MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

 

 akibat berborak dalam tandas

Go down 
AuthorMessage
Jeng La
SDT The Legend
SDT The Legend
Jeng La

Posts : 795
Mata Ganjaran : 154391
Reputasi : 6
Join date : 2011-05-07

akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptyMon Aug 22, 2011 2:10 pm

akibat berborak dalam tandas Toilet4

Ketika dalam perjalanan pulang dari kampung, aku singgah sebentar di kedai buku MPH di Mid Valley untuk mencari buku rujukan. Ketika sedang mencari buku tersebut, tiba-tiba perut aku terasa memulas-mulas. Aku pun terus keluar dari kedai tersebut dan mencari tandas yang terdekat.
Ketika aku sedang asyik melayan perut aku yang semakin memulas-mulas, tiba-tiba aku terdengar orang yang berada di dalam tandas sebelah bersuara.

“Hah, macam mana sekarang?”

Aku pun bukannya suka sangat berbual dengan orang yang aku tak kenal. Tapi aku layan je la.
“Ok jugak la..”

Lepas tu orang tu pun bertanya lagi.
“Engkau nak pergi mana ni??”

Aku mula berasa musykil. Betul ke dia ni bercakap dengan aku. Aku pun jawab je la.
“Aku on the way balik..singgah sini jap. Nak beli buku..”

Orang sebelah tu pun bertanya lagi.
“Bila engkau nak gerak ni..?”

Aku pun jawab.
Lepas habis ni aku nak pergi beli buku. Lepas tu balik la..”

Kemudian orang yang berada di tandas sebelah tu pun berkata..
“Wei, kejap lagi aku call kau balik. Tiap kali aku tanya soalan kat kau, mamat bodoh sebelah ni plak yang jawab..!!”
Back to top Go down
http://www.mysdt.tk
nottypirates
SDT The Legend
SDT The Legend
nottypirates

Posts : 876
Mata Ganjaran : 4789
Reputasi : 5
Join date : 2011-04-30
Location : Serdang

akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptyMon Aug 22, 2011 4:42 pm

hahahahahah...
mau bergolek2 gelak pas bace...
haram jdh tol...

_________________
Karaoke...5 Star...Perempuan...barula SELESA...

cheers pirat cheers

Hepi-Hepi
Back to top Go down
pargon
SDT Otai
SDT Otai
pargon

Posts : 150
Mata Ganjaran : 3967
Reputasi : 7
Join date : 2011-05-05
Age : 41
Location : Germany

akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptyMon Aug 22, 2011 5:39 pm

muehehe... sengal tul.. tak pasal2 kena cop mamat bodoh... lol!

_________________
Kawan-kawan takmau lawan.. Happy cheong!!! cheers
Back to top Go down
ViperNinja
SDT Otai
SDT Otai
ViperNinja

Posts : 162
Mata Ganjaran : 3937
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-14
Age : 39
Location : Ampang~Cheras~Seremban~Utara

akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptyMon Aug 22, 2011 9:49 pm

adehh....lum pernah lg dengar org dlm jamban nih berborak...hahahah dah cam duk kedai kopi plk leh layan borak2 wakakakakaka

_________________
akibat berborak dalam tandas 003
Quote :
Biar Pengalaman Yang menceritakan Segalanya....




var bdv_ref_pid=415217;var bdv_ref_type='i';var bdv_ref_option='p';var bdv_ref_eb='0';var bdv_ref_gif_id='ref_120x60_green_pbl';var bdv_ref_width=120;var bdv_ref_height=60;

make money
Back to top Go down
kReNmAuT
SDT The Legend
SDT The Legend
kReNmAuT

Posts : 438
Mata Ganjaran : 3670
Reputasi : 0
Join date : 2011-07-06
Location : uNdEr tHe bLeSsiNg mOoN oF.....??

akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptyTue Aug 23, 2011 3:03 am

hehehe... kalo kna kat wa kompom xtau nk buat mcm mn dh... bersepai malu beb...

_________________









akibat berborak dalam tandas Apu i BleEd iN tHe nAmE oF tHe oAth!!akibat berborak dalam tandas Apu
Back to top Go down
ViperNinja
SDT Otai
SDT Otai
ViperNinja

Posts : 162
Mata Ganjaran : 3937
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-14
Age : 39
Location : Ampang~Cheras~Seremban~Utara

akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptyTue Aug 23, 2011 6:36 am

hahahaha itu namanya ramah x bertempat....

_________________
akibat berborak dalam tandas 003
Quote :
Biar Pengalaman Yang menceritakan Segalanya....




var bdv_ref_pid=415217;var bdv_ref_type='i';var bdv_ref_option='p';var bdv_ref_eb='0';var bdv_ref_gif_id='ref_120x60_green_pbl';var bdv_ref_width=120;var bdv_ref_height=60;

make money
Back to top Go down
suamiscandall69
SDT Junior
SDT Junior
suamiscandall69

Posts : 47
Mata Ganjaran : 3816
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-14

akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptyWed Aug 24, 2011 11:45 am

memang tak leh blah.....biasa jugak aku jwb call masa membuang
Back to top Go down
Guest
Guest



akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptyFri Sep 09, 2011 10:26 am

haha mcm haram cite
Back to top Go down
firexSub
SDT Junior
SDT Junior
firexSub

Posts : 66
Mata Ganjaran : 3317
Reputasi : 2
Join date : 2011-07-12
Location : Bunker B

akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptyFri Sep 09, 2011 2:55 pm

Lepas tu ape jd bro..? mesti klua tandas smbil pgg henpon gk kan..? cover malu...hahaha!

_________________
The first thing men notice about a woman is her eyes. Cool Then, when her eyes aren't looking, they notice her
B**bs
Twisted Evil Twisted Evil
Back to top Go down
nol gnola
SDT Senior
SDT Senior
nol gnola

Posts : 103
Mata Ganjaran : 3344
Reputasi : 1
Join date : 2011-07-13
Age : 53
Location : IOI

akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptyFri Sep 09, 2011 10:49 pm

Adush penawar duka time 'panas' nih... joke terbaek semasa.. sumpah aku lom terjumpa lagi yg nih.. tahniah bro menceriakan SDT... ROTFL

_________________
berburu kepadang datar, dapat rusa berbelang di kaki,
berguru kepalang ajar, ibarat bunga kembang tak jadi
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000438921579
Guest
Guest



akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptySat Sep 10, 2011 7:15 pm

haha...penah dgr lawak ni..
Back to top Go down
kogure
SDT Newbies
SDT Newbies


Posts : 23
Mata Ganjaran : 3209
Reputasi : 1
Join date : 2011-09-10
Age : 43

akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptyMon Sep 12, 2011 1:00 pm

haha.. malu2.. kalau aku, cepat2 keluar dari toilet tu..

buat mcm takde ape2..
Back to top Go down
noob
SDT Otai
SDT Otai
noob

Posts : 134
Mata Ganjaran : 3440
Reputasi : 2
Join date : 2011-05-11
Location : Bukit Jalil

akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptySun Oct 16, 2011 6:35 pm

haha..mcm puki ja crita ni..tergolak den ar..keke..
Back to top Go down
amir
SDT The Legend
SDT The Legend
amir

Posts : 234
Mata Ganjaran : 3502
Reputasi : 1
Join date : 2011-10-07
Location : in the West Garden

akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptySun Oct 16, 2011 9:18 pm

dol betol citer nih...


xpsl2 aku gelak sorang2 Laughing Laughing
[img]akibat berborak dalam tandas 6766693[/img]

_________________
Fight Like A Tiger, Win Like A Champion ®️

I need a girl with beautiful face & brain- not only a beautiful breast
Back to top Go down
TheWakaka
SDT Junior
SDT Junior
TheWakaka

Posts : 40
Mata Ganjaran : 3140
Reputasi : 1
Join date : 2011-11-29

akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptyFri Dec 23, 2011 7:28 pm

macam harem punye citeee .
syok2 tgh bersembang . ada org menyampuk laaa .
aduyai . mmg lawak laaa .
kalau awek sahut . kasi pulas minyak habis laa .
hahahaha .

Melawat Thailand ! Marulaaaa...
Back to top Go down
Guest
Guest



akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptyWed Dec 28, 2011 8:07 am

ha..ha.......
Back to top Go down
sotplug2011
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 184
Mata Ganjaran : 4007
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-04

akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas EmptyWed Dec 28, 2011 8:14 am

hahahaha!!!! bodoh punya citer!!!
Back to top Go down
Sponsored content




akibat berborak dalam tandas Empty
PostSubject: Re: akibat berborak dalam tandas   akibat berborak dalam tandas Empty

Back to top Go down
 
akibat berborak dalam tandas
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: Lawak/Aneh/Seram Dll-
Jump to: