MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

 

 Apa lagi harus ku lakukan??

Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Guest
Guest



Apa lagi harus ku lakukan?? - Page 2 Empty
PostSubject: Apa lagi harus ku lakukan??   Apa lagi harus ku lakukan?? - Page 2 EmptyMon Jul 11, 2011 1:50 pm

First topic message reminder :

Salam semua..
kat sini aku nak tanya pada otai2 mahupun petai2 semua mengenai masalah kereta aku ni..
air radiator kerete aku dah bertukar jadi air karat la.. macam2 dah aku buat tapi still karat jugak, ada cara tak macam mana nak hilangkan air karat ni?
almaklum la kereta lama.. nak jual sayang.. pakai la sampai reput Cool

apa2 cadangan aku dahulukan dengan ucapan terima kasih yo!
Back to top Go down

AuthorMessage
joehigashi
SDT Newbies
SDT Newbies


Posts : 32
Mata Ganjaran : 2822
Reputasi : 1
Join date : 2012-10-10

Apa lagi harus ku lakukan?? - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Apa lagi harus ku lakukan??   Apa lagi harus ku lakukan?? - Page 2 EmptyWed Oct 10, 2012 2:14 pm

ok jgk
Back to top Go down
 
Apa lagi harus ku lakukan??
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Automotif-
Jump to: