MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Melintas jalan di Vietnam like a boss!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
shaguar50
SDT The Legend
SDT The Legend
avatar

Posts : 393
Mata Ganjaran : 103168
Reputasi : 4
Join date : 2011-05-11
Location : USJ

PostSubject: Re: Melintas jalan di Vietnam like a boss!   Thu Jul 21, 2011 6:55 pm

btol tu....masa aku ke hanoi bln mac tu tour guide tu pon ckp kalo nak melintas tu kita tenung mata org naik kete/motor pastu lintas je nanti pandai le diorang elak hehehe

_________________
Back to top Go down
nottypirates
SDT The Legend
SDT The Legend
avatar

Posts : 877
Mata Ganjaran : 3779
Reputasi : 5
Join date : 2011-04-30
Location : Serdang

PostSubject: Re: Melintas jalan di Vietnam like a boss!   Thu Jul 21, 2011 7:10 pm

uiikksss...
hebat gler...
saspek abes aaahhh...
slamba beruk je melintas jln...
klau kt sni..mau da jd apam balik da kene lenyek tym melintas...hahahaha Razz

_________________
Karaoke...5 Star...Perempuan...barula SELESA...

cheers pirat cheers

Hepi-Hepi
Back to top Go down
ZiO_dInGiN
SDT The Legend
SDT The Legend
avatar

Posts : 329
Mata Ganjaran : 3114
Reputasi : 0
Join date : 2011-05-13
Age : 39
Location : bandar baru klang

PostSubject: Re: Melintas jalan di Vietnam like a boss!   Thu Jul 21, 2011 7:24 pm

shaguar50 wrote:
btol tu....masa aku ke hanoi bln mac tu tour guide tu pon ckp kalo nak melintas tu kita tenung mata org naik kete/motor pastu lintas je nanti pandai le diorang elak hehehe


wah otai giler main tenung2 hahaha kalau gitu awek vietnam yg bawa motor kena tenung lama2 dan dalam2 laa tambah2 yg pakai baju tradisional diaorg...seksi ooooo hehehe
Back to top Go down
TheWakaka
SDT Junior
SDT Junior
avatar

Posts : 41
Mata Ganjaran : 2130
Reputasi : 1
Join date : 2011-11-29

PostSubject: Re: Melintas jalan di Vietnam like a boss!   Sat Dec 24, 2011 9:25 pm

nie terasa nk g vietnam .
rasa mcm best la puleee .
murah pun murah . kena kumpul duit niee .
hehehehehehe .

Melawat Thailand ! Marulaa...
Back to top Go down
sotplug2011
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 184
Mata Ganjaran : 2994
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-04

PostSubject: Re: Melintas jalan di Vietnam like a boss!   Wed Dec 28, 2011 8:11 am

kat vietnam..memang macam tu..kalau dok tunggu takder kereta atau motor alamatnya yak payah lintas lar..so pandai pandai je jln straight dan biar je kenderaan lain elak....
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Melintas jalan di Vietnam like a boss!   

Back to top Go down
 
Melintas jalan di Vietnam like a boss!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» You slept with my boss?
» Bullying boss
» Undercover Boss and Secret Millionaire
» Living in my old boss' house, asking me to move out
» Leej Phauj Nkoov nyob Vietnam

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: Lawak/Aneh/Seram Dll-
Jump to: