 2011-06-07
Age : 32
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Fri Jun 24, 2011 11:23 pm

sumpah aku geram ngan ayu raudhah ni.... mmg taste aku.... wahhahaa
Back to top Go down
Rawk
SDT Newbies
SDT Newbies


Posts : 20
Mata Ganjaran : 2559
Reputasi : 0
Join date : 2011-05-04

PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Sat Jun 25, 2011 5:33 am

stereo_love wrote:
sumpah aku geram ngan ayu raudhah ni.... mmg taste aku.... wahhahaa

Camner leh smpi ker ayu raudhah lak.. Kalau camtu aku lagi geram tgk avatar bro Smile
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Sat Jun 25, 2011 7:59 am




Back to top Go down
bengkok
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 152
Mata Ganjaran : 2678
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-21

PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Sat Jun 25, 2011 12:20 pm

pucuk muda versus betik layut....
Back to top Go down
zealot
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 427
Mata Ganjaran : 2980
Reputasi : 2
Join date : 2011-05-03
Location : petaling jaya

PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Sat Jun 25, 2011 6:13 pm

nie kategori milf sedap nie

_________________
Sembang jangan sampai hati wa bimbang
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Sun Jun 26, 2011 8:23 pm

ni janda terbaik dari ladang ni....
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Sun Jun 26, 2011 9:57 pm

janda yang punyai barang baik ni. terbaik
Back to top Go down
apam_timur
SDT Junior
SDT Junior


Posts : 56
Mata Ganjaran : 2560
Reputasi : 2
Join date : 2011-06-21
Location : Lembah Klang

PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Mon Jun 27, 2011 10:35 am

slm...newbie di sini.

terus terang aa, aku mmg gerrrraaaammm tol kat minah ni.
kalo ikut imaginasi aku, da 15 x aku rogol dia. (10x dari belakang...)
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Sun Jul 03, 2011 2:28 pm

20k mau terbang kalau nak berguling dgn Rozita
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Wed Jul 06, 2011 11:47 am

lawa..mcm nak melakat je depa nih..
Back to top Go down
z3ronim
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 225
Mata Ganjaran : 2213
Reputasi : 4
Join date : 2011-07-01
Age : 30

PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Wed Jul 13, 2011 7:38 pm

kat atas padang memang la malu..cuba guling atas katil,kompom x malunye..haha~

_________________
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Wed Jul 13, 2011 7:41 pm

untung la sahir dapat...nasi lemak rm 5
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Fri Jul 15, 2011 9:48 am

dapat ke nak kena pelengkung ngn awek dia dapat la..hahaha
Back to top Go down
otokjem
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 2231
Mata Ganjaran : 265588
Reputasi : 26
Join date : 2011-04-30
Location : sri gombak

PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Fri Jul 15, 2011 9:53 am

ala ala rozita cik wan.. kat area wisma indah.. ade... tp shemale la.. sape nah try? hahahaha

_________________
###############################################################
just because i'm flirt, doesn't mean i like u... stupid..

cheers cheers cheers
Back to top Go down
shaguar50
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 393
Mata Ganjaran : 102914
Reputasi : 4
Join date : 2011-05-11
Location : USJ

PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Fri Jul 15, 2011 10:10 am

rozita che wan shemale version???? uisshhhh tak lalu aku nak main dgn jantina sendiri ni wakakakaka

_________________
Back to top Go down
nong lek
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 1373
Mata Ganjaran : 103487
Reputasi : 17
Join date : 2011-05-09
Location : dekat Siam

PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Fri Jul 15, 2011 10:10 am

rozita patut bg statement yg camni.."saya lama dh x guling2...rasa gian pulak..banyak kali guling...kuai bnyk lg gian saya...abg2 SDT nk pakai saya ka??? sapa nk pakai angkat tangan...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir   Today at 1:34 pm

Back to top Go down
 
Rozita Che Wan Malu Berguling Dengan Shahir
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Beda Hadits dengan Sunnah
» perjanjian manusia dengan tuhan sebelum dilahirkan
» Islam Kalah dengan Yahudi dan Nasrani!
» Perbedaan Sunni dengan Syiah - 2
» berkenalan dengan muslimah

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: Gossip Artis Malaysia-
Jump to: