MySDT


Forum SDT (Saya Dan Teman)
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Lelaki yg tgh asyik beromen dgn viet dlm keadaan bugel tersentak diterjah...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
hentamsajaler
SDT Otai
SDT Otai


Posts : 138
Mata Ganjaran : 2701
Reputasi : 1
Join date : 2011-05-05

PostSubject: Lelaki yg tgh asyik beromen dgn viet dlm keadaan bugel tersentak diterjah...   Wed May 23, 2012 11:39 am

DAMANSARA – Dua lelaki yang asyik bercumbu dengan dua pelacur Vietnam
dalam keadaan berbogel tersentak selepas bilik mereka diterjah oleh
sepasukan anggota polis dari Cawangan Kongsi Gelap dan Maksiat (D7) Ibu
Pejabat Polis Kontijen (IPK) Selangor petang tadi.

Hasil serbuan di dua premis berlesen yang berselindung di sebalik pusat
rawatan muka dan badan di Desa Aman Puri itu kemudiannya menemui puluhan
kondom yang disembunyikan di dalam cawan dan satu kondom yang telah
digunakan.

Ketua Operasi, Asisten Superintendan Adzli Abu Shah berkata, enam wanita
warga asing terdiri daripada Vietnam (5) dan Thailand (1) berumur 18
hingga 30 tahun dua penjaga dan dua pelanggan ditahan

“Operasi ini dilakukan berdasarkan risikan selama sebulan dan
berdasarkan lesen kedua-dua sudah beroperasi sejak tiga tahun namun
premis itu menawarkan khidmat seks pada kadar harga RM 168. untuk tempoh
sejam,” katanya

Difahamkan ke semua wanita warga asing yang ditahan masuk ke negara ini menggunakan pas lawatan sosial

“Premis ini telah menyalahgunakan lesen pusat kecantikan dan penjagaan
kesihatan yang dikeluarkan dan kita akan minta pihak berkuasa tempatan
menarik balik lesen kedua-dua premis ini,” katanya.

Menurutnya, kesemua yang ditahan dibawa IPK Selangor untuk siasatan dan tindakan lanjut.

Tindakan diambil di bawah Seksyen 372, dan 373 kerana terlibat dalam
aktiviti pelacuran dan 39 (b) Peraturan Imigresen 1963 iaitu kesalahan
menyalah gunakan pas lawatan sosial.

Pelacur warga asing yang ditahan dalam serbuan di dua buah premis di Desa Aman Puri, petang semalam.

*** KAt mana nie aku pon xtau...any idea SDT forumer kat mana Farm nih..hehee




_________________

Quote :
The cure to fear is to take action . . .
Back to top Go down
donat
SDT Newbies
SDT Newbies


Posts : 33
Mata Ganjaran : 2074
Reputasi : 0
Join date : 2011-05-09
Age : 29
Location : KL ( skarang kt terengganu jap)

PostSubject: Re: Lelaki yg tgh asyik beromen dgn viet dlm keadaan bugel tersentak diterjah...   Mon Aug 06, 2012 6:44 pm

Kenapa la polis tak tangkap negro2 je kt malaysia ni ha. Yang lemah2 je polis tangkap

_________________
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Lelaki yg tgh asyik beromen dgn viet dlm keadaan bugel tersentak diterjah...   Sat Aug 18, 2012 2:24 am

itulaa kan..
ish3..
Back to top Go down
damnhard
SDT Junior
SDT Junior


Posts : 50
Mata Ganjaran : 1626
Reputasi : 1
Join date : 2012-08-20

PostSubject: Re: Lelaki yg tgh asyik beromen dgn viet dlm keadaan bugel tersentak diterjah...   Wed Aug 22, 2012 7:47 pm

Jgn pergi tempat2 mcm tu waktu petang atau awal malam....pergi waktu tempat itu hampir tutup atau di waktu tempat itu dibuka pada waktu tengahari....
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Lelaki yg tgh asyik beromen dgn viet dlm keadaan bugel tersentak diterjah...   Today at 8:24 pm

Back to top Go down
 
Lelaki yg tgh asyik beromen dgn viet dlm keadaan bugel tersentak diterjah...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» MENYUSUI LELAKI DEWASA MENURUT ISLAM
» BAGAIMANAKAH KEHIDUPAN DAN KEADAAN SURGA KRISTEN?????
» Ke Arab, Siap-siap Diperkosa Jiwa dan Raga
» Tidak Bisa disebut Bohong, jika dalam Keadaan Terpaksa
» adakah nabi yang berjenis kelamin perempuan?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MySDT :: SDT Kedai Kopi Korner :: SDT Current Issue-
Jump to: