MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

  "F ** k for Forest"

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
grillPerson
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 124
Mata Ganjaran : 2731
Reputasi : 5
Join date : 2011-05-01
Age : 37
Location : Tempat paling best

PostSubject: "F ** k for Forest"   Fri Jun 24, 2011 9:17 am

*WM, kalau pic ini melampau sila censored kan... Razz
Gereja seharusnya dijadikan tempat beribadah, tapi pasangan remaja ini nekad berbuat perkara noda betul-betul di depan altar Cathedral di Oslo, Norway.

Mereka asyik bogel sekaligus melakukan adegan seks di tengah-tengah aktiviti Cathedral yang mulai ramai. Perbuatan haram ini tertangkap tangan seorang tetamu gereja. Ia akan membuat panggilan kecemasan ke nombor 999.
"Kami menangkap tiga orang yang terlibat aktiviti seks," kata jurucakap polis yang tidak disebutkan namanya dalam Australian Time, Rabu, 15 Jun 2011.
Ternyata seorang di antara mereka bertugas mengabadikan seks di depan awam itu. Penyelidikan sementara mendapati ketiga tersangka mengaku sebagai aktivis pecinta alam sekitar.
Kegiatan bertajuk "F ** k for Forest" ini akan digunakan sebagai penarik perhatian dalam kempen menentang pembalakan hutan di dunia.
Apapun itu, perbuatan mereka telah menyalahi undang-undang.Namun, di Norway perbuatan seperti ini hanya diberikan hukuman 16 hari penjara atau membayar wang tebusan. "Kami memilih membayar daripada berlama-lama di penjara tanpa boleh bercinta," kata seorang suspek.
Sebelumnya, seorang lelaki didenda 130 pound atau setara Rp 1,8 juta kerana hubungan intim dengan aweknya di laman sebuah gereja bersejarah di Inggeris pada Oktober 2010.
Stephen Neal, 23 tahun, waktu itu kelihatan berada di atas aweknya yang setengah bugel bugil di luar Ely Cathedral di Cambridgegshire, Inggeris. Para jemaah yang sedang melawat gereja tersebut langsung menghubungi polis dan polis mencari Neal serta pacarnya sedang bersetubuh di taman rumput di belakang katedral.
Berdasarkan pengakuan di Mahkamah Ely, pasangan yang berhubungan intim tersebut langsung mengenakan kembali baju mereka dan meminta maaf. Pasangan itu berdalih mereka tidak sengaja berbuat melampaui batas.
Neal didenda 130 pound setelah mengakui tindakannya telah mengganggu dan membuat ahli masyarakat marah.
Neal membantah berkaitan seks. Tetapi, polis mengatakan di mahkamah Neal serta aweknya bersetubuh.awek Neal yang tidak disebutkan namanya hanya mendapat peringatan dari polis.

credit to Cota Tua

_________________
"I believe that sex is a beautiful thing between two people. Between five, it's fantastic."
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: "F ** k for Forest"   Mon Jun 27, 2011 3:44 pm

haduii ini macam pun ada kaa
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: "F ** k for Forest"   Tue Jul 05, 2011 11:15 am

giler tol ini olamg..
hahaha
Back to top Go down
Alon
SDT Senior
SDT Senior


Posts : 108
Mata Ganjaran : 2617
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-30
Age : 44

PostSubject: Re: "F ** k for Forest"   Tue Jul 05, 2011 11:23 am

Ayo..yo mmg gile dorang ni..sbb nak tarik perhatian..
Back to top Go down
azmy75
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 316
Mata Ganjaran : 2548
Reputasi : 7
Join date : 2011-07-01
Location : Kajang, Bangi,

PostSubject: Re: "F ** k for Forest"   Tue Jul 05, 2011 11:28 am

nak popular je ni

_________________
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: "F ** k for Forest"   Tue Jul 05, 2011 11:36 am

bila hidup dah tak ada pegangan maka perangai pun dah sama dengan haiwan.....
Back to top Go down
futurama
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 462
Mata Ganjaran : 3014
Reputasi : 5
Join date : 2011-05-04
Location : PJ

PostSubject: Re: "F ** k for Forest"   Tue Jul 05, 2011 12:08 pm

buat macam ni kat msia, yg jantan tu org amek ikat, yg pompuan kene kenduri ramai2, kalau buat kat tpt ibadat xsempat telepon 999 dah mati kene belasah
Back to top Go down
alan0rc
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 485
Mata Ganjaran : 3006
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-29

PostSubject: Re: "F ** k for Forest"   Tue Jul 05, 2011 12:15 pm

buat macam ni kat msia, yg jantan tu org amek ikat, yg pompuan kene kenduri ramai2, kalau buat kat tpt ibadat xsempat telepon 999 dah mati kene belasah

hahaha, pasal itu uniknya malaysia Razz

_________________
Masih Mentah lagi nih,
harap bro2/otai2 semua tunjuk ajar
ilmu masih cetek, hehehe Razz
Back to top Go down
kmcvgb
SDT Newbies
SDT Newbies


Posts : 16
Mata Ganjaran : 1994
Reputasi : -3
Join date : 2011-07-05

PostSubject: Re: "F ** k for Forest"   Tue Jul 05, 2011 1:13 pm

mak aih.... selamba aje dia projek. Depan orang pulak tu.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: "F ** k for Forest"   Wed Jul 20, 2011 8:31 am

he..he..mmg hebat
Back to top Go down
lazywann81
SDT Newbies
SDT Newbies


Posts : 17
Mata Ganjaran : 2073
Reputasi : 0
Join date : 2011-04-26

PostSubject: Re: "F ** k for Forest"   Tue Jul 26, 2011 4:56 pm

hahhaa...hebat...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: "F ** k for Forest"   Today at 10:13 pm

Back to top Go down
 
"F ** k for Forest"
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Save our Forests UK
» Gods and Goddesses : Herne
» Plantation establishment located at Brgy. San Juan, Baras Rizal for implementation of Brgy. Forest Program in support to NGP
» The Forbidden Forest
» Plantation establishment located at Brgy. San Guillermo, Morong Rizal for implementation of Brgy. Forest Program in support to NGP

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Current Issue-
Jump to: