MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Kisah Zorro, Robin Hood dan Amir Raja Lawak . . .

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
miloais
SDT Senior
SDT Senior


Posts : 88
Mata Ganjaran : 2707
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-06

PostSubject: Kisah Zorro, Robin Hood dan Amir Raja Lawak . . .   Sun May 29, 2011 6:05 am

Pada satu ketika, ada satu pertandingan untuk orang ramai menunjukkan kehebatan masing masing menggunakan senjata. Ada 2 peserta yang dapat masuk akhir, Zorro ngan Robin Hood. Mereka berdua pun masuk dalam hutan untuk berjalan jalan sambil mencari idea untuk pertandingan mereka. Sedang berjalan jalan, mereka terjumpa seorang perempuan dari kaum orang asli yang sungguh cantik.

Mereka berdua sepakat untuk bertarung dan siapa yang menang akan dapat perempuan tersebut. Mereka pun memanggil perempuan tersebut dan meletakkan sebiji epal d iatas kepala perempuan itu. Memula Zorro nak mulakan pertandingan. Dia pun bergerak sejauh 50 meter dari perempuan itu dan membaling PEDANG nya kearah epal diatas kepala perempuan tu. Zuuupppp, terbelah dua epal tu. Perhgggg, dengan bangganye, si Zorro jerit... "I AM ZORRO... .."

Kemudian giliran Robin Hood plak. Dia mengambil jarak 100 meter. Kemudian menggunakan ANAK PANAH nye. Zuuupppp, terbelah dua epal yg baru diletak atas kepala perempuan asli tu. Dengan jobonye jugak... . si Robin Hood kata... "I AM ROBIN HOOD..."

Sedang mereka bertarung, lalu lah seorang penduduk lelaki Amir Raja Lawak disitu.

Dia merasa tercabar kerana dengan senang lenang nye pompuan kaum dia nak kena kawin ngan orang luar. So, atas rasa tanggungjawab, dia pun masuk pertandingan tu jugak. Dengan menggunakan sumpit dan jarak 150 meter, kini giliran Amir Raja lawak tu plak. ZZZZUUUUUPPPPP... ... ... ... .!!!! PPRRAAPP.

Kena kepala pompuan tu dan mati. Dengan selamba Amir tu kata...
"I'M SORRY... .!!"
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah Zorro, Robin Hood dan Amir Raja Lawak . . .   Wed Jun 15, 2011 6:45 pm

Hahaha..siot je
Back to top Go down
palaks
SDT Senior
SDT Senior


Posts : 81
Mata Ganjaran : 2628
Reputasi : 0
Join date : 2011-05-04

PostSubject: Re: Kisah Zorro, Robin Hood dan Amir Raja Lawak . . .   Thu Jun 16, 2011 5:02 am

hahaha, bleh plak gitu..... cilakak nye amir....
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah Zorro, Robin Hood dan Amir Raja Lawak . . .   Thu Jun 16, 2011 5:12 am

Melepas zorro n robin hood tuu
hehe....
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah Zorro, Robin Hood dan Amir Raja Lawak . . .   Thu Jun 16, 2011 5:43 am

ngeh ngeh ngeh.........mmg trademark dia I'm Sorry.klaka giler siot.......
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah Zorro, Robin Hood dan Amir Raja Lawak . . .   Fri Jun 24, 2011 6:02 am

ahahahahahahaha kelakar nye.........................
Back to top Go down
stereo_love
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 158
Mata Ganjaran : 2663
Reputasi : 5
Join date : 2011-06-07
Age : 32
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: Kisah Zorro, Robin Hood dan Amir Raja Lawak . . .   Fri Jun 24, 2011 11:14 pm

waahahahaaaaa.... cam siot jerrr...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Kisah Zorro, Robin Hood dan Amir Raja Lawak . . .   Today at 5:36 pm

Back to top Go down
 
Kisah Zorro, Robin Hood dan Amir Raja Lawak . . .
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Al-Baghdadi appoints Adnani as Amir of Islamic State in Iraq and Levant (post for player)
» Robin Gibb
» Kisah mistis jenazah Uje sangat mirip kisah syahidnya jenasah Amrozi cs.
» Kisah Nabi Dalam Alkitab (Fitnah Atau Bukan??)
» Kisah Dr OZ dan Asal Mula Yahudi

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Group-
Jump to: