MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Korang pernah dengar ke?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Korang pernah dengar ke?   Tue May 31, 2011 8:10 am

Helo kekawan,

Saja nak bukak citer baru. Korang pernah ke dengar camni? Baru ni, adalah sorang member yg kerapkali ulang alik dari Sabah, bagi tahu padaku, jangan la senang senang nak usik awek sana. Apsal? Dia kata kat sana memang la senang senang diaorang pi jumpa Tok Batin diaorang. Antara "hukuman" yang di kenakan, ada yang pernah dia tengok sendiri, bahawa konek lelaki akan di pindahkan ke dahi. Aku macam tak boleh nak percaye je. Mati mati dia kata memang ada. Lagi satu hal, katanya sorang suami telah menjampi supaya kemaluan isterinya menjadi jerangkap, dan mengunci dengan ilmu halus, sehingga, bila isteri itu "termain" dengan lelaki jiran, konek lelaki tak boleh dikeluarkan dari lubang pantat pompuan tu. Doktor bagi suntik ubat lembik pun tak dapat keluar. Kena lah tunggu si suami datang untuk membuka balik pantat tadi. Tak tau la nasib lelaki jiran yang malang dalam tuah tu.

Korang rasa ini betul ke? Harap dapat bagi komen yang padat. Kalau setakat komen "tak percaye", toksah la ketengah, sebab aku pun rasa begitu.
Back to top Go down
not.mollyjc
SDT Junior
SDT Junior


Posts : 71
Mata Ganjaran : 2589
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-06

PostSubject: Re: Korang pernah dengar ke?   Mon Jun 06, 2011 10:07 am

yg kat dahi tu bitas namanya..
Back to top Go down
otomentaro
SDT Senior
SDT Senior


Posts : 108
Mata Ganjaran : 2640
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-27

PostSubject: Re: Korang pernah dengar ke?   Mon Jun 06, 2011 12:39 pm

bro.. gua bkn sabahan.. p gua jiran dier.. kt tmpt gua bnde 2 pn ade bro.. tp 2 zaman dulu bro.. skrg ni bnde 2 mmg ade.. kureng dh.. xkn la org yg dok bndr gne bnde 2 lg.. biasenye org yg dok kampung2 ngan pedalaman bnyk amal bnde 2..
Back to top Go down
StickyFluidy
SDT Senior
SDT Senior


Posts : 89
Mata Ganjaran : 2604
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-05

PostSubject: Re: Korang pernah dengar ke?   Mon Jun 06, 2011 12:44 pm

mmg btl la tu.. tp seingt sy sabah dn sarawak agk kuat sikit la ilmu2 hitam ni.. wa pn tarak brani mo senang2 kacau.. tp kna tgk bangsa jg.. tp tgk2 bangsa pa pn still blh kena sbb kalo kwn2 blh refer kwn2 pd pengamal ilmu hitam jg.. lelaki atau ppuan pn sma ja.. blh kena.. tu yg wa tau la..

bro otomentaro, mmg la zaman dlu2.. tp skrang pn ada lgi wlupn kureng ckit.. tp bro, org2 yg di bndr pn ada saudara mara di kg.. tu yg bhaya dia.. silap2 hribulan, dia nangis2 blik kg, family dia tnya napa.. fuuu, trus kena..
Back to top Go down
zealot
SDT The Legend
SDT The Legend


Posts : 427
Mata Ganjaran : 2982
Reputasi : 2
Join date : 2011-05-03
Location : petaling jaya

PostSubject: Re: Korang pernah dengar ke?   Wed Jun 08, 2011 8:28 pm

x manislah harap2 nera af x mcm nie haha

_________________
Sembang jangan sampai hati wa bimbang
Back to top Go down
suamiscandall69
SDT Junior
SDT Junior


Posts : 47
Mata Ganjaran : 2551
Reputasi : 1
Join date : 2011-06-14

PostSubject: Re: Korang pernah dengar ke?   Tue Jun 14, 2011 7:16 am

dulu memang ada....bitas namanya..pernah masuk dalam mastika tak silap....budak2 sabah masa aku blaja kat serawak dulu pun mengesahkan perkara ini......batang duk atas dahi...tp org lain tak nampak...cuma yg kena bitas tu yg rasa mcm tu.....
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Korang pernah dengar ke?   Today at 10:12 pm

Back to top Go down
 
Korang pernah dengar ke?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» apakah Nabi SAW pernah salah ???
» Tragedi Charlie Hebdo, pembunuhan terhadap sastrawan anti-islam ternyata memang sudah pernah disunnahkan oleh muhammad
» MAKKAH Kota Paling Aman
» Salah kaprah kesucian Yerusalem versi islam
» pokok pikiran ajaran ahmadiyah

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Current Issue-
Jump to: